Jak zaczęliśmy sprzedawać usługi marketingowe po stawkach 200% wyższych? Co potrzebujesz do skutecznego ofertowania projektów za kilkanaście, a nawet kilkadziesiąt tysięcy złotych? Ile trzeba czekać na efekty podjętych decyzji? Z odcinka dowiesz się, co zrobić, aby trafiać do nowych klientów, którzy będą w stanie płacić więcej za Twoje produkty lub usługi. 🏷 Sticker: Jeżeli chcesz docierać do wyższej klasy klientów, warto pracować równolegle nad trzema obszarami – samorozwojem, sposobem realizacji oferty i propozycją wartości. Napisz, co sądzisz o takiej formie odcinka – w komentarzu, na LinkedIn lub na mojego maila:
[email protected]. Sprawdź także: » Blend PR® - agencja komunikacji dla marek premium: https://blendpr.pl/ » Książka „Mikromarka”: https://blendpr.pl/produkt/mikromarka/ » Brandletter® dla zarządzających markami: https://blendpr.pl/newsletter/ » Mój LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/magdalena-gajek/