Powered by RND
PodcastyBiznesKonkretnie o Marketingu i Sprzedaży

Konkretnie o Marketingu i Sprzedaży

Artur Jabłoński
Konkretnie o Marketingu i Sprzedaży
Najnowszy odcinek

Dostępne odcinki

5 z 266
  • Tworzenie treści: co chciałbym wiedzieć, zanim wcisnąłem PUBLIKUJ - cz. 2. #266
    To druga część odcinka , w którym dzielę się sumą moich doświadczeń i obserwacji z ponad dekady tworzenia treści, na których zbudowałem dwie firmy. Opowiadam o wszystkich tych rzeczach, które sam chciałbym usłyszeć te kilkanaście lat temu, zanim zacząłem tworzyć treści. To lekcje, które pomogą Ci uniknąć lat błędów i skutecznie budować markę.Opowiadam m.in. o tym: 🧭 Dlaczego na początku drogi kontentowej musisz znaleźć swoją niszę i dlaczego błędem jest na starcie mówić o wszystkim. 📈 Jak skupienie się na jednym, wąskim temacie (np. copywritingu) sprawiło, że zacząłem dostawać więcej zapytań o... usługi, o których w ogóle nie pisałem. 🧐 Czemu na bycie generalistą trzeba sobie zasłużyć i dlaczego na początku lepiej wybrać „malutkie poletko” (jak reklamy płatne czy copywriting) zamiast porywać się na strategie biznesowe. 📉 Czym jest „dług kontentowy” i dlaczego dla wielu osób nadal jestem „panem od Facebooka”, mimo że od lat zajmuję się zupełnie innymi rzeczami. 🤖 Dlaczego to nie algorytm jest winny Twoich słabych zasięgów (i co tak naprawdę je obniża ). 📝 Jak tworzyć treści pod sprzedaż, a nie tylko pod publiczność , i dlaczego najlepszym KPI jest to, czy Twój handlowiec wysłałby Twój materiał klientowi.👉 Tworzysz treści dla swojej firmy lub marki osobistej i czujesz blokadę? Ten odcinek to pozycja obowiązkowa, by wreszcie zacząć publikować pewnie i skutecznie.To druga część moich przemyśleń na ten temat. Jeśli nie widziałeś jeszcze pierwszej części, w której mówiłem m.in. o powtarzalności i o tym, by nie wstydzić się mówienia o prostych rzeczach, koniecznie nadrób zaległości: A Ty – co sądzisz? Lepiej na starcie być generalistą czy specjalistą w wąskiej niszy? I czy Ty też obwiniasz algorytmy o słabe zasięgi? Daj znać w komentarzu!__🔔 SUBSKRYBUJ MÓJ KANAŁ i bądź na bieżąco z kolejnymi odcinkami o marketingu i sprzedaży!📬 ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA po inspiracje i unikalne treści, których nie znajdziesz nigdzie indziej!https://arturjablonski.com/newsletter/🎓 SZKOLENIA DLA FIRM: https://arturjablonski.com/szkolenia-dedykowane/💻 KURSY ONLINE: https://arturjablonski.com/kursy/🔗 PRZECZYTAJ NA STRONIE:https://arturjablonski.com/🔗 STRONA MOJEJ AGENCJI:https://digitalk.pl/🔗 STRONA MOJEJ FIRMY DORADCZO-SZKOLENIOWEJ:https://suasio.pl/🌐 ZNAJDŹMY SIĘ W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH:LinkedIn https://www.linkedin.com/in/agjablonski/Facebook https://www.facebook.com/arturjablonskicomInstagram https://www.instagram.com/arturjablonskicom/#arturjabłońskimuzyka: www.bensound.com
    --------  
    33:28
  • Tworzenie treści: co chciałbym wiedzieć, zanim wcisnąłem PUBLIKUJ - cz. 1. #265
    W tym odcinku dzielę się sumą moich doświadczeń i obserwacji z ponad dekady tworzenia treści, na których zbudowałem dwie firmy. Opowiadam o wszystkich tych rzeczach, które sam chciałbym usłyszeć, zanim po raz pierwszy kliknąłem „publikuj”. To lekcje, które pomogą Ci uniknąć lat błędów i przełamać strach przed tworzeniem.Opowiadam m.in. o tym: 🤯 Dlaczego „klątwa wiedzy” jest Twoim największym wrogiem i czemu powinieneś zacząć odpowiadać na pozornie „banalne” pytania. 🧠 Jak mówić o prostych rzeczach, by nie wyjść na mentora , i dlaczego kluczem jest mówienie „jak ja to zrobiłem” zamiast „jak powinieneś coś zrobić”. 🤔 Czemu nikt tak naprawdę nie wie, czym są „dobre treści” , i dlaczego najlepsze, co możesz zrobić, to wcisnąć „publikuj” i pozwolić ocenić to publiczności. 🔁 Dlaczego „prędzej Tobie się znudzi powtarzać, niż ludzie zapamiętają” i czemu musisz powtarzać swoje kluczowe myśli, by naprawdę dotarły do odbiorców. 💡 Czym jest „agresywna inspiracja” (w skrócie AI) i jak odróżnić ją od autentycznych treści opartych na własnym, unikalnym doświadczeniu.👉 Tworzysz treści dla swojej firmy lub marki osobistej i czujesz blokadę? Ten odcinek to pozycja obowiązkowa, by wreszcie zacząć publikować pewnie i skutecznie.To dopiero pierwsza część moich przemyśleń na ten temat. Kolejne punkty pojawią się w drugiej części już za tydzień, dlatego zasubskrybuj kanał i wciśnij dzwoneczek, żeby na pewno jej nie przegapić! A co Ciebie najbardziej hamuje przed wciśnięciem przycisku PUBLIKUJ – brak pomysłów, strach przed oceną, a może poczucie, że wszystko zostało już powiedziane?__🔔 SUBSKRYBUJ MÓJ KANAŁ i bądź na bieżąco z kolejnymi odcinkami o marketingu i sprzedaży!📬 ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA po inspiracje i unikalne treści, których nie znajdziesz nigdzie indziej!https://arturjablonski.com/newsletter/🎓 SZKOLENIA DLA FIRM: https://arturjablonski.com/szkolenia-dedykowane/💻 KURSY ONLINE: https://arturjablonski.com/kursy/🔗 PRZECZYTAJ NA STRONIE:https://arturjablonski.com/🔗 STRONA MOJEJ AGENCJI:https://digitalk.pl/🔗 STRONA MOJEJ FIRMY DORADCZO-SZKOLENIOWEJ:https://suasio.pl/🌐 ZNAJDŹMY SIĘ W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH:LinkedIn https://www.linkedin.com/in/agjablonski/Facebook https://www.facebook.com/arturjablonskicomInstagram https://www.instagram.com/arturjablonskicom/#arturjabłońskimuzyka: www.bensound.com
    --------  
    31:35
  • Jak NIE wdrażać AI w firmie? #264
