Powered by RND
PodcastyBiznes"Z buta w Marketing" | Ecommerce | Marketing | Case Studies

"Z buta w Marketing" | Ecommerce | Marketing | Case Studies

Oskar Lipiński
"Z buta w Marketing" | Ecommerce | Marketing | Case Studies
Najnowszy odcinek

Dostępne odcinki

5 z 85
  • Jak zbudować biznes za 0 ➝ 10k ➝ 100k w 2025? (mastermind ekspertów)
    Jeśli chcesz dołączyć do #1 mastermindu w Polsce dla founderów ecommerce generujących łącznie ponad miliard PLN rocznie i skończyć z samotnymi decyzjami, które kosztują Cię fortunę… kliknij w ten link: https://www.masterecommercehub.com/aplikacja?utm_source=youtube&utm_medium=video&utm_content=zbutawecommerceZachęcam Cię do zapisania się do mojego newslettera (jeszcze darmowego) W każdą niedzielę o 9:00 przesyłam 100% praktycznej wiedzy i marketingowego mięcha. Mój newsletter otwiera średnio 60% czytelników. Zapisz się 👉🏻 https://oskarlipinski.pl/newsletter/Czy można zbudować dochodowy biznes bez grosza przy duszy? A co zrobić, gdy na koncie pojawia się pierwsze 10 000 lub 100 000 zł na inwestycje? W tym wyjątkowym odcinku spotyka się czterech przedsiębiorców z różnych światów, aby bez ogródek porozmawiać o tym, co naprawdę liczy się w drodze na szczyt.Dołącz do Oskara, Grega, Marcina i Agaty w szczerej i dynamicznej dyskusji o realiach prowadzenia firmy w Polsce. Od praktycznych porad na start, przez strategie inwestycyjne, aż po rolę mentalności i… porażek, których nikt się nie spodziewał.W tym odcinku m.in.:* Jak zacząć, gdy nie masz pieniędzy? Sprzedaż, darmowe konsultacje, a może coś zupełnie innego? Praktyczne strategie na pierwszy krok w biznesie.* Jak zdobywać wiedzę i unikać informacyjnego chaosu na początku drogi?* Inwestycja w sprzęt, marketing, a może w... siebie? Różne podejścia do pierwszych poważnych pieniędzy w firmie.* Rozwój zespołu, kreatywne kampanie, a może zakup gotowej firmy? Przedsiębiorcy dzielą się swoimi pomysłami na skalowanie biznesu.* Szczere historie o tym, co nie wyszło, i jakie wnioski wyciągnęli z tego nasi goście. Od utraty pewności siebie, przez nietrafione współprace, po błędy w dywersyfikacji.* Jak walidować pomysł na biznes, żeby nie utopić czasu i pieniędzy?* Wolność w biznesie – iluzja czy realny cel? Osobiste refleksje na temat tego, co jest prawdziwym sukcesem.To nie jest kolejny podcast o "sukcesie z dnia na dzień". To prawdziwe rozmowy, pełne konkretnych przykładów, różnych perspektyw i bezcennych lekcji prosto z biznesowego frontu.Zostaw komentarz i daj znać, która perspektywa najbardziej do Ciebie przemawia🤝 Partnerzy Podcastu:Shoper : https://www.shoper.pl/?utm_source=osk...GetResponse: https://www.getresponse.pl/?utm_source=youtube&utm_medium=podcast&utm_campaign=oskar
    --------  
    2:03:54
  • +160 MLN | 30 lat, branża budowlana, rodzinny biznes B2B | Piotr Kuszewski HAP Armatura
    Jeśli chcesz dołączyć do #1 mastermindu w Polsce dla founderów ecommerce generujących łącznie ponad miliard PLN rocznie i skończyć z samotnymi decyzjami, które kosztują Cię fortunę… kliknij w ten link: https://www.masterecommercehub.com/aplikacja?utm_source=youtube&utm_medium=video&utm_content=zbutawecommerceZachęcam Cię do zapisania się do mojego newslettera (jeszcze darmowego) W każdą niedzielę o 9:00 przesyłam 100% praktycznej wiedzy i marketingowego mięcha. Mój newsletter otwiera średnio 60% czytelników. Zapisz się 👉🏻 https://oskarlipinski.pl/newsletter/W tym wyjątkowym odcinku podcastu "Z buta w marketing" gościem Oskara Lipińskiego jest jego przyjaciel, z którym zna się od 16 lat – Piotr Kuszewski. To rozmowa o drodze, jaką przeszli od wspólnego organizowania imprez w liceum i prowadzenia klubu muzycznego, do zarządzania biznesem o wartości ponad 169 milionów złotych.Piotr opowiada o kulisach dołączenia do rodzinnej firmy HAP Armatura i transformacji, jaką przeszła w ostatnich latach. Dzieli się unikalnym spojrzeniem na wprowadzenie e-commerce do tradycyjnej i "mało sexy" branży, jaką są materiały instalacyjne i grzewcze. Dowiecie się, dlaczego dla jego firmy sprzedaż online to nie tylko kolejny kanał, ale strategiczne narzędzie do optymalizacji pracy całego działu handlowego w modelu omnichannel.To historia o tym, jak analityka, mądre skalowanie i wdrażanie nowoczesnych technologii (takich jak Power BI czy systemy PIM) pozwalają nie tylko rosnąć, ale i zwiększać marżowość w czasach rynkowej niepewności.W tym odcinku dowiesz się m.in.:* Jak wyglądały początki biznesowe Oskara i Piotra, kiedy jeszcze w szkole średniej organizowali pierwsze eventy.