Powered by RND
PodcastyBiznesCustomer Success PL

Customer Success PL

Portal o metodyce sukcesu klienta
Customer Success PL
Najnowszy odcinek

Dostępne odcinki

5 z 78
  • Gdy CX spotyka wiedzę branżową – Rozmowa z Tomaszem Grzesikiem
    Dawno nie uderzyło nas tak mocno, jak głęboko doradcy klientów muszą czasem wejść w ich biznes 🔥 Przy małej rotacji wiedza doradcy pogłębia się jeszcze bardziej – tak samo znajomość różnych scenariuszy i klientów.W odcinku podcastu z Tomaszem Grzesikiem, Customer Experience Managerem w firmie faktoringowej Bibby Financial Services Polska ROZMAWIAMY O:🔵 Wyzwaniach cyfrowej transformacji w usługach finansowych i o tym, jak pokonać początkowy opór klientów🔵 Filozofii wspierania wzrostu klientów – niektórzy zaczynali z limitem 400 tys. zł, a dziś są na poziomie 20 mln!🔵 Tajemniczych „klientach boomerangach”, którzy odchodzą do tańszej konkurencji, żeby... wrócić🔵 Segmentacji klientów i balansowaniu między automatyzacją a indywidualnym podejściem🔵 Nieocenionej wartości spotkań osobistych w erze cyfryzacji – „najcenniejszych badaniach jakości”🔵 Mierzeniu #customerexperience i przekładaniu feedbacku klientów na konkretne działania🔵 Tym, jak wieloletnia wiedza branżowa staje się fundamentem lojalności klientów, nawet gdy usługa jest droższa od konkurencji.Sprawdź, jak wiedza z zupełnie innej branży może zainspirować Twoje podejście do #customersuccess i #customerexperience 💪
    --------  
    30:13
  • #58 Ściąganie zaległych płatności w SaaS
    Czy dział Customer Success jest od ścigania klientów za niezapłacone faktury? 😨 Może się tak zdarzyć! Brak zasobów, mała organizacja, nie do końca zdefiniowana rolaI oczywiście wspaniałe „to zależy” – czyli czy mamy małych i średnich klientów, czy segment Enterprise, gdzie odcięcie narzędzia może być cięższe.Jak pomóc firmie #SaaS i działom #CustomerSuccess i nieco usprawnić i zautomatyzować proces ściągania zaległych płatności? 🫰🪙Tym razem rozmawiamy o zapobieganiu takim sytuacjom, usprawnianiu procesów i różnych scenariuszach.
    --------  
    17:23
  • #57 Czy powinno się płacić za Customer Success? 🤔
    Czy wyceniać indywidualnego opiekuna, Customer Success Managera/-kę, wdrożenie i późniejszą opiekę nad klientem?…Czy może powinien to być standard i część pakietu w usłudze #saas czy w agencji marketingowej?Mierzymy się z różnymi podejściami i za oraz przeciw wycenianiu pracy Customer Success Managera/-ki i jak to wpływa na doświadczenia klienta, równorzędne partnerstwo i wypełnianie zobowiązań.A czy Ty wyceniasz osobno wdrożenie i opiekę klienta? 💰
    --------  
    14:19
  • #56 Jak zrobić audyt Customer Success?
    Co łączy audytowanie działu Customer Success z pracą lekarza? 👩‍⚕️W tym odcinku podcastu omawiamy: Najważniejsze kroki diagnostyczne podczas audytu organizacji SaaS Jak sprawdzić, czy zespół CS funkcjonuje efektywnie w strukturze firmy Kluczowe metryki, które musisz monitorować Rozwiązania problemów w przepływie informacji między działamiDowiesz się, jak upewnić się, że churn (odpływ klientów) jest pod kontrolą, a metodyka Customer Success faktycznie staje się częścią DNA firmy.Jeśli pracujesz w obszarze Customer Success – posłuchaj, zastosuj i daj znać w recenzjach, czy udało Ci się przeanalizować wszystkie punkty w swojej firmie!Odcinek dla osób zarządzających zespołami CS, dyrektorów CSM, a także przedsiębiorców, którzy chcą poprawić retencję klientów.#CustomerSuccess #SaaS #RetencjaKlientów #CSM
    --------  
    15:16
  • #55 Czego nienawidzą klienci: Pozwól mi już iść! – Beznadziejny offboarding
    Let it go, let it go 🎵❄️Serio, pozwól tym klientom odejść. Może niekoniecznie trzaskać drzwiami, ale zrób tak, żeby mogli odejść z klasą.Rozmawiamy o tym, jak firmy potrafią trzymać klientów na siłę, a proces tzw. offboardingu kuleje i klientom utrudnia się odejście. Czy to w newsletterach, w usługach SaaS, czy drobnych aplikacjach.Posłuchaj i daj znać, czy również masz podobne doświadczenia!
    --------  
    10:34

Więcej Biznes podcastów

O Customer Success PL

Przyglądamy się jak metodyka sukcesu klienta staje się dominującym trendem w budowaniu nowoczesnej organizacji. - Wzmacniaj swoją organizację, wprowadzając w niej podejście Customer Success. - Rozwijaj swoje umiejętności jako Customer Success Manager(ka). - Odkryj tę wyjątkowo satysfakcjonującą branżę i przygotuj się do nowego zawodu. - Wszystkie poradniki znajdziesz też w formie wideo na kanale Customer Success PL na YouTube.
Strona internetowa podcastu

Słuchaj Customer Success PL, The Tim Ferriss Show i wielu innych podcastów z całego świata dzięki aplikacji radio.pl

Uzyskaj bezpłatną aplikację radio.pl

  • Stacje i podcasty do zakładek
  • Strumieniuj przez Wi-Fi lub Bluetooth
  • Obsługuje Carplay & Android Auto
  • Jeszcze więcej funkcjonalności
Media spoecznościowe
v7.15.0 | © 2007-2025 radio.de GmbH
Generated: 4/19/2025 - 8:57:43 AM