    W tym odcinku dzielę się sumą moich doświadczeń i obserwacji z kilkudziesięciu szkoleń i projektów wdrożeniowych AI, które realizuję. Opowiadam o tym, jak Ty możesz uniknąć błędów, które widziałem w wielu organizacjach wdrażających rozwiązania AI w swoją pracę.Opowiadam m.in. o tym:🤯 Dlaczego, jak sam zaobserwowałem, „większość ludzi szuka kilku narzędzi albo ciągle nowych narzędzi, natomiast nie wykorzystuje w pełni tych, które już ma”.🧠 Jak ważne jest, aby dzielić się wiedzą o AI wewnątrz organizacji i promować wewnętrznych ekspertów, zamiast pracować nad tym indywidualnie.⚖️ Czemu automatyzacja i agenci AI to ostatnia, a nie pierwsza rzecz, którą powinieneś się zająć.🏃 Dlaczego wdrożenie AI w Twojej firmie będzie tak dobre, jak Twoje procesy i dlaczego najpierw trzeba je uporządkować.💡 Czy wspaniale wyglądające na screenach automatyzacje naprawdę działają, czy tylko pozwalają „robić nieprzemyślane albo zbędne rzeczy szybciej”.👉 Planujesz wdrożenie AI w swoim zespole? Ten odcinek to pozycja obowiązkowa, by nie wydać budżetu na nieskuteczne rozwiązania.A jaka jest największa bariera we wdrożeniu AI w Twojej firmie – narzędzia, procesy, a może wiedza zespołu?__🔔 SUBSKRYBUJ MÓJ KANAŁ i bądź na bieżąco z kolejnymi odcinkami o marketingu i sprzedaży!📬 ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA po inspiracje i unikalne treści, których nie znajdziesz nigdzie indziej!https://arturjablonski.com/newsletter/🎓 SZKOLENIA DLA FIRM: https://arturjablonski.com/szkolenia-dedykowane/💻 KURSY ONLINE: https://arturjablonski.com/kursy/🔗 PRZECZYTAJ NA STRONIE:https://arturjablonski.com/🔗 STRONA MOJEJ AGENCJI:https://digitalk.pl/🔗 STRONA MOJEJ FIRMY DORADCZO-SZKOLENIOWEJ:https://suasio.pl/🌐 ZNAJDŹMY SIĘ W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH:LinkedIn https://www.linkedin.com/in/agjablonski/Facebook https://www.facebook.com/arturjablonskicomInstagram https://www.instagram.com/arturjablonskicom/#arturjabłońskimuzyka: www.bensound.com
    --------  
    29:32
  • Takiego odcinka nie nagrałem nigdy wcześniej… #263
    W tym specjalnym odcinku dzielę się z Wami refleksją, która powstała, gdy podjąłem decyzję, by... nie nagrać zaplanowanego materiału. Tematem jest presja regularności w content marketingu i odwieczna walka między jakością a ilością.W tym odcinku:🤯 Wyjaśniam, dlaczego hasło „muszę publikować co tydzień” to marketingowa pułapka, w którą sam prawie wpadłem.⏱️ Dzielę się swoją metodą na ocenę treści, czyli „współczynnikiem wartości na minutę”, i tłumaczę, jak szanować czas odbiorców.🤔 Rozważam dylemat jakości i ilości, zastanawiając się, czy lepszy jest jeden genialny materiał na rok, czy 52 przeciętne w miesiąc.💡 Opowiadam, jak podjąłem decyzję, by wcisnąć hamulec i świadomie zrezygnować z publikacji materiału, który był tylko „okej”.⚖️ Dzielę się przemyśleniami na temat znalezienia złotego środka między regularnością a pułapką perfekcjonizmu.A Ty? Jak często wpadasz w pułapkę perfekcjonizmu?__🔔 SUBSKRYBUJ MÓJ KANAŁ i bądź na bieżąco z kolejnymi odcinkami o marketingu i sprzedaży!📬 ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA po inspiracje i unikalne treści, których nie znajdziesz nigdzie indziej!https://arturjablonski.com/newsletter/🎓 SZKOLENIA DLA FIRM: https://arturjablonski.com/szkolenia-dedykowane/💻 KURSY ONLINE: https://arturjablonski.com/kursy/🔗 PRZECZYTAJ NA STRONIE:https://arturjablonski.com/🔗 STRONA MOJEJ AGENCJI:https://digitalk.pl/🔗 STRONA MOJEJ FIRMY DORADCZO-SZKOLENIOWEJ:https://suasio.pl/🌐 ZNAJDŹMY SIĘ W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH:LinkedIn https://www.linkedin.com/in/agjablonski/Facebook https://www.facebook.com/arturjablonskicomInstagram https://www.instagram.com/arturjablonskicom/#arturjabłońskimuzyka: www.bensound.com
    --------  
    8:05
  • Budowanie marki w praktyce: 5 wymiarów, które musisz znać #262
    W tym odcinku opowiadam o tym, jak skutecznie podejść do budowania marki i wyróżnić się na tle konkurencji. Dzielę się z Tobą koncepcją 5 wymiarów osobowości marki, które pomagają ocenić i zaplanować komunikację w biznesie.👉 Dowiesz się m.in.:Jakie są filary skutecznego marketingu,Czym różni się osobowość marki od archetypów,Jak wykorzystać ostrość, szczerość, emocje, kompetencje i wyrafinowanie,W jaki sposób te elementy pomagają w zwiększeniu sprzedaży i rozpoznawalności.Pokazuję przykłady marek, które dzięki odważnej komunikacji zdobyły uwagę klientów, i podpowiadam, jak możesz przeanalizować własną firmę, by stworzyć spójny i zapamiętywalny wizerunek.Jeśli interesuje Cię marketing, strategia i budowanie marki w praktyce, ten odcinek jest dla Ciebie!__🔔 SUBSKRYBUJ MÓJ KANAŁ i bądź na bieżąco z kolejnymi odcinkami o marketingu i sprzedaży!📬 ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA po inspiracje i unikalne treści, których nie znajdziesz nigdzie indziej! https://arturjablonski.com/newsletter/🎓 SZKOLENIA DLA FIRM: https://arturjablonski.com/szkolenia-dedykowane/ 💻 KURSY ONLINE: https://arturjablonski.com/kursy/ 🔗 PRZECZYTAJ NA STRONIE:https://arturjablonski.com/🔗 STRONA MOJEJ AGENCJI:https://digitalk.pl/🔗 STRONA MOJEJ FIRMY DORADCZO-SZKOLENIOWEJ:https://suasio.pl/🌐 ZNAJDŹMY SIĘ W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH:LinkedIn https://www.linkedin.com/in/agjablonski/ Facebook https://www.facebook.com/arturjablonskicomInstagram https://www.instagram.com/arturjablonskicom/#arturjabłońskimuzyka: www.bensound.com
    --------  
    26:54

