Powered by RND
PodcastyBiznesMała Wielka Firma

Mała Wielka Firma

Marek Jankowski
Mała Wielka Firma
Najnowszy odcinek

Dostępne odcinki

5 z 514
  • Klient ZWLEKA z decyzją? Poznaj ukryte powody + 3 skuteczne sposoby
    Co robić, gdy klienci odwlekają decyzję o skorzystaniu z oferty po jej przedstawieniu? Takie przedłużające się oczekiwanie powoduje u właściciela firmy straty finansowe, trudności w planowaniu przychodów i dezorganizację pracy. Rodzi również pewne konsekwencje psychologiczne: spadek pewności siebie, poczucie braku kontroli, narastającą frustrację, a nawet wypalenie zawodowe.Z odcinka dowiesz się:- dlaczego follow-upy nie zawsze działają- jakie są prawdziwe przyczyny odwlekania decyzji przez klienta- co zrobić, żeby zapobiegać takim sytuacjom- jak sobie radzić, gdy klient mimo wszystko zwleka z podjęciem decyzji o współpracyPosłuchaj, bo rozwiązanie tego problemu pozwala przyciągać klientów skuteczniej, uniknąć marnowania czasu, a także odzyskać pewność siebie i kontrolę nad procesem sprzedaży.🔥 Newsletter, który pomaga przyciągać klientów: https://l.soloprzedsiebiorca.pl/dolacz/🚀 Sprawdź moje kursy marketingowe: https://malawielkafirma.pl/sklep/👉 Zobacz też:» Skuteczne pozyskiwanie klientów: https://malawielkafirma.pl/pozyskiwanie-klientow/» Marka osobista eksperta: https://malawielkafirma.pl/marka-osobista/» Content marketing w małej firmie: https://malawielkafirma.pl/content-marketing/» Zarabianie na wiedzy i doświadczeniu: https://malawielkafirma.pl/zarabianie-na-wiedzy/» Planowanie biznesu online: https://malawielkafirma.pl/jak-zaplanowac-biznes-online/» Jak zwiększyć swoją produktywność: https://malawielkafirma.pl/jak-zwiekszyc-swoja-produktywnosc/» Warsztat System Pozyskiwania Opinii Klientów https://malawielkafirma.pl/system-pozyskiwania-opinii-klientow/🎧 Podcast Mała Wielka Firma znajdziesz na:» Spotify: https://l.malawielkafirma.pl/spotify» Apple Podcasts: https://malawielkafirma.pl/apple» YouTube: https://l.malawielkafirma.pl/youtube» i we wszystkich dobrych aplikacjach z podcastamiMontaż i edycja audio i wideo – https://bieniecki.net
    --------  
    18:14
  • Nie przyciągasz klientów, bo jesteś zbyt… WSZECHSTRONNY?
    Wielu specjalistów i soloprzedsiębiorców staje przed dylematem, czy dzieląc się swoimi różnorodnymi zainteresowaniami w mediach społecznościowych, nie szkodzą budowaniu swojej marki eksperckiej i pozyskiwaniu klientów na swoje specjalistyczne usługi.Niespójny przekaz może sprawić, że potencjalni klienci nie zrozumieją, w czym dokładnie się specjalizujesz, a tym samym nie pomyślą o tobie, gdy będą potrzebować eksperta w twojej dziedzinie.Zrozumienie, jak znaleźć równowagę między pokazywaniem swojej osobowości a budowaniem silnej marki eksperta, pozwoli ci skuteczniej przyciągać klientów i rozwijać swój biznes.- Na początku budowania marki eksperckiej, publikowanie zbyt wielu różnorodnych treści jest ryzykowną strategią i może prowadzić do biznesowej porażki. Skupienie się na jednym temacie pozwala odbiorcom skojarzyć twoje nazwisko z konkretną dziedziną.- Istnieją wyjątki, gdy publikowanie urozmaiconych treści może być skuteczne, np. gdy masz już silną markę ekspercką, dużą społeczność lub gdy twoim celem jest dotarcie do szerokiego grona odbiorców.- Algorytmy mediów społecznościowych mają trudności z promowaniem treści o różnorodnej tematyce, a potencjalni obserwatorzy mogą nie wiedzieć, czy warto cię śledzić.- Klienci często poszukują specjalistów w wąskich dziedzinach, gotowych zapłacić więcej za eksperta z konkretnym doświadczeniem.- Wielu soloprzedsiębiorców wpada w pułapkę wszechstronności, chcąc dotrzeć do wszystkich i pokazując wiele swoich zainteresowań, co ostatecznie rozmywa ich przekaz.Zdecyduj, czy twoje działania w social mediach mają na celu pozyskanie nowych klientów, czy utrzymywanie relacji z obecnymi. A gdy już wybierzesz, posłuchaj tego odcinka podcastu i podejmij działania, dzięki którym osiągniesz cel.