* Jak skutecznie wprowadzić e-commerce do tradycyjnej branży B2B i pozyskiwać w ten sposób nowych klientów.* Na jakie bariery mentalne i organizacyjne można trafić, digitalizując firmę z wieloletnią tradycją?* Dlaczego analiza danych i podejmowanie decyzji w oparciu o twarde liczby, a nie intuicję, jest kluczem do rentowności.* Czym jest mądre skalowanie i dlaczego wzrost o 30% może być organizacyjnym wyzwaniem?* Jakie są największe wyzwania w prowadzeniu firmy rodzinnej i budowaniu kultury organizacyjnej opartej na zaufaniu i delegowaniu?* Jakie rady Piotr ma dla młodych, aspirujących przedsiębiorców?0:00 Wstęp 5:06 Czym zajmuje się Piotrek - historia firmy10:39 Jaki był wzrost sprzedażowy w dwóch pierwszych latach działania firmy?12:10 Jakie kanały dotarcia do klienta są najlepsze w branży budowlanej online?15:48 Ułatwienia na stronie www dla klienta17:39 Problemy i przeszkody w usprawnianiu działu handlowego22:22 Czy było coś, co w firmie Piotra nie wyszło, chociaż wydawało się, że to "strzał w 10"?24:00 Skąd pojawiają się nowi klienci?25:13 W jaki sposób firma Piotra analizuje procesy zakupów?26:28 Co jest aktualnie wyzwaniem w sprzedaży w firmie Piotra?30:17 Jak wyglądały początki zmian/podejmowanie decyzji w firmie rodzinnej po dołączeniu do niej przez Piotra?35:47 Jak wygląda struktura firmy Piotrka?39:42 Jak wygląda struktura pracy Piotrka?42:02 Strategia firmy45:16 Funkcjonowanie obszarów firmy - oczekiwania vs rzeczywistość50:05 Co firmy powinny implementować, żeby nie odstawać od konkurencji?54:27 Czy Piotrek ma nadal głód rozwoju?57:10 Podsumowanie🤝 Partnerzy Podcastu:Shoper : https://www.shoper.pl/?utm_source=osk...GetResponse: https://www.getresponse.pl/?utm_source=youtube&utm_medium=podcast&utm_campaign=oskar
    --------  
    1:03:49
  • +20MLN | Jak sprzedawać w e-commerce BEZ REKLAM? (sekretna strategia La Millou)
    Goldenmark: kod: OSKAR50 na -50 zł przy zakupie sztabki 5g - ważny od 7 do 10.09 - sprawdź na https://goldenmark.com/pl/Zapisz się na listę oczekujących na top #1 w Polsce mastermind dla właścicieli e-commerce MASTER E-Commerce Hub 2.0 - https://tally.so/r/wv6j4lZachęcam Cię do zapisania się do mojego newslettera (jeszcze darmowego) W każdą niedzielę o 9:00 przesyłam 100% praktycznej wiedzy i marketingowego mięcha. Mój newsletter otwiera średnio 60% czytelników. Zapisz się 👉🏻 https://oskarlipinski.pl/newsletter/Jak rozwijać e-commerce przy użyciu zero reklam i mimo to budować milionowe obroty?Zastanawiasz się, jak stworzyć stabilny i dochodowy biznes e-commerce w Polsce i za granicą? Ten odcinek to praktyczny case study, które pokaże Ci, że e-commerce bez reklam jest możliwy – i może prowadzić do globalnego sukcesu.W podcaście rozmawiam z Izabelą Lewandowską, założycielką i Product Marketing Managerem La Millou. Odkryj, jak pasja do produktów dla dzieci, strategiczne decyzje i konsekwencja przekształciły hobbystyczne szycie w prężnie działającą firmę z milionowymi obrotami.