Jeśli boisz się, że pewnego dnia Twój szef albo klient powie „AI robi to lepiej” – ten odcinek pomoże Ci zobaczyć, na czym naprawdę opiera się Twoja wartość w zespole i biznesie. Bo choć AI liczy szybciej niż Ty, to na Twoją korzyść wychodzi branie odpowiedzialności za decyzje i zdolność uczenia się na błędach. Sprawdź, co jeszcze chroni Cię przed zastąpieniem przez algorytm oraz dlaczego innowacyjność, komunikacja i leadership są dziś ważniejsze niż perfekcyjne tabele w Excelu. Jest wiele obszarów, w których ludzie zawsze będą ważniejsi od maszyn – i warto rozwijać się w nich już teraz.–Doświadczonym właścicielom firm, którzy chcą od biznesu czegoś więcej niż zarabiania pieniędzy, pomagamy budować i rozwijać emocjonalnie angażujące marki. Jeśli czujesz, że możemy wspólnie zrobić coś dobrego lub masz jakiś biznesowy problem do rozwiązania – skontaktuj się z nami na https://www.woopa.pl/Po więcej treści o:🚀 tworzeniu angażującej marki z misją🧠 strategii marki, rozwoju EQ, leadershipie🔬 psychologii i neurobiologii emocji w biznesiezapraszamy na Instagram: https://www.instagram.com/woopa.pl/
--------
21:27
--------
21:27
Dobry doradca i zły doradca
Kim tak naprawdę jest dobry doradca – i czym różni się od sprytnego sprzedawcy czy samozwańczego eksperta? Po czym poznać, że konsultant naprawdę rozumie Twój problem i jest zdolny przeprowadzić Twój biznes przez zmianę, a nie tylko sprzedaje ci swoje rozwiązanie?Dobra diagnoza problemu wymaga czasu i wielu pytań. Doradca powinien wiedzieć, kiedy powiedzieć „stop” i nie wchodzić głębiej w proces. Co jeszcze? O tym usłyszysz w odcinku – jak również o tym, na jakie czerwone flagi na spotkaniu z osobą doradzającą warto mieć nastawiony swój radar.–Doświadczonym właścicielom firm, którzy chcą od biznesu czegoś więcej niż zarabiania pieniędzy, pomagamy budować i rozwijać emocjonalnie angażujące marki. Jeśli czujesz, że możemy wspólnie zrobić coś dobrego lub masz jakiś biznesowy problem do rozwiązania – skontaktuj się z nami na https://www.woopa.pl/Po więcej treści o:🚀 tworzeniu angażującej marki z misją🧠 strategii marki, rozwoju EQ, leadershipie🔬 psychologii i neurobiologii emocji w biznesiezapraszamy na Instagram: https://www.instagram.com/woopa.pl/
--------
32:29
--------
32:29
Samotna liderka, samotny lider
Według badania Concordia Design aż 72% liderów w dużych organizacjach nie ma w swoim otoczeniu nikogo, przed kim mogłoby otwarcie mówić o zawodowych trudnościach. Samotność przekłada się na wypalenie, unikanie decyzji lub podejmowanie ich w oderwaniu od zespołu, spadek morale i poczucia sensu – a tym samym realnie wpływa na wyniki całych firm.Jak się przed tym uchronić? Przede wszystkim mieć świadomość czterech typów samotności, które mogą dotykać liderów – usłyszysz o nich w tym odcinku. Dowiesz się także, jak budować relacje odporne na wypalenie i odróżniać „deal friends” od „real friends”. Posłuchaj, dlaczego warto mieć swoją sieć bezpieczeństwa i jak wyjść z błędnego koła samotności – zaczynając od małych gestów, codziennych rytuałów i odwagi bycia sobą.–Doświadczonym właścicielom firm, którzy chcą od biznesu czegoś więcej niż zarabiania pieniędzy, pomagamy budować i rozwijać emocjonalnie angażujące marki. Jeśli czujesz, że możemy wspólnie zrobić coś dobrego lub masz jakiś biznesowy problem do rozwiązania – skontaktuj się z nami na https://www.woopa.pl/Po więcej treści o:🚀 tworzeniu angażującej marki z misją🧠 strategii marki, rozwoju EQ, leadershipie🔬 psychologii i neurobiologii emocji w biznesiezapraszamy na Instagram: https://www.instagram.com/woopa.pl/
--------
39:23
--------
39:23
Jak zarządzać swoją energią?
