W tym odcinku pokażę Ci, dlaczego większość twórców źle bada swoją grupę docelową – i przez to tworzy produkty, które się nie sprzedają. Nauczysz się, jak prowadzić rozmowy, które odkrywają prawdziwe motywacje klientów, jak odróżnić złudne deklaracje od realnych potrzeb i jak robić dobry użytek z tej wiedzy podczas sprzedaży.🔗 Linki z odcinka:Zapisy na szkolenie Skuteczna Kampania: https://skutecznakampania.pl/Nowe odcinki w każdy wtorek!🎤 Prowadząca:Magda Owsiany - pokazuje, jak można zarabiać na wiedzy z pomocą produktów edukacyjnych i zyskać dzięki temu finansową niezależność lub „drugą nogę finansową" dla biznesu opartego o usługi. Z mężem Tomkiem tworzą na ten temat szkolenia (marka Burza W Mózgu). Przed rozpoczęciem działalności edukacyjnej Magda pracowała jako copywriterka (osoba pisząca treści sprzedażowe) tworząca materiały promocyjne dla szkoleń online. Do tej pory w szkoleniach Magdy i Tomka (Skuteczna Kampania, Kasa Za Wiedzę, Sprzedawaj Słowem, Content Bez Spiny, Szkoła Kolażu) wzięło udział ponad 5000 osób. ⚡ Obserwuj Burzę w mózgu:www: burzawmozgu.plinstagram: @burzawmozgu✉️ Napisz do nas:
[email protected]🤝 Jak możemy Ci pomóc?:Newsletter o kulisach budowania biznesu edukacyjnego: burzawmozgu.pl/newsletterNewsletter i szkolenie o kampaniach sprzedażowych: skutecznakampania.plNewsletter i szkolenie o tworzeniu contentu: contentbezspiny.plNewsletter i szkolenie o budowaniu produktów edukacyjnych: kasazawiedze.plNewsletter i szkolenie o skutecznym pisaniu: sprzedawajslowem.plNewsletter i szkolenie o robieniu kolaży cyfrowych: szkolakolazu.pl