✅ W tym odcinku dowiesz się:Geneza i rozwój: Jak La Millou przetrwało 14 lat i zbudowało markę e-commerce zero reklam, działającą dziś na rynkach międzynarodowych.Strategia międzynarodowa: Jak tworzyć dystrybucję i partnerstwa w Azji (Tajwan, Chiny), aby e-commerce był odporny na kryzysy.Influencer marketing: Jak współprace z ambasadorami i influencerami (m.in. Anna Mucha, KitchenAid) zastąpiły płatne reklamy.Innowacje produktowe: Dlaczego mamy pokochały kocyki i pościel La Millou i jak design + jakość stały się przewagą konkurencyjną.Technologia i systemy: Jak wdrożenie ERP Odoo zredukowało koszty operacyjne i zwiększyło efektywność.Marketing w praktyce: Od marketingu szeptanego i content marketingu po eventy offline, które przyciągały klientów bez wydawania na reklamy.Wyzwania i odporność: Jak firma poradziła sobie z wojną w Ukrainie, inflacją i dynamicznymi zmianami rynku.Ten odcinek to inspirujący przykład, że e-commerce zero reklam to nie mit, a strategia, którą można z sukcesem realizować.👉 Jeśli marzysz o własnym e-commerce lub chcesz przenieść swój biznes na wyższy poziom – kliknij play i zobacz, jak zrobiła to Izabela Lewandowska z La Millou.0:00 Wstęp 2:52 Historia La Millou6:08 Skala La Millou - ile osób jest zatrudnionych, obroty10:05 Czy kiedyś było łatwiej prowadzić biznes czy teraz?11:53 W jaki sposób redukcja pracowników pomogła firmie?15:12 Kim jest Iza w całej strukturze firmy?15:46 Produkt i marketing20:01 Z jakimi ambasadorami współpracuje La Millou?24:08 Czy La Millou crossuje się z innymi markami?32:01 Czy marki potrafią wymieniać się wiedzą?35:24 Co działa dobrze pod kątem marketingowym, sprzedażowym?37:11 Jak wygląda performance marketing w La Millou?41:05 Punkty stacjonarne - warto?45:15 B2B - dla zwiększenia skali? Dla zwiększenia cashflow?49:37 Produkt w e-commerce jest najważniejszy58:20 Porażki - co nie wyszło?1:02:02 Gdzie Iza chce być z La Millou za kilka lat?1:03:51 Czy Iza dużo pracuje?1:06:24 Co Iza powiedziałaby osobie, która chce otworzyć markę e-commerce w 20235 roku?1:08:34 Zakończenie🤝 Partnerzy Podcastu:Shoper : https://www.shoper.pl/?utm_source=osk...GetResponse: https://www.getresponse.pl/?utm_source=youtube&utm_medium=podcast&utm_campaign=oskarPatroni medialni :Nowy Marketing https://nowymarketing.pl/Sprawny Marketing https://sprawnymarketing.pl/Marketer+ https://marketerplus.pl/
    --------  
    1:13:34
  • Jak optymalizować kartę produktu i koszyk w e-commerce? (97% sklepów robi to źle)
    Sprawdź ofertę Goldsaver - http://goldsaver.pl/kod/oskar100Zapisz się na listę oczekujących na top #1 w Polsce mastermind dla właścicieli e-commerce MASTER E-Commerce Hub 2.0 - https://tally.so/r/wv6j4lZachęcam Cię do zapisania się do mojego newslettera (jeszcze darmowego) W każdą niedzielę o 9:00 przesyłam 100% praktycznej wiedzy i marketingowego mięcha. Mój newsletter otwiera średnio 60% czytelników. Zapisz się 👉🏻 https://oskarlipinski.pl/newsletter/🚀 Jak skutecznie zoptymalizować sklep internetowy i zwiększyć sprzedaż? | Master e-Commerce Hub - Workshop #2W tym kompleksowym odcinku podcastu "Z Buta w Marketing" gościmy ekspertów optymalizacji konwersji (CRO) – Michała Czaykowskiego i Adriana Jaskulskiego z Digispot, ekspertów Master e-Commerce Hub. To drugi odcinek w formacie workshopu, pełen praktycznych case studies, analiz i konkretnych rozwiązań dla każdego, kto chce, by jego sklep online prosperował lepiej.✅ W tym odcinku dowiesz się:1. Najczęstsze błędy w optymalizacji e-commerce: Obalamy mity! Dowiesz się, dlaczego kopiowanie konkurencji, robienie "rewolucji" w designie czy bazowanie na własnych "przeczuciach" to prosta droga do porażki. Poznaj koncepcję "błędu przeżywalności" i zrozum, dlaczego należy słuchać wszystkich użytkowników, a nie tylko tych, którzy dokonali zakupu.2. Model "Lekarza e-commerce": Odkryj, jak podejście do diagnostyki w medycynie może zostać zaadaptowane do optymalizacji Twojego sklepu. Zamiast wdrażać rozwiązania na oślep, naucz się badać problem, diagnozować przyczyny i dopiero potem wdrażać skuteczne "leczenie".3. Optymalizacja koszyka i checkoutu (case studies!):    * Jak granularna analiza lejka zakupowego pomaga odkryć, gdzie faktycznie ucieka konwersja (często problemem nie jest globalny wskaźnik porzuceń, a konkretny krok w checkoutcie!).    * Wpływ jakości ruchu na konwersję w checkoutcie i dlaczego segmentacja użytkowników (desktop, mobile, nowi vs. powracający) jest kluczowa.    * Analiza formularzy i heatmap, by zrozumieć, co rozprasza lub blokuje użytkowników.    * Rola komunikacji na stronie – zaskakujące efekty zmian w nazewnictwie przycisków ("Przejdź do podsumowania" vs. "Sprawdź i zamów") oraz opisów dostaw ("dostawa przez producenta" vs. "nasi wyspecjalizowani kierowcy").    * Wartość testowania drobnych elementów, np. ikonki czatu – kiedy pomaga, a kiedy przeszkadza.4. Poprawa karty produktu:    * Jak analizować heatmapy i nagrania sesji, by zobaczyć, co naprawdę interesuje użytkowników (first/last click).    * Case study z klientem sprzedającym łóżka: Skąd klienci czerpią informacje o wymiarach? Dlaczego zamawiają próbki tkanin? Jak niekomunikowanie możliwości zamówienia darmowych próbek tkanin wpływało na sprzedaż.    * Znaczenie widoczności kluczowych informacji (USP, gwarancja, dostawa) i jak przeprojektowanie karty produktu w wersji ewolucyjnej i rewolucyjnej może to zmienić.5. Strategie dla sklepów o mniejszej skali: Nawet jeśli nie masz tysięcy transakcji miesięcznie, dowiesz się, jak wykorzystać wywiady z klientami i obsługą klienta, testy użyteczności (user testing) czy analizę jakościową, aby skutecznie optymalizować.6. Kluczowe metryki i narzędzia: Poznaj narzędzia takie jak Hotjar, Clarity, Mouseflow, CUX oraz co warto obserwować w Google Analytics 4, aby podejmować świadome decyzje.7. Zarządzanie procesem optymalizacji: Jak zbudować sprawny proces CRO w firmie, jak współpracować między działami (marketing, UX, analityka, obsługa klienta, deweloperzy), by osiągać najlepsze efekty.Ten odcinek to prawdziwa encyklopedia wiedzy dla każdego właściciela e-commerce, marketera czy specjalisty UX/CRO. Przygotuj notatnik – czeka Cię solidna dawka praktycznych lekcji!Patroni medialni :Nowy Marketing https://nowymarketing.pl/Sprawny Marketing https://sprawnymarketing.pl/Marketer+ https://marketerplus.pl/
    --------  
    1:05:22
  • Jak skalować 10x e-commerce w 2025? | LIVE Mentoring (Ekspert Master ECommerce Hub)
    opisZapisz się na listę oczekujących na top #1 w Polsce mastermind dla właścicieli e-commerce MASTER E-Commerce Hub 2.0 - https://tally.so/r/wv6j4lZachęcam Cię do zapisania się do mojego newslettera (jeszcze darmowego) W każdą niedzielę o 9:00 przesyłam 100% praktycznej wiedzy i marketingowego mięcha. Mój newsletter otwiera średnio 60% czytelników. Zapisz się 👉🏻 https://oskarlipinski.pl/newsletter/ELAVON - proste płatności online - SPRAWDŹ: https://www.elavon.pl/przyjmuj-platnosci/platnosci-online.html?utm_source=podcast&utm_medium=podcastW najnowszym odcinku podcastu "Z Buta w Marketing" Oskar i Mateusz Załubski rozmawiają o kluczowych aspektach prowadzenia biznesu e-commerce. W tym odcinku omawiają takie zagadnienia jak:- Jak zacząć w e-commerce w 2025 roku, ze sprzedażą produktów fizycznych.- Cechy idealnego produktu fizycznego, który zapewni sukces w 2025 roku.- Zmiana postrzegania influencerów i ich roli w marketingu.- Czy reklamy Meta Ads nadal są opłacalne w e-commerce?- Znaczenie budowania społeczności i relacji z klientami.- Retencja klientów i jak ją mierzyć.- Przyszłość marketingu online.- Wskazówki i rady dla początkujących przedsiębiorców.- Jak zarządzać kryzysami w e-commerce.- Potrzeba odwagi i innowacyjności w biznesie.- Jakie są kluczowe metryki do analizy w e-commerce.- Nie przegap tego pełnego wiedzy i inspiracji odcinka!✅ Subskrybuj kanał, aby nie przegapić kolejnych inspirujących rozmów!👍 Zostaw łapkę w górę, jeśli doceniasz naszą pracę!💬 Podziel się swoimi przemyśleniami w komentarzach! Który fragment zainspirował Cię najbardziej?🤝 Partnerzy Podcastu:Shoper : https://www.shoper.pl/?utm_source=osk...GetResponse: https://www.getresponse.pl/?utm_source=youtube&utm_medium=podcast&utm_campaign=oskarPatroni medialni :E-commerce w praktyce: https://ewp.plNowy Marketing https://nowymarketing.pl/Sprawny Marketing https://sprawnymarketing.pl/Marketer+ https://marketerplus.pl/
    --------  
    1:17:41

