Powered by RND
PodcastyBiznesMarkotwórstwo → Jak budować markę?

Markotwórstwo → Jak budować markę?

Maciej Sznitowski
Markotwórstwo → Jak budować markę?
Najnowszy odcinek

Dostępne odcinki

5 z 55
  • #55: Jak buduje się kultową markę? → Alina Sztoch / Kubota
    Rebranding zawsze przynosi sporo zagrożeń, ale rebranding marki kultowej to jeszcze większe wyzwanie. Alina Sztoch, CEO marki Kubota, zaprosiła nad do kuchni procesu, przez który przeszli ze swoją marką. Jeśli interesuje Cię branding, to musisz posłuchać tej bardzo otwartej i szczerej opowieści.Strona rebrandingu Kuboty → https://kubotastore.pl/swobodnie-bo-takLinkedin Aliny → https://www.linkedin.com/in/alinasztoch/ Transkrypcja odcinka → https://brandoholik.pl/podcast/55Potrzebujesz wsparcia w budowaniu marki? Wejdź na moją stronę i sprawdź jak mogę pomóc Twojej marce → https://brandoholik.pl/wspolpracaZapisz się na newsletter, aby otrzymywać dodatkowe materiały oraz powiadomienia o nowych odcinkach → https://brandoholik.pl/newsletter
    --------  
    49:18
  • #54: Jak robić Event Marketing? → Piotr Kalewski
    Każda marka walczy o silną pozycję w świadomości klientów, a w zapisaniu się w tej świadomości bardzo pomagają doświadczenia zmysłowe. Eventy to okazja, która porusza wszystkie zmysły i zapewnia niezapomniane doświadczenia. Warto o nich pomyśleć, jeśli budujesz markę – niezależnie od branży!O to, jak zabrać się za event marketing, aby zrobić to sensownie, zapytałem eksperta w tej dziedzinie, czyli Piotra Kalewskiego.Strona Piotra → https://www.kalewski.com/Linkedin Piotra → https://www.linkedin.com/in/piotr-kalewski-strategia-marketingu/ Więcej z tego odcinka → https://brandoholik.pl/podcast/54Potrzebujesz wsparcia w budowaniu marki? Wejdź na moją stronę i sprawdź jak mogę pomóc Twojej marce → https://brandoholik.pl/wspolpracaZapisz się na newsletter, aby otrzymywać dodatkowe materiały oraz powiadomienia o nowych odcinkach → https://brandoholik.pl/newsletter
    --------  
    1:05:15
  • #53: Strategia marki niszowej → Czy to dobry pomysł?
    (00:00:00) Wstęp (00:02:40) Marka niszowa, czyli jaka? (00:07:06) Ograniczenia marki niszowej (00:13:14) Od czego zależy decyzja? (00:29:35) Scenariusze wychodzenia z niszy (00:35:38) Kiedy zostać w niszy? (00:40:23) Podsumowanie Pewnie słyszeliście rady dotyczące tego, że marka szukać niszy na rynku, bo dzięki temu będzie bardziej skuteczna marketingowo. To prawda. Ale biznesowo, zawężanie rynku wydaje się ryzykowne. Jak więc do tego tematu podejść? Kiedy warto być marką niszową a kiedy nie? I co wtedy zrobić? Odpowiadam na te pytania w tym odcinku!Więcej z tego odcinka → https://brandoholik.pl/podcast/53Potrzebujesz wsparcia w budowaniu marki? Wejdź na moją stronę i sprawdź jak mogę pomóc Twojej marce → https://brandoholik.pl/wspolpracaZapisz się na newsletter, aby otrzymywać dodatkowe materiały oraz powiadomienia o nowych odcinkach → https://brandoholik.pl/newsletter
    --------  
    44:13
  • #52: Audio branding – jak wykorzystać jego moc? → Aleksandra Chróst
    (00:00:00) #52: Audio branding – jak wykorzystać jego moc? → Aleksandra Chróst (00:01:55) Czym jest audiobranding? (00:08:43) Cele audiobrandingu (00:12:12) Korzyści audiobrandingu (00:14:22) Przyszłość audio w marketingu (00:20:39) AI w audiobrandingu (00:26:10) Audiobranding w mniejszych markach (00:30:01) Dźwięk vs obraz (00:32:28) Od czego zacząć? (00:38:19) Wdrożenie audiobrandingu (00:43:18) Przykład: Mastercard (00:49:18) Przykład: InPost (00:51:19) Polecajka książkowa W brandingu skupiamy się właściwie wyłącznie na aspekcie wizualnym. A co z pozostałymi zmysłami? W wielu touchpointach klienta z marką obecny jest również dźwięk, więc warto na poważnie pomyśleć o audio brandingu. Tym bardziej, że (jeszcze) tak mało marek wykorzystuje jego potencjał!Posłuchajcie mojej rozmowy z Olą Chróst, która jest ekspertką audio brandingu.Linkedin Oli → https://www.linkedin.com/in/aleksandrachrost/ Więcej z tego odcinka → https://brandoholik.pl/podcast/52Książka z tego odcinka → https://www.goodreads.com/book/show/30201412-audio-brandingPotrzebujesz wsparcia w budowaniu marki? Wejdź na moją stronę i sprawdź jak mogę pomóc Twojej marce → https://brandoholik.pl/wspolpracaZapisz się na newsletter, aby otrzymywać dodatkowe materiały oraz powiadomienia o nowych odcinkach → https://brandoholik.pl/newsletter
    --------  
    53:38
  • #51: Jak biznes powinien badać rynek? → Korneliusz Bzymek
    W biznesie ważniejsze są informacje czy intuicja? Lepiej badać klientów czy konkurencję? Jakościowo czy ilościowo? Czym się różnią badania w B2C i B2B? Ile to kosztuje? I czy w dobie sztucznej inteligencji tradycyjne badania są jeszcze do czegoś potrzebne? Między innymi o tym rozmawiamy z ekspertem Korneliuszem Bzymkiem.Linkedin Korneliusza → https://www.linkedin.com/in/korneliusz-bzymekStrona IRSM → https://irsm.pl/Więcej z tego odcinka → https://brandoholik.pl/podcast/51Potrzebujesz wsparcia w budowaniu marki? Wejdź na moją stronę i sprawdź jak mogę pomóc Twojej marce → https://brandoholik.pl/wspolpracaZapisz się na newsletter, aby otrzymywać dodatkowe materiały oraz powiadomienia o nowych odcinkach → https://brandoholik.pl/newsletter
    --------  
    1:16:28

Więcej Biznes podcastów

O Markotwórstwo → Jak budować markę?

Podcast brandoholika o pragmatycznym brand marketingu.Mówię do przedsiębiorców i marketerów, bez marketingowego bełkotu. Pokazuję, że budowanie marki to nie czarna magia.
Strona internetowa podcastu

Słuchaj Markotwórstwo → Jak budować markę?, Maciej Wieczorek - Expert w Bentleyu i wielu innych podcastów z całego świata dzięki aplikacji radio.pl

Uzyskaj bezpłatną aplikację radio.pl

  • Stacje i podcasty do zakładek
  • Strumieniuj przez Wi-Fi lub Bluetooth
  • Obsługuje Carplay & Android Auto
  • Jeszcze więcej funkcjonalności
Media spoecznościowe
v7.23.1 | © 2007-2025 radio.de GmbH
Generated: 8/19/2025 - 8:50:08 AM