Czasem działamy w trybie turbo, ale musimy liczyć się z tym, że potem czeka nas tryb buły. Każdy z nas ma ograniczoną pojemność energetyczną i wymaganie od siebie, żeby być jak perpetuum mobile nie ma sensu – zwłaszcza jeśli jesteśmy neuroatypowi, co wiąże się z niestabilnym poziomem energii.W tym odcinku poznasz sposoby na zarządzanie czterema rodzajami energii: poznawczą, kreatywną, sensoryczną i socjalną. Dowiesz się, jak traktować regenerację i ustalać priorytety, by nie skończyć z wypaleniem. A po wysłuchaniu warto zasiąść do kalendarza i zaplanować zmiany :)–Doświadczonym właścicielom firm, którzy chcą od biznesu czegoś więcej niż zarabiania pieniędzy, pomagamy budować i rozwijać emocjonalnie angażujące marki. Jeśli czujesz, że możemy wspólnie zrobić coś dobrego lub masz jakiś biznesowy problem do rozwiązania – skontaktuj się z nami na https://www.woopa.pl/Po więcej treści o:🚀 tworzeniu angażującej marki z misją🧠 strategii marki, rozwoju EQ, leadershipie🔬 psychologii i neurobiologii emocji w biznesiezapraszamy na Instagram: https://www.instagram.com/woopa.pl/
--------
45:52
--------
45:52
Perfekcjonizm: wysokie standardy czy autodestrukcja?
Czym różni się zdrowa dbałość o jakość od szkodliwego dla zdrowia i biznesu doszlifowywania detali, które nie mają znaczenia dla odbiorcy? Gdzie jest ta cienka granica i jak w jej ustaleniu może pomóc metafora lekko naciągniętej gumki?Jest światełko w tunelu, jeśli chodzi o ciągłą potrzebę zmian z wystarczająco dobrego na idealne. Wierzymy, że dostrzeżesz je po tym odcinku – znajdziesz w nim kilka porad do wdrożenia od zaraz, na pohybel perfekcjonizmowi. A dla tych, którzy nie chcą wracać do dzieciństwa w poszukiwaniu przyczyn tego mechanizmu kompensacyjnego, mamy jedno z praw ekonomii, które otwiera oczy na straty w biznesie spowodowane dopieszczaniem szczegółów.––Doświadczonym właścicielom firm, którzy chcą od biznesu czegoś więcej niż zarabiania pieniędzy, pomagamy budować i rozwijać emocjonalnie angażujące marki. Jeśli czujesz, że możemy wspólnie zrobić coś dobrego lub masz jakiś biznesowy problem do rozwiązania – skontaktuj się z nami na https://www.woopa.pl/Po więcej treści o:🚀 tworzeniu angażującej marki z misją🧠 strategii marki, rozwoju EQ, leadershipie🔬 psychologii i neurobiologii emocji w biznesiezapraszamy na Instagram: https://www.instagram.com/woopa.pl/
Istnieje powszechne przekonanie, że w biznesie chodzi o zarabianie pieniędzy. Że aby zarobić, trzeba się narobić i że frustracja jest wpisana w prowadzenie firmy. A co, jeśli nie?
To podcast dla liderów, przedsiębiorców i tych, którzy chcą prowadzić biznes w sposób bardziej świadomy, skuteczny i zgodny ze sobą. Nie znajdziecie w nim pseudo-mądrych frazesów ani oderwanych od rzeczywistości teorii. Stawiamy na konkretne, użyteczne treści, pomagające budować biznes, w którym sukces idzie w parze z satysfakcją.