Więcej Biznes podcastów

O Konkretnie o Marketingu i Sprzedaży

Podcast Konkretnie o marketingu i sprzedaży - zgodnie z nazwą - dostarczy Ci wskazówek, dzięki którym zwiększysz skuteczność działań marketingowych i sprzedażowych w swojej firmie. Prowadzący i zaproszeni goście dzielą się własnym doświadczeniem i wypracowanymi studiami przypadku. Jesteś przedsiębiorcą? Pracujesz w branży marketingu, sprzedaży? Chcesz poszerzyć swoją wiedzę w tych obszarach? W takim razie to podcast dla Ciebie. Skontaktuj się ze mną: [email protected] www.arturjablonski.com www.digitalk.pl #polskipodcast
Strona internetowa podcastu

Słuchaj Konkretnie o Marketingu i Sprzedaży, The Diary Of A CEO with Steven Bartlett i wielu innych podcastów z całego świata dzięki aplikacji radio.pl

Uzyskaj bezpłatną aplikację radio.pl

  • Stacje i podcasty do zakładek
  • Strumieniuj przez Wi-Fi lub Bluetooth
  • Obsługuje Carplay & Android Auto
  • Jeszcze więcej funkcjonalności

Konkretnie o Marketingu i Sprzedaży: Podcasty w grupie

Media spoecznościowe
v7.23.11 | © 2007-2025 radio.de GmbH
Generated: 11/3/2025 - 9:21:40 AM