🔥 Newsletter, który pomaga przyciągać klientów: https://l.soloprzedsiebiorca.pl/dolacz/🚀 Sprawdź moje kursy marketingowe: https://malawielkafirma.pl/sklep/👉 Zobacz też:» Skuteczne pozyskiwanie klientów: https://malawielkafirma.pl/pozyskiwanie-klientow/» Marka osobista eksperta: https://malawielkafirma.pl/marka-osobista/» Content marketing w małej firmie: https://malawielkafirma.pl/content-marketing/» Zarabianie na wiedzy i doświadczeniu: https://malawielkafirma.pl/zarabianie-na-wiedzy/» Planowanie biznesu online: https://malawielkafirma.pl/jak-zaplanowac-biznes-online/» Jak zwiększyć swoją produktywność: https://malawielkafirma.pl/jak-zwiekszyc-swoja-produktywnosc/» Warsztat Planer Treści https://malawielkafirma.pl/planer-tresci/🎧 Podcast Mała Wielka Firma znajdziesz na:» Spotify: https://l.malawielkafirma.pl/spotify» Apple Podcasts: https://malawielkafirma.pl/apple» YouTube: https://l.malawielkafirma.pl/youtube» i we wszystkich dobrych aplikacjach z podcastamiMontaż i edycja audio i wideo – https://bieniecki.net
    --------  
    16:42
  • Paradoks strefy komfortu – jak wygodne życie PSUJE Twój biznes
    Przyzwyczajenie do komfortu może paradoksalnie prowadzić do dyskomfortu. Szczególnie w przypadku soloprzedsiębiorców dążących do przyciągania klientów i rozwoju biznesu.Pozostawanie w strefie komfortu wydaje się bezpieczne, jednak na dłuższą metę generuje frustrację, spadek pewności siebie i poczucie utraconych szans.Warto uświadomić sobie, że:- Im dłużej unikamy ryzyka i działania, tym bardziej cierpimy.- Niewykorzystywany potencjał powoduje frustrację.- Brak realnych wyzwań i dowodów na własne kompetencje hamują przed działaniem i obniżają wiarę we własne możliwości.- Długotrwałe analizowanie i planowanie powoduje, że konkurencja nas wyprzedza, co generuje żal i pretensje.W odcinku znajdziesz omówienie sygnałów ostrzegawczych wskazujących na zbyt długie trzymanie się strefy komfortu oraz pięć praktycznych sposobów na przełamanie się i rozpoczęcie działania.Poznaj skuteczne strategie wychodzenia ze strefy komfortu, aby skończyć z prokrastynacją i zacząć działać.🔥 Newsletter, który pomaga przyciągać klientów: https://l.soloprzedsiebiorca.pl/dolacz/🚀 Sprawdź moje kursy marketingowe: https://malawielkafirma.pl/sklep/👉 Zobacz też:» Skuteczne pozyskiwanie klientów: https://malawielkafirma.pl/pozyskiwanie-klientow/» Marka osobista eksperta: https://malawielkafirma.pl/marka-osobista/» Content marketing w małej firmie: https://malawielkafirma.pl/content-marketing/» Zarabianie na wiedzy i doświadczeniu: https://malawielkafirma.pl/zarabianie-na-wiedzy/» Planowanie biznesu online: https://malawielkafirma.pl/jak-zaplanowac-biznes-online/» Jak zwiększyć swoją produktywność: https://malawielkafirma.pl/jak-zwiekszyc-swoja-produktywnosc/» E-book „Jak zdobyć klienta. 33 szybkie sposoby” https://malawielkafirma.pl/jak-zdobyc-klienta-ebook/🎧 Podcast Mała Wielka Firma znajdziesz na:» Spotify: https://l.malawielkafirma.pl/spotify» Apple Podcasts: https://malawielkafirma.pl/apple» YouTube: https://l.malawielkafirma.pl/youtube» i we wszystkich dobrych aplikacjach z podcastamiMontaż i edycja audio i wideo – https://bieniecki.net
    --------  
    17:13
  • Dlaczego klient płaci za teksty, mając ChatGPT? Przyszłość COPYWRITERÓW
