Powered by RND
PodcastyBiznesMarketer+ Podcast

Marketer+ Podcast

Marketer+ Podcast
Marketer+ Podcast
Najnowszy odcinek

Dostępne odcinki

5 z 21
  • Nowoczesny marketing mobilny. Co musisz wiedzieć o RCS? | Piotr Kudzior
    RCS (rich communication services) to następca tradycyjnych SMS-ów i MMS-ów, zaprojektowany jako nowoczesny standard komunikacji tekstowej na telefonach komórkowych. W tym odcinku „Marketer+ Podcast” wraz z ekspertem przedstawiamy tę technologię. Dowiesz się, czym jest RCS, jakie możliwości personalizacji i bezpieczeństwa oferuje, gdzie już działa, a przede wszystkim jak marki mogą wykorzystać ten kanał do skuteczniejszego docierania do klientów. Jeśli chcesz być o krok przed konkurencją i poznać przyszłość komunikacji mobilnej – ten odcinek jest dla Ciebie.Gość: Piotr Kudzior Ekspert z ponad 10-letnim doświadczeniem w performance marketingu, który z sukcesem prowadził kampanie digitalowe dla czołowych polskich marek, wykorzystując e-mail, mobile, programmatic oraz narzędzia Google i Meta Ads. Pracował w agencjach Admetrics oraz Digiad, a obecnie w firmie Vercom (MessageFlow) rozwija technologię RCS, pomagając firmom efektywnie wdrażać marketing konwersacyjny. Słynie z analitycznego podejścia do potrzeb klientów i odwagi w stosowaniu niestandardowych rozwiązań, które skutecznie zwiększają biznesowe wyniki. Prywatnie miłośnik kolarstwa szosowego i kolekcjoner klocków LEGO, ceniący precyzję zarówno na trasach rowerowych, jak i przy konstrukcji kolejnych zestawów.Z tego odcinka dowiesz się:czym jest RCS i dlaczego tę technologię uważa się za przyszłość komunikacji mobilnej,na jakich smartfonach działa obecnie RCS i jaki jest status rozwoju tej technologii globalnie i w Polsce,jakie funkcjonalności oferuje RCS, których nie mają tradycyjne SMS-y i MMS-y,dlaczego marketerzy powinni zainteresować się komunikacją za pomocą RCS,jakie funkcjonalności RCS są przydatne w komunikacji marketingowej, jakie mogą być marketingowe scenariusze użycia RCS w różnych branżach,jakie możliwości personalizacji oferuje RCS w porównaniu do innych form komunikacji,jak RCS wpisuje się w strategię omnichannel,jakie mechanizmy bezpieczeństwa oferuje RCS w porównaniu do standardowych wiadomości SMS,jakie kroki powinna podjąć firma, która chce wdrożyć RCS w swojej strategii komunikacyjnej,jakie są koszty związane z wdrożeniem RCS w porównaniu z innymi kanałami komunikacji,czy i jak RCS będzie rozwijać się w przyszłości.
    --------  
    56:33
  • Zatrzymaj scrollowanie. Jak przyciągnąć uwagę odbiorcy w erze TikToka i chaosu? | Joanna Burdek
    W tym odcinku „Marketer+ Podcast” rozmawiamy z Joanną Burdek o tajnikach skutecznej komunikacji marketingowej i tworzeniu treści, które naprawdę działają. Dowiesz się, czym różni się pisanie od projektowania tekstów, jak przyciągnąć uwagę w świecie scrollujących „TikTokowych zombie”, jakie emocje uruchamiać w komunikacji oraz jak wykorzystać modele takie jak SOPEL czy TAYA, aby Twoje teksty były skuteczne i dopasowane do odbiorcy. Jeśli pracujesz w marketingu, zajmujesz się sprzedażą albo po prostu chcesz pisać lepiej i mądrzej – ten odcinek jest właśnie dla Ciebie.Gościni: Joanna BurdekDyplomowana strateżka i copywriterka, właścicielka Brand Useful. Ma kilkanaście lat doświadczenia w marketingu, od 10 lat prowadzi własny biznes. Wykładowczyni Uniwersytetu Papieskiego, Uniwersytetu Merito i Wyższej Szkoły Ekonomii i Informatyki w Krakowie. Pracowała m.in. dla marek Continental, O bag, Zamek Wawel, Ośrodek Rozwoju Edukacji, Multikino, Muzeum w Wilanowie, Woman in Technology. Współautorka książki „Neurocopywriting”. Autorka licznych publikacji branżowych. Prowadzi szkolenia ze strategii marki, brand purpose i nowych trendów marketingowych, a także pierwsze w Polsce szkolenie z neurocopywritingu.Z tego odcinka dowiesz się m.in.:czym jest neurocopywriting – i dlaczego nie jest to tylko modny termin, ale konkretna, oparta na badaniach wiedza z pogranicza psychologii, neurobiologii i marketingu,dlaczego należy„projektować” teksty, a nie tylko je pisać – oraz co to oznacza w praktyce dla osób tworzących treści w czasach przebodźcowania i krótkiej uwagi,jak zrozumieć współczesnego odbiorcę, który działa jak „TikTokowe zombie” – scrolluje szybko, jest zmęczony i trudno go zatrzymać,jakie techniki sprawią, że Twoje treści będą przyciągały uwagę w deszczu informacyjnym – i zostawały w pamięci,jakie praktyczne narzędzia i modele przydają się do tworzenia skutecznych treści – np. SOPEL, zasada 2xZ,jak pracować z emocjami – które warto dziś wywoływać i jak pisać, aby emocjonalność była autentyczna, a nie sztuczna,jak adresować obawy klientów za pomocą modelu TAYA – i czy dziś ludzie kupują z potrzeby, czy z lęku, że coś przegapią,jak pisać do różnych typów osobowości w oparciu o model DISC – czyli jak dopasować styl do emocjonalnych „żółtych” albo analitycznych „niebieskich”,jakie typy treści sprawdzają się w social mediach (pitch, play, plunge) – jak działają i jak dopasować formę do scrollujących odbiorców,jak radzić sobie z porażkami, blokadami i syndromem oszusta w copywritingu i marketingu,gdzie szukać wiedzy o neurocopywritingu – od czego zacząć, gdzie się rozwijać.
    --------  
    49:40
  • Psychologia, która sprzedaje. Jak konsumenci podejmują decyzje zakupowe? | Izabela Zalewska
