#62 Wysokie użycie produktu to dobrze, prawda? Prawda…? 😧
Wysokie parametry użycia produktu nie zawsze są takie super! Podajemy przykłady, kiedy są wskaźnikiem alarmowym 🚩A to prowadzi nas do prostego pytania: OK, to w takim razie JAKIE użycie produktu jest dobre, a jakie potencjalnie oznacza #churn (odejście klienta)? Dowiedz się, co każdy #CustomerSuccess manager i managerka powinni wiedzieć o użyciu produktu w #SaaS
--------
14:53
--------
14:53
#61 Panie, daj pan 10/10 - czyli score begging
O tym, jak nie zbierać feedbacku od klientów 🙈Score begging jest objawem problemów systemowych. Jakich?Czym w ogóle jest to "błaganie o ocenki" w obszarze obsługi klienta #customerservice oraz #customerexperience?Jakie przykłady możemy spotkać na co dzień w różnych branżach?Dlaczego nie warto uzależniać ocen satysfakcji od premii pracownika czy całego zespołu?Posłuchaj i dowiedz się, na co trzeba być wyczulonych w ankietach satysfakcji klienta takich jak CSAT czy NPS! 😎
--------
14:21
--------
14:21
Istnieje świat poza NPS-em! EVI, NSS i inne wskaźniki jakościowe – Rozmowa z Piotrem Sadowskim
Czy NSS zastąpi NPS jako najlepszy wskaźnik w Customer Experience? 🤔 W drugiej części rozmowy z Piotrem Sadowskim (CEO CustomerHero i Webankiety) wchodzimy głębiej w świat alternatywnych wskaźników, które mogą zmienić sposób mierzenia zadowolenia klientów!🟢 Czym jest tajemniczy NSS i dlaczego może być lepszy od NPS?🟢 Jakie wskaźniki naprawdę mają znaczenie w 2025 roku?🟢 Czy dane behawioralne są ważniejsze niż ankiety?🟢 Jak mierzyć sukces klienta bez pytania o oceny?🟢 Co naprawdę przewiduje churn i ekspansję klientów?Piotr Sadowski zdradza sekrety skutecznego mierzenia głosu klienta, o których większość firm nawet nie wie! 🤫 Dowiedz się, jak wyprzedzić konkurencję, stosując nowoczesne podejście do #customerexperience i #customerservice Nie przegap pierwszej części rozmowy: https://open.spotify.com/episode/4dNS32LUnQ7F02mKDRWV3j?si=d21ea09123a040bb
--------
40:50
--------
40:50
NPS – Prawdopodobnie najlepszy wskaźnik na świecie? 🤔 – Rozmowa z Piotrem Sadowskim
Czym urzeka nas Net Promoter Score, że tak wszyscy go lubią? 💚 Czy jest to miłość zasłużona? I czy jest godny miana najlepszego wskaźnika na świecie? 🌏 Wraz z CEO CustomerHero oraz Webankiety rozkładamy NPS na czynniki pierwsze:🟢 Jak NIE robić ankiet NPS?🟢 Jakie są częste błędy w implementacji?🟢 Jakie znaczenie ma tu kontekst kulturowy? 🎎🟢 Od czego może zależeć wynik NPS-a?🟢 Co to znaczy „dobry wynik”?No i w końcu, czemu Dominik hejtuje #NPS i czy miał rację?…Wyselekcjonowaliśmy też najciekawsze odcinki, które mogą Cię zaciekawić! Głos klienta drogowskazem organizacji – rozmowa z Dianą KarpowiczCzego nienawidzą klienci: brak feedbacku na feedbackCzego nienawidzą klienci: Pozwól mi już iść! – Beznadziejny offboardingJak sobie radzić z klientami zombie? 🧟Czego nienawidzą klienci: Ach, te formalności…Zbieranie feedbacku w Customer SuccessCzy warto rozmawiać z klientami o rozwoju produktu?
--------
36:54
--------
36:54
CS Zarabia #3 Retention rate & Renewal rate – Co to za wskaźniki i czym się różnią?
Tym razem bierzemy na tapet dwa bardzo podobne wskaźniki:💰 Retention rate – wskaźnik utrzymania klientów💰 Renewal rate – wskaźnik odnowieńCo właściwie liczą?Dlaczego są tak istotne – zwłaszcza w #saas i w Customer Success?Jak się je liczy?I wreszcie: czym się różnią?Dowiedz się więcej o metrykach kluczowych dla każdej firmy SaaS, które napędzają firmę 🔥 ale też pomagają wykazać, że metodyka sukcesu klienta SPRZEDAJE!#CustomerSuccess to metodyka pracy z klientem, która musi umieć się obronić i przynosić zysk organizacji. W tej serii wyjaśniamy to poprzez rozmowy o ważnych metrykach i aspektach komercyjnych pracy nad sukcesem klienta.
Przyglądamy się jak metodyka sukcesu klienta staje się dominującym trendem w budowaniu nowoczesnej organizacji.
- Wzmacniaj swoją organizację, wprowadzając w niej podejście Customer Success.
- Rozwijaj swoje umiejętności jako Customer Success Manager(ka).
- Odkryj tę wyjątkowo satysfakcjonującą branżę i przygotuj się do nowego zawodu.
- Wszystkie poradniki znajdziesz też w formie wideo na kanale Customer Success PL na YouTube.