Dlaczego wybrałem branże ubezpieczeniowąDziś zapraszam Cie do przesłuchania fragmentu zapisu Live’a który przeprowadziłem specjalnie dla członków zamkniętej społeczności mistrzowie.online.Ten live to „Q&A: Marcin Kowalik” czyli odpowiadałem na wszystkie pytania jakie zadali mi członkowie społeczności.Wśród pytań znalazły się:Agnieszka:1. Dlaczego branża ubezpieczeniowa? Co Cię sklonilo do tego, aby spróbować właśnie w ubezpieczeniach? 2. Jakie masz rady i wskazówki dla kogoś, kto właśnie zaczął w tej branży? (Np. mnie;)) 3. Co Cię nakręca do działania? 4. Jakie były Twoje początki w tej branży? Tomasz:Mnie interesuje powód dla którego wybrałeś właśnie tę branżę. Same początki. Jak ten proces wyglądał u Ciebie. Z jakimi problemami zmagałeś się na początku?Teresa 1. A mnie ciekawi czy jeszcze sprzedajesz czy tylko działasz na zapleczu. Albo czy w ogóle sprzedawałeś - bo przyznam, że nie wiem! 2. Czy w sprzedaży od razu kierowałeś się do konkretnych grup docelowych czy jak leci - i kiedy zacząłeś niszowanie i na jakie grupy. 3. Czy jest problem, którego nie mogłeś rozwiązać w pracy z agentami? Sytuacja bez wyjścia? Albo po prostu trudna, skomplikowanamistrzowie.online to zamknięta społeczność dla praktyków i ekspertów branży ubezpieczeniowej.Tam publikujemy ekskluzywne materiały, szkolenia, kursy, wywiady i Live’y takie jak ten którego fragment za chwilę usłyszysz.
--------
10:42
Ewelina Kałużna dołącza do mistrzowie.online
Ewelina Kałużna Ubezpieczenia przez wielu znana jako Ale Agentka – Ewelina Kałużna dołączyła do społeczności mistrzowie.online.Bardzo się cieszę że również będziemy mogli razem z członkami społeczności liczyć na doświadczenie Eweliny Jest agentką z ludzkim podejściem – stawia na prywatność, zaufanie i dobre relacje z klientami. Mocno działa w mediach społecznościowych i w ten sposób codziennie pozyskuje nowych klientów.Pomaga też innym agentom rozwijać ich biznes: jak sprzedawać ubezpieczenia na Facebooku, jak działać skuteczniej, budować relacje z klientami i ogarniać wszystko z głową.Bardzo lubi dzielić się doświadczeniem i inspiruję się doświadczeniami innych —Na mistrzowie.online dzielimy się praktyczną wiedzą i wspieramy poradami innych członków.Publikujemy teksty i materiały video eksperckie na temat biznesu ubezpieczeniowego, niepublikowane nigdzie indziej.Społeczność też wspiera wartościowymi komentarzami innych członków na ich Social Mediach. Przez co rosną zasięgi.Już teraz na mistrzowie.online jest kilkadziesiąt tekstów eksperckich, mnóstwo materiałów video niepublikowanych nigdzie indziej i dwa kursy stworzone specjalnie dla branży ubezpieczeniowej:– Lead magenty w ubezpieczeniach– Automatyzacja w multiagencjiSpołeczność mistrzowie.online jest też dostępna jako aplikacja mobilna dostępna na IOS i Android Ty też możesz skorzystać z doświadczenia Eweliny i innych Mistrzów dołączając do naszej społeczności
--------
2:14
Trzy elementy dobrej strony internetowej multiagencji ubezpieczeniowej
Trzy elementy dobrej strony internetowej multiagencji ubezpieczeniowejOd lat podkreślam że najstabilniejszym i strategicznym źródłem nowych klientów może i powinna być własna strona internetowa multiagencji.Oczywiście o tym jak taką stronę stworzyć, co powinna zawierać, jak ją pozycjonować i pozyskiwać dzięki niej klientów można by rozmawiać godzinami… Dziś natomiast ja chcę Ci dać trochę swojej wiedzy w pigułce. Moja strona www skierowana do klientów ubezpieczeniowych jest bowiem dla mnie głównym źródłem leadów ubezpieczeniowych które przekazuję dalej do zaprzyjaźnionych agentów ubezpieczeniowych.Widoczny przycisk „Kontakt”Pierwszym bardzo ważnym elementem na Twojej stronie www pozyskującej klientów ubezpieczeniowych jest … wyeksponowany formularz kontaktowy ułatwiający od raz potencjalnemu klientowi kontakt z Tobą.Wiele osób o tym zapomina.Utrudnia klientom kontakt – pewnie nieświadomie.Połącz z CRMemOczywiście najlepiej żeby te powstające w ten sposób leady ubezpieczeniowe lądowały od razu w CRMie, ale to nie jest pozycja obowiązkowa.Ważne żeby w ogóle dawać klientom potencjalnym możliwość kontaktu z Tobą.Przycisk „kontakt” powinien być łatwy do znalezienia.Ja na swoich stronach www idę nawet dalej i umieszczam formularz kontaktowy w każdym wpisie blogowym. W każdym tekście.Staram się ułatwić klientowi kontakt do maksimum.Twoje zdjęcie zrobi robotę!Drugi ważny element to Twoje zdjęcie.Na Twojej stronie www, na której chcesz od razu zbudować zaufanie, nić porozumienia i zachęcić potencjalnego klienta do tego żeby zostawił kontakt – najlepiej to zrobić pokazując kto stoi za stroną WWW.Za nią stoisz Ty. To Twoja własność, Twój biznes.Koniecznie na stronie głównej umieść swoje zdjęcie. Od