    Dlaczego klienci wybierają konkretne marki, co naprawdę stoi za decyzjami zakupowymi i jak marketerzy mogą skutecznie – ale też odpowiedzialnie – wpływać na wybory konsumentów? W najnowszym odcinku „Marketer+ Podcast” Izabela Zalewska dzieli się praktycznym spojrzeniem na zastosowanie psychologii społecznej w marketingu. Rozmawiamy m.in. o tym, jak marki mogą lepiej zrozumieć potrzeby swoich odbiorców, jak działają efekt czystej ekspozycji czy społeczny dowód słuszności, oraz dlaczego czasem to nie rozsądek, a emocje i pragnienia kierują wyborami zakupowymi. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak łączyć wiedzę psychologiczną z etyką w budowaniu autentycznej komunikacji – ten odcinek jest dla Ciebie.Gościni: Izabela ZalewskaDyrektor marketingu Grupy Żagiel, w której wraz z zespołem jest odpowiedzialna za projekty dla marek z różnych branż. Pasjonuje się implementacją wiedzy z psychologii społecznej do tworzenia strategii marek. Współautorka książki wydanej z Brianem Tracym „Potęga samodoskonalenia”. Członkini Polskiego Stowarzyszenia Marketingowego SMB. Wykładowczyni Politechniki Lubelskiej i prelegentka licznych konferencji, w tym TEDx Salon.Z tego odcinka dowiesz się m.in.: jak wykorzystywać wiedzę z zakresu psychologii społecznej w działaniach marketingowych,dlaczego racjonalność wyborów zakupowych konsumentów to mit,na czym polega efekt czystej ekspozycji w kontekście brandingu,jakie zastosowanie w działaniach marketingowych ma reguła konsekwencji,czym jest społeczny dowód słuszności i jak wykorzystują go marki,czym jest torowanie jako technika perswazji w marketingu,na czym polega paradoks Veblena i dlaczego wysoka cena może czasem napędzać popyt,jak w praktyce marki wykorzystują wiedzę z obszaru psychologii społecznej w swoich działaniach strategicznych i komunikacyjnych,jak w sposób etyczny i społecznie zaangażowany stosować wiedzę psychologiczną w marketingu,jak zbudować komunikację marki, która będzie autentycznie rezonować z tożsamością odbiorcy,dlaczego efekt JOMO coraz częściej wypiera FOMO i jak wykorzystać ten zwrot w podejściu marek do konsumentów,jakie są szanse i zagrożenia związane z hiperpersonalizacją komunikacji marketingowej,skąd zdobywać wiedzę na temat psychologii społecznej oraz zmian w trendach społecznych i zachowaniach konsumenckich.
    --------  
    42:24
  • Marketing lojalnościowy w praktyce. Jak krok po kroku zbudować skuteczny program? | Bartosz Pilch
    W tym odcinku „Marketer+ Podcast” przyglądamy się tematowi, który zyskuje coraz większe znaczenie w strategiach marketingowych firm – lojalności klientów. Jeśli zastanawiasz się, jak stworzyć skuteczny program lojalnościowy, ten podcast jest dla Ciebie. Bartosz Pilch dzieli się praktyczną wiedzą i doświadczeniem – od planowania i wdrażania, po mierzenie skuteczności działań lojalnościowych. Dowiesz się, jakich błędów unikać, co naprawdę działa i jakie technologie mogą wspierać budowanie trwałych relacji z klientami.Gość: Bartosz PilchGroup director of omnichannel w firmie SIG, gdzie odpowiada za rozwój wielokanałowej strategii w Polsce i na rynku międzynarodowym. Wcześniej zarządzał działaniami marketingowymi w takich firmach jak Ahold, GK, Redan czy Navo. Wielokrotny prelegent na konferencjach związanych ze sprzedażą internetową, marketingiem i digitalizacją. Zdobywca tytułu Dyrektora e-Commerce Roku 2022 w konkursie Izby Gospodarki Elektronicznej. W 2020 r. z sukcesem uruchomił program lojalnościowy SIGup.Z tego odcinka dowiesz się m.in.:dlaczego warto inwestować w marketing lojalnościowy,czym jest program lojalnościowy w strategii firmy i jak określić jego cele,jakie elementy powinien zawierać nowoczesny program lojalnościowy, aby przyciągnąć i utrzymać klientów,z jakich etapów składa się proces budowania programu lojalnościowego, jakie znaczenie ma zaangażowanie zespołu firmy podczas wdrażania, zarządzania i rozwijania programu lojalnościowego,jakie nagrody sprawdzają się w programach lojalnościowych,jakie najczęstsze błędy popełniają firmy przy projektowaniu programów lojalnościowych oraz jak ich unikać, jaką rolę w działaniach lojalnościowych odgrywają technologie takie jak sztuczna inteligencja i jak z nich mądrze korzystać,w jaki sposób personalizacja wpływa na skuteczność działań lojalnościowych,jakie wskaźniki są kluczowe do oceny skuteczności programu lojalnościowego,jak powstał i na czym polega program lojalnościowy SIGup,jakie działania marketingowe wspierają lojalność klientów poza klasycznymi programami punktowymi.
    --------  
    50:29
  • Prosty język w marketingu i biznesie. Jak upraszczać komunikację i budować zaufanie? | Magdalena Wójcik
    W tym odcinku Magdalena Wójcik, ekspertka od prostego języka, dzieli się praktycznymi wskazówkami dotyczącymi upraszczania treści, unikania najczęstszych błędów i pisania tak, aby skutecznie docierać do odbiorców. Dowiesz się, dlaczego prosty język sprawdza się w różnych branżach, jak może wspierać działania marketingowe oraz jakie narzędzia pomogą Ci pisać lepiej i efektywniej. Jeśli chcesz, aby Twoja komunikacja była bardziej zrozumiała i skuteczna, ten odcinek jest dla Ciebie.Gościni: Magdalena Wójcik Projektantka treści w agencji strategiczno-kreatywnej Kava. Od 2019 r. zajmuje się prostym językiem. Zaczynała w ING Banku Śląskim, gdzie upraszczała komunikację. Obecnie uczy prostego języka ludzi i sztuczną inteligencję. Prowadzi szkolenia i tworzy strategie komunikacji dla marek z różnych branż (m.in. OZE i IT). Posiadaczka certyfikatu DIMAQ Professional, autorka e-booka o prostym języku.Z tego odcinka dowiesz się m.in.:co to jest prosty język i jakie są jego kluczowe zasady,jakie są grupy docelowe prostego języka, dla kogo warto upraszczać teksty,jakie firmy i branże w Polsce wdrażają prosty język i dlaczego,jak prosty język wpływa na skuteczność komunikacji marketingowej,jak prosty język buduje wizerunek marki i relacje z klientami,czy prosty język pasuje do marek premium,jak uprościć komunikację na stronach internetowych, landing page’ach i w e-commerce,czy prosty język sprawdza się w copywritingu,jak prosty język wpływa na pozycjonowanie strony w wyszukiwarkach,jak pisać proste i skuteczne mejle do klientów i współpracowników,jakie błędy w komunikacji marketingowej są najczęściej popełniane,jakie aplikacje i narzędzia mogą pomóc marketerom pisać prościej i efektywniej,jak samodzielnie rozwijać swoje kompetencje komunikacyjne.
    --------  
    1:04:04