    Rosnąca popularność sztucznej inteligencji ma wpływ na zapotrzebowanie na usługi copywriterskie. Wielu klientów, widząc możliwości generowania tekstów przez ChatGPT i inne narzędzia AI, zastanawia się, czy nadal potrzebuje usług tradycyjnych copywriterów. To stawia pod znakiem zapytania przyszłość wielu firm opierających się na tworzeniu treści do mediów społecznościowych czy blogów.Branża copywriterka rzeczywiście się zmienia, ale także:- ulega rozwarstwieniu na masową produkcję treści z pomocą AI i wysokiej jakości strategiczny copywriting oparty na dogłębnej wiedzy o biznesie klienta;- rośnie znaczenie specjalizacji, która staje się kluczowa, ponieważ copywriterzy z ekspercką wiedzą są w stanie dostarczyć treści wiarygodne, zweryfikowane i wolne od halucynacji AI;- rola copywritera ewoluuje w kierunku stratega komunikacji, który wykorzystuje AI jako narzędzie i doskonali tworzone przez AI treści, a nie tylko zajmuje się pisaniem tekstów.Posłuchaj i dowiedz się, jak komunikować swoją ofertę, jak dostosować swój biznes do zachodzących zmian, w jaki sposób rozwijać swoje kompetencje i umiejętności oraz jak wykorzystać nowe możliwości biznesowe.🔥 Newsletter, który pomaga przyciągać klientów: https://l.soloprzedsiebiorca.pl/dolacz/🚀 Sprawdź moje kursy marketingowe: https://malawielkafirma.pl/sklep/👉 Zobacz też:» Skuteczne pozyskiwanie klientów: https://malawielkafirma.pl/pozyskiwanie-klientow/» Marka osobista eksperta: https://malawielkafirma.pl/marka-osobista/» Content marketing w małej firmie: https://malawielkafirma.pl/content-marketing/» Zarabianie na wiedzy i doświadczeniu: https://malawielkafirma.pl/zarabianie-na-wiedzy/» Planowanie biznesu online: https://malawielkafirma.pl/jak-zaplanowac-biznes-online/» Jak zwiększyć swoją produktywność: https://malawielkafirma.pl/jak-zwiekszyc-swoja-produktywnosc/» Warsztat System Pozyskiwania Opinii Klientów https://malawielkafirma.pl/system-pozyskiwania-opinii-klientow/» Warsztat Planer Treści https://malawielkafirma.pl/planer-tresci/🎧 Podcast Mała Wielka Firma znajdziesz na:» Spotify: https://l.malawielkafirma.pl/spotify» Apple Podcasts: https://malawielkafirma.pl/apple» YouTube: https://l.malawielkafirma.pl/youtube» i we wszystkich dobrych aplikacjach z podcastamiMontaż i edycja audio i wideo – https://bieniecki.net
    --------  
    28:48
  • Co zrobić, by twoja marka osobista była spójna we wszystkich kanałach
    Niektóre marki osobiste zyskują rozpoznawalność bardzo szybko, podczas gdy inne, pomimo dużego wysiłku, mają z tym trudności. Jednym z kluczowych, choć często niedocenianym elementem skutecznego personal brandingu jest spójność marki osobistej.Zrozumienie i wdrożenie zasad spójności sprawi, że budowanie marki osobistej stanie się szybsze, łatwiejsze i przyniesie znacznie lepsze efekty w przyciąganiu klientów.- W jaki sposób unikalna propozycja wartości (UVP) przyczynia się do definiowania tożsamości marki?- Jak określić styl komunikacji i konsekwentnie go stosować?- Jak tworzyć spójną identyfikację wizualną i zachować spójność tematyczną publikowanych treści?Dowiedz się, jak dzięki spójnej marce tworzyć treści błyskawicznie rozpoznawane przez odbiorców, jak obniżyć koszt pozyskania klienta i jak zaoszczędzić czas i energię, publikując regularnie i budując silną widoczność online.🔥 Newsletter, który pomaga przyciągać klientów: https://l.soloprzedsiebiorca.pl/dolacz/🚀 Sprawdź moje kursy marketingowe: https://malawielkafirma.pl/sklep/👉 Zobacz też:» Skuteczne pozyskiwanie klientów: https://malawielkafirma.pl/pozyskiwanie-klientow/» Marka osobista eksperta: https://malawielkafirma.pl/marka-osobista/» Content marketing w małej firmie: https://malawielkafirma.pl/content-marketing/» Zarabianie na wiedzy i doświadczeniu: https://malawielkafirma.pl/zarabianie-na-wiedzy/» Planowanie biznesu online: https://malawielkafirma.pl/jak-zaplanowac-biznes-online/» Jak zwiększyć swoją produktywność: https://malawielkafirma.pl/jak-zwiekszyc-swoja-produktywnosc/» Warsztat Planer Treści https://malawielkafirma.pl/planer-tresci/🎧 Podcast Mała Wielka Firma znajdziesz na:» Spotify: https://l.malawielkafirma.pl/spotify» Apple Podcasts: https://malawielkafirma.pl/apple» YouTube: https://l.malawielkafirma.pl/youtube» i we wszystkich dobrych aplikacjach z podcastamiMontaż i edycja audio i wideo – https://bieniecki.net
    --------  
    17:42

