#64 Dlaczego nie dowozisz, Customer Success Managerze?
Co to znaczy, że Customer Success Managerk(ka) nie dowozi wyników? 🤕Zdefiniujmy to z różnych perspektyw. Sprzedaż? Odnowienia? Relacje?Co to znaczy „dowozić” w #customersuccess i jak to przekłada się na klientów i własną organizację?Dowiedz się, jakich błędów unikać, aby firma postrzegała Cię jako osobę, która zawsze dowozi wyniki! ✨Posłuchaj, co przeszkodzi Twojemu zespołowi w rozwoju.
--------
15:43
--------
15:43
#63 Forecasting 🔮 - wróżenie z fusów? Prognozowanie w Customer Success.
Czy prognozowanie to wróżenie z fusów? ☕ Załóżmy, że tak. No to jak z nich wróżyć? Jakie mamy rodzaje fusów? Co o herbacie można powiedzieć na bazie jej fusów? 🧐A mówiąc bez metafor: dlaczego by nie prognozować w #CustomerSuccess dokładnie tak samo jak w działach sprzedaży? I to zarówno w wypadku ekspansji (dosprzedaży, upgrade'ów, rozwoju klientów), jak i odejść i odnowień?Dziś o tym, jakie plusy daje prognozowanie i że tylko ono daje prawo, by mówić „a nie mówiłem/am?” Customer Success Managerom.Dowiesz się też, jak w łatwiejszy sposób działy Customer Success mogą uzasadnić swoje działania i rację bytu przed zarządem.
--------
15:42
--------
15:42
#62 Czego nienawidzą klienci? – Nieskuteczna komunikacja 🙅♂️
Tym razem wzięliśmy się za szeroki, ale jakże ważny temat! 🔊 Jaka komunikacja wkurza klientów? Na jaką komunikację według nas muszą uważać działy success, support czy marketingu?🔴 Zaprzeczająca rzeczywistości - klienci nie znoszą, gdy firmy zaprzeczają oczywistym problemom zamiast je otwarcie przyznać.🔴 Brak wartości w komunikacji - gdy komunikacja nie dostarcza żadnej wartości i jest tylko „zapchajdziurą”.🔴 Nieskuteczna - gdy przekaz firmy nie dociera do klientów w odpowiedni sposób.🔴 Nietransparentna - mętna, niejasna, szczególnie w aspektach prawno-sprzedażowych.🔴 Zbyt ogólna - taka która jest nijaka i skierowana do wszystkich, a więc do nikogo.🔴 Niespersonalizowana - klienci nie lubią, gdy komunikacja nie jest dostosowana do ich indywidualnych potrzeb i preferencji.Zadbaj o swoją komunikację jako #CustomerSuccess manager(ka)!
--------
22:36
--------
22:36
#62 Wysokie użycie produktu to dobrze, prawda? Prawda…? 😧
Wysokie parametry użycia produktu nie zawsze są takie super! Podajemy przykłady, kiedy są wskaźnikiem alarmowym 🚩A to prowadzi nas do prostego pytania: OK, to w takim razie JAKIE użycie produktu jest dobre, a jakie potencjalnie oznacza #churn (odejście klienta)? Dowiedz się, co każdy #CustomerSuccess manager i managerka powinni wiedzieć o użyciu produktu w #SaaS
--------
14:53
--------
14:53
#61 Panie, daj pan 10/10 - czyli score begging
O tym, jak nie zbierać feedbacku od klientów 🙈Score begging jest objawem problemów systemowych. Jakich?Czym w ogóle jest to "błaganie o ocenki" w obszarze obsługi klienta #customerservice oraz #customerexperience?Jakie przykłady możemy spotkać na co dzień w różnych branżach?Dlaczego nie warto uzależniać ocen satysfakcji od premii pracownika czy całego zespołu?Posłuchaj i dowiedz się, na co trzeba być wyczulonych w ankietach satysfakcji klienta takich jak CSAT czy NPS! 😎
Przyglądamy się jak metodyka sukcesu klienta staje się dominującym trendem w budowaniu nowoczesnej organizacji.
- Wzmacniaj swoją organizację, wprowadzając w niej podejście Customer Success.
- Rozwijaj swoje umiejętności jako Customer Success Manager(ka).
- Odkryj tę wyjątkowo satysfakcjonującą branżę i przygotuj się do nowego zawodu.
- Wszystkie poradniki znajdziesz też w formie wideo na kanale Customer Success PL na YouTube.