Więcej Biznes podcastów

O Marketer+ Podcast

„Marketer+ Podcast” to audycja, w której pasja do marketingu spotyka się z praktyczną wiedzą. Eksperci z branży odkrywają przed słuchaczami tajniki skutecznych działań marketingowych, dzielą się swoim bogatym doświadczeniem oraz cennymi wskazówkami. Każdy odcinek dotyczy innego aspektu marketingu. Jeśli chcesz być na bieżąco z trendami, poznawać nowe narzędzia, rozwijać swoje umiejętności i zdobywać inspiracje do efektywniejszej pracy, ten podcast jest dla Ciebie. Zgłębiaj kluczowe aspekty marketingu i skutecznie przekształcaj teorię w praktykę.
Strona internetowa podcastu

Słuchaj Marketer+ Podcast, Ekonomicznie i wielu innych podcastów z całego świata dzięki aplikacji radio.pl

Uzyskaj bezpłatną aplikację radio.pl

  • Stacje i podcasty do zakładek
  • Strumieniuj przez Wi-Fi lub Bluetooth
  • Obsługuje Carplay & Android Auto
  • Jeszcze więcej funkcjonalności
Media spoecznościowe
v7.18.2 | © 2007-2025 radio.de GmbH
Generated: 5/19/2025 - 5:53:57 AM