razu na podstronie „kontakt” – również.Treści pomocne dla Twoich klientówTrzeci ważny element który zdecydowanie ułatwi Ci pozyskiwanie klientów na konkretne ubezpieczenia, to publikowanie pomocnych treści związanych właśnie z tymi ubezpieczeniami, na Twojej stronie www.To sposób na to aby:– Twoi klienci znaleźli Ciebie przez Google– aby postrzegali Ciebie jako profesjonalistę, praktyka który zna się na ubezpieczeniachDroga do tego nie jest łatwa. Ale to jest do zrobienia.Ja na przykład co chwilę publikuję treści odpowiadające na pytania mojej grupy docelowej.Staram się używać prostego języka. Dodaję grafiki, czasami video z youtube’a. Kilka razy już przeprowadzałem dla zaprzyjaźnionych agentów audyty ich stron www.Była to Dorota Sztandara czy Krzysztof Suszka.Zapisy video obu tych audytów znajdziesz już teraz w społeczności #1 dla branży ubezpieczeniowej – na mistrzowie.online. Teraz możesz dołączyć do nas na mistrzowie.online.20.05 o 17stej na żywo „na warsztat” wzięliśmy stronę internetową multiagencje Sebastiana Radka w ramach „Audytu strony www”.Kilkanaście dni temu już przeprowadziliśmy na mistrzowie.online audyt jego social mediów. Co dało dużą wartość zarówno Sebastianowi jak innym członkom.Teraz czas na www Sebastiana. Nie mogę się doczekać!Do zobaczenia!P.S.Dostęp do społeczności mistrzowie.online możesz zdobyc tutaj:dostęp dla Założycieli społeczności (zostało tylko 8 miejsc)dostęp dla członków społeczności
--------
4:38
Jakub Matwiejew dołącza do mistrzowie.online - społeczności #1 dla branży ubezpieczeniowej
Jakub Matwiejew dołącza do mistrzowie.online - społeczności #1 dla branży ubezpieczeniowejKuba Matwiejew jest jednym z 33 Założycieli i pierwszych członków społeczności ubezpieczeniowej #1 - mistrzowie.online.Od 22 lat jest doradcą finansowym w multiagencji Phinance. W Poznaniu od 15 lat zarządza największym obecnie biurem Phinance w Polsce i zespołem doradców o najlepszych wynikach w firmie.Jakub chętnie pomaga, podpowiada kierunek rozwoju, ale też sam jest otwarty na wiedzę. Ma spore możliwości i stale rekrutuje Bardzo się cieszę z wkładu jaki Jakub daje już teraz w społeczności i że mamy Jakuba na pokładzie.Na mistrzowie.online dzielimy się praktyczną wiedzą i wspieramy poradami innych członków.Społeczność też wspiera wartościowymi komentarzami innych członków na ich Social Mediach. Przez co rosną zasięgi Już teraz na mistrzowie.online jest kilkadziesiąt tekstów eksperckich, mnóstwo materiałów video niepublikowanych nigdzie indziej i dwa kursy stworzone specjalnie dla branży ubezpieczeniowej: - Lead magenty w ubezpieczeniach - Automatyzacja w multiagencji Za tydzień wyłonimy też pierwszego członka, który w nagrodę za największą aktywność na mistrzowie.online, będzie przez 30 dni otrzymywał ode mnie bezpłatne leady ubezpieczeniowe na ubezpieczenia na życie .Społeczność mistrzowie.online jest też dostępna jako aplikacja mobilna dostępna na IOS i Android Założyciele mistrzowie.online mają wpływ na kierunek rozwoju społeczności i zarabiają 50% za polecenie i pozyskanie nowego członka. Mają też ultra dobre warunki dostępu na rok (zysk 600 zł).Na ostatnich 17 Założycieli czekamy tylko do 05.05.2025.Jeszcze możesz dołączyć i skorzystać z doświadczenia Jakuba
--------
4:04
Jak sprzedawać ubezpieczenia: Adela Łabęcka
Jak sprzedawać ubezpieczenia: Adela ŁabęckaJeśli prowadzisz agencję ubezpieczeniową, zarządzasz zespołem sprzedażowym albo po prostu chcesz sprzedawać więcej – ta rozmowa to obowiązkowa pozycja.Rozmawiam z Adelą Łabęcką, współautorką książki „Jak sprzedawać ubezpieczenia. 100 historii agentów ubezpieczeniowych„.Dlaczego warto obejrzeć ją do końca? Oto 5 powodów, które Cię przekonają:1. Zobacz, jak ogarnąć chaos sprzedażowy w agencjiAdela pokazuje krok po kroku, jak ułożyła procesy, które przynoszą wyniki – i to bez miliona narzędzi i coachingu.2. Dowiedz się, co naprawdę działa w zarządzaniu zespołemBez ściemy o „motywacji” – mówimy o realnym podejściu do ludzi, które pozwala wyciągnąć z nich więcej… i nie wypalić przy tym siebie.3. Konkretne liczby, realne efektyW rozmowie padają dane, które pokazują, co się zmienia, gdy zaczynasz traktować sprzedaż jak proces, a nie przypadek.4. Gotowe schematy, które możesz wdrożyć od zarazBez teorii – dostajesz praktyczne przykłady i rozwiązania, które sprawdziły się u niej i mogą zadziałać u Ciebie.5. Mentalna zmiana, która robi różnicęTa rozmowa ustawia głowę. Jeśli czujesz, że „coś nie gra”, ale nie wiesz co – to może być dokładnie ten impuls, którego potrzebujesz.
Słuchaj Marketing i sprzedaż dla agenta ubezpieczeniowego, Maciej Wieczorek - Expert w Bentleyu i wielu innych podcastów z całego świata dzięki aplikacji radio.pl