Więcej Biznes podcastów

O Mała Wielka Firma

Mała Wielka Firma to podcast o marketingu dla soloprzedsiębiorców – właścicieli jednoosobowych biznesów oferujących produkty i usługi oparte na wiedzy. Słuchacze MWF to najczęściej specjaliści z branży kreatywnej, edukacyjnej, marketingowej, IT, zdrowotnej itp.Nowe odcinki ukazują się co poniedziałek. Dowiesz się z nich, jak zdobywać nowych klientów, budować wizerunek eksperta, zwiększać swoją produktywność oraz radzić sobie z wątpliwościami i problemami, które często towarzyszą osobom prowadzącym jednoosobowy biznes.Uzupełnieniem podcastu jest cotygodniowy newsletter dostępny na stronie https://l.soloprzedsiebiorca.pl/dolacz
Strona internetowa podcastu

Słuchaj Mała Wielka Firma, Inwestomat - oszczędzanie, inwestowanie, wolność finansowa i wielu innych podcastów z całego świata dzięki aplikacji radio.pl

Uzyskaj bezpłatną aplikację radio.pl

  • Stacje i podcasty do zakładek
  • Strumieniuj przez Wi-Fi lub Bluetooth
  • Obsługuje Carplay & Android Auto
  • Jeszcze więcej funkcjonalności
Media spoecznościowe
v7.16.2 | © 2007-2025 radio.de GmbH
Generated: 5/1/2025 - 1:19:16 AM