
Dlaczego "Jak już mówiłem" nie warto powtarzać?
14.12.2025 | 6 min.
Jeśli mówisz coś to zapewne w tym celu, aby Twój rozmówca usłyszał co chcesz mu powiedzieć i zgodnie z Twoimi intencjami zareagował, prawda?Zatem rekomenduję Ci: wyrzuć ze swojego słownika zwroty "Jak już mówiłem", "Jak powiedziałam".Zobaczysz, że zaczną się dziać cuda.Dlaczego?Odpowiedź poznasz słuchając tego nagrania.Serdecznie polecam :)Podziel się ze mną swoim doświadczeniem, komentując pod tym nagraniem.

Jak często musisz przypominać? Delegowanie cz. 2
06.12.2025 | 4 min.
Czy wiesz, że jeśli musisz przypominać, to robisz to więcej niż jeden raz? Czyli ... oznacza to, że musisz asystować swoim pracownikom, aby swoje zadania wykonali na czas.Jeśli już więcej tego nie chcesz - posłuchaj niniejszego nagrania i podziel się ze mną swoim komentarzem.

Gdy Klient szuka Człowieka. Odc. 27
29.10.2025 | 5 min.
W tym odcinku pokazuję, dlaczego tak ważny jest Człowiek. I Ty, i ja i oni. Każdy człowiek.Dlaczego zanim coś "odburkniemy" powinniśmy uruchomić życzliwość w oku?Bo za chwilę, to my będziemy oczekiwać, aby było miło, profesjonalnie i ponadprzeciętnie dobrze.Jak tego możemy dokonać?Posłuchaj w niniejszym nagraniu.

Jak możesz zmienić szefa
11.10.2025 | 6 min.
Czy wiesz, że masz wpływ na to, jak Twój szef traktuje Ciebie?I co zrobić, aby pomóc sobie w tej sytuacji?aaa - i dlaczego negatywne epitety nie pomagają?_Zapraszam do wysłuchania niniejszego odcinka

Jak pracować z kolegą Hamulcowym?
03.10.2025 | 10 min.
Co zrobić, jeśli Twoje sukcesy są zblokowane działaniem kolegi hamulcowego?Odsłuchaj ten podcast, znajdziesz tam konkretną odpowiedź



Rozwój biznesu i siebie