Porażki, wzloty i lekcje biznesowe, który każdy musi usłyszeć - Dominika Żak
Zachęcam Cię do zapisania się do mojego newslettera (jeszcze darmowego) W każdą niedzielę o 9:00 przesyłam 100% praktycznej wiedzy i marketingowego mięcha. Mój newsletter otwiera średnio 60% czytelników. Zapisz się 👉🏻 https://oskarlipinski.pl/newsletter/Czy zastanawiałeś się kiedyś, jaka jest prawdziwa cena sukcesu i co kryje się za kulisami firmy generującej 250 milionów złotych przychodu? W tym odcinku moim gościem jest Dominika Żak, była prezes i współtwórczyni potęgi marki DeeZee, która w brutalnie szczerej rozmowie dzieli się swoją historią. To nie jest kolejna opowieść o łatwym sukcesie. To historia o krwi, pocie, łzach, strategicznych błędach i lekcjach, które kosztowały miliony.Dominika opowiada o przejściu z zarządzania ogromną firmą e-commerce do budowania własnej, niezwykle dochodowej marki osobistej. Dowiesz się, jak wygląda presja podczas premier produktowych, kiedy serwery padają w kluczowym momencie, oraz jak kluczowy jest odpowiedni mindset, by nie zwariować i pchać biznes do przodu. Poruszamy temat budowania zespołu, delegowania zadań i tego, dlaczego znalezienie odpowiednich ludzi jest największym wyzwaniem dla każdego lidera.Jeśli chcesz poznać prawdziwe, niefiltrowane oblicze wielkiego biznesu, dowiedzieć się, jakie błędy popełniała Dominika i jakich ty możesz uniknąć, a także zrozumieć, co naprawdę liczy się w skalowaniu firmy – ten odcinek jest dla Ciebie.W tym odcinku dowiesz się m.in.:✅ Jaka jest największa trudność w budowaniu biznesu e-commerce?✅ Dlaczego logistyka i zasoby ludzkie są kluczowymi wyzwaniami?✅ Jak porażka podczas premiery online może stać się najcenniejszą lekcją?✅ Jak Dominika Żak zbudowała zespół i komu ufa w swoim biznesie?✅ Czy warto robić konkursy na Instagramie i jak "kupowanie" fanów niszczy zasięgi?✅ Jak ustawić swój mindset, by osiągać cele warte miliony?✅ Co jest ważniejsze od pieniędzy w prowadzeniu firmy?0:00 Wstęp3:14 Kim jest Dominika Żak?3:59 Co motywuje Dominikę do tworzenia nowych rzeczy?8:03 Co może pomóc przedsiębiorcom w rozwijaniu swoich e-commerce'ów?12:03 Hustle = wypalenie? Jak znaleźć balans?17:45 Cele na social mediach (obserwujący, virale)22:31 Czy Instagram jest nadal najlepszym kanałem organicznym Dominiki?25:13 O kontach na LinkedInie, TikToku28:49 Ile osób współpracuje w zespole Dominiki?38:46 Kogo powinno się zatrudnić w pierwszej kolejności w swoim e-commerce?40:20 Co jest największym problemem w budowaniu marki osobistej?41:16 Jakie jest panaceum na osoby zatrudniające się, biorące know-how i zwalniające sie?44:32 Gdyby Dominika zaczynała dzisiaj, wybrałaby markę osobistą czy e-commerce?47:36 Sprzedaż produktu, presja, wypadki losowe i niska sprzedaż produktu51:25 Jakie Dominika popełniła największe błędy na przestrzeni lat?53:44 Pozyskiwanie klientów poprzez reklamy55:40 Czy to, co sprawdza sie za granicą, sprawdza sie w Polsce?59:03 W jaki sposób Dominika buduje swój e-commerce?1:01:46 Czy da się zweryfikować, ilu obserwujących przychodzi nam z konkretnej wydanej kwoty na reklamy?1:04:25 Co jest nadal największym wyzwaniem dla prowadzenia e-commerce'u?1:07:22 W jaki sposób Dominika podchodzi do kwestii podejmowania decyzji? Delegowanie procesów1:10:21 Czy teraz jest łatwiej pozyskać wiedzę czy trudniej?1:11:04 Czy można "ustawić" swoją głowę samemy czy warto skorzystać z pomocy mentora czy terapeuty?1:14: Gdzie Dominika chciałaby być za 5 lat?🔗 Przydatne Linki:Instagram Oskara: https://www.instagram.com/oscarlipinsky/Instagram Dominiki: https://www.instagram.com/dominikazak/🤝 Partnerzy Podcastu:Shoper : https://www.shoper.pl/?utm_source=osk...GetResponse: https://www.getresponse.pl/?utm_source=youtube&utm_medium=podcast&utm_campaign=oskarPatroni medialni :E-commerce w praktyce: https://ewp.plNowy Marketing https://nowymarketing.pl/Sprawny Marketing https://sprawnymarketing.pl/Marketer+ https://marketerplus.pl/