Więcej Biznes podcastów

O "Z buta w Marketing" | Ecommerce | Marketing | Case Studies

Potrzebujesz pomocy z e-commerce/marketing? Chętnie pomogę 🚀 https://oskarlipinski.pl/ Jestem w 100% praktykiem i wyskalowałem sprzedaż swojego sklepu od 30 zamówień do +100 000 w 3 lata. Szczerze brudna prawda bez lukrowania rzeczywistości… Seria podcastów “Z buta w marketing" wywróci do góry nogami to, co wiesz o marketingu. W rozmowie z Oskarem Lipińskim najwybitniejsi specjaliści od e-commerce w Polsce. Zobacz, co się stanie, kiedy włożysz kij w branżowe środowisko!
Strona internetowa podcastu

Słuchaj "Z buta w Marketing" | Ecommerce | Marketing | Case Studies, The Diary Of A CEO with Steven Bartlett i wielu innych podcastów z całego świata dzięki aplikacji radio.pl

Uzyskaj bezpłatną aplikację radio.pl

  • Stacje i podcasty do zakładek
  • Strumieniuj przez Wi-Fi lub Bluetooth
  • Obsługuje Carplay & Android Auto
  • Jeszcze więcej funkcjonalności
Media spoecznościowe
v7.23.9 | © 2007-2025 radio.de GmbH
Generated: 9/22/2025 - 1:48:08 PM