PodcastyBiznesCustomer Success PL

Customer Success PL

Portal o metodyce sukcesu klienta
Customer Success PL
Najnowszy odcinek

91 odcinków

  • Customer Success PL

    #67 AI w Customer Success – Do czego używać?

    14.12.2025 | 24 min.

    Wiemy, że AI zaraz na Ciebie wyskoczy z lodówki i że jest wszędzie wokół 🤫 Tym bardziej nie możemy pozostać w tyle i opowiadamy o sposobach wykorzystania sztucznej inteligencji (czy raczej wielkich modeli językowych) w #CustomerSuccess – w codziennej pracy z klientami.A czy Ty już wykorzystujesz AI w swojej pracy?– Praktyczne przykłady zastosowania— Omówienie raportu platformy ChurnZero– Wyzwania związane z kosztami 🤑– Przyszłość AI w polskim CS

  • Customer Success PL

    #66 Dlaczego nie lubimy sprzedawców?

    26.11.2025 | 17 min.

    Odwieczna walka między dwoma plemionami trwa 🔥 Skąd tu kłótnie, skąd tu tarcia i ciągłe wojenki? Co mogłoby pójść lepiej, żeby zespoły sprzedaży i Customer Success lepiej się dogadywały w B2B SaaS?Jeśli jesteś sprzedawcą – posłuchaj i dowiedz się, czym wkurzasz kolegów i koleżanki z działu CS 🫠 Coś na to poradzimy.Jeśli jesteś Customer Success Manager(ką) - posłuchaj, co drażni innych CSM-ów, może znajdziesz coś relatable i poszukajmy wspólnie rozwiązań!

  • Customer Success PL

    #65 CSOps - Kręgosłup nowoczesnej obsługi klienta?

    23.11.2025 | 20 min.

    Ale po co w ogóle stanowisko Customer Success Operations w firmie #saas– Posłuchaj, a się dowiesz, optymalizuje procesy #customersuccessCzemu nie może tego robić ktoś inny typu manager(ka) działu? 😣– No może. Tylko wtedy nie będzie to tak wydajne.A czym to się różni od RevOps (Revenue Operations)?– Inny focus. Posłuchaj, opowiemy!Dowiedz się, czym zajmuje się osoba na stanowisku specjalisty/-ki Customer Success Operations. Kiedy pora na takie stanowisko i jakie są jego przykładowe obowiązki?A czy Twój dział ma już osobę odpowiedzialną za procesy w zespole?

  • Customer Success PL

    #64 Dlaczego nie dowozisz, Customer Success Managerze?

    17.09.2025 | 15 min.

    Co to znaczy, że Customer Success Managerk(ka) nie dowozi wyników? 🤕Zdefiniujmy to z różnych perspektyw. Sprzedaż? Odnowienia? Relacje?Co to znaczy „dowozić” w #customersuccess i jak to przekłada się na klientów i własną organizację?Dowiedz się, jakich błędów unikać, aby firma postrzegała Cię jako osobę, która zawsze dowozi wyniki! ✨Posłuchaj, co przeszkodzi Twojemu zespołowi w rozwoju.

  • Customer Success PL

    #63 Forecasting 🔮 - wróżenie z fusów? Prognozowanie w Customer Success.

    16.08.2025 | 15 min.

    Czy prognozowanie to wróżenie z fusów? ☕ Załóżmy, że tak. No to jak z nich wróżyć? Jakie mamy rodzaje fusów? Co o herbacie można powiedzieć na bazie jej fusów? 🧐A mówiąc bez metafor: dlaczego by nie prognozować w #CustomerSuccess dokładnie tak samo jak w działach sprzedaży? I to zarówno w wypadku ekspansji (dosprzedaży, upgrade'ów, rozwoju klientów), jak i odejść i odnowień?Dziś o tym, jakie plusy daje prognozowanie i że tylko ono daje prawo, by mówić „a nie mówiłem/am?” Customer Success Managerom.Dowiesz się też, jak w łatwiejszy sposób działy Customer Success mogą uzasadnić swoje działania i rację bytu przed zarządem.

Więcej Biznes podcastów

O Customer Success PL

Przyglądamy się jak metodyka sukcesu klienta staje się dominującym trendem w budowaniu nowoczesnej organizacji. - Wzmacniaj swoją organizację, wprowadzając w niej podejście Customer Success. - Rozwijaj swoje umiejętności jako Customer Success Manager(ka). - Odkryj tę wyjątkowo satysfakcjonującą branżę i przygotuj się do nowego zawodu. - Wszystkie poradniki znajdziesz też w formie wideo na kanale Customer Success PL na YouTube.
Strona internetowa podcastu

Słuchaj Customer Success PL, Nic Za Darmo i wielu innych podcastów z całego świata dzięki aplikacji radio.pl

Uzyskaj bezpłatną aplikację radio.pl

  • Stacje i podcasty do zakładek
  • Strumieniuj przez Wi-Fi lub Bluetooth
  • Obsługuje Carplay & Android Auto
  • Jeszcze więcej funkcjonalności
Media spoecznościowe
v8.2.1 | © 2007-2025 radio.de GmbH
Generated: 12/22/2025 - 1:42:26 PM