Powered by RND
PodcastyBiznesUnboxing marki premium

Unboxing marki premium

Magdalena Gajek
Unboxing marki premium
Najnowszy odcinek

Dostępne odcinki

5 z 16
  • UMP 16: Marketing w małej firmie – jak działać skutecznie?
    Jak zwykle działa marketing w małej firmie? Jakie są największe błędy w marketingu małych firm? Jak działać skutecznie, gdy marka jest niewielka?   Z odcinka dowiesz się, w jaki sposób podejść do marketingu w mikro i małej firmie, gdy nie masz milionów na reklamę i rozbudowanego zespołu.  🏷 Sticker: W przypadku małych marek prawdopodobnie najszybszy zwrot z inwestycji dadzą jakakolwiek forma pracy strategicznej, marka osobista i reklama online na wąskie tematy.  Zobacz moją książkę “Mikromarka”: https://blendpr.pl/produkt/mikromarka/  Sprawdź także:   » Blend PR® - agencja komunikacji dla marek premium: https://blendpr.pl/  » Książka „Mikromarka”: https://blendpr.pl/produkt/mikromarka/  » Brandletter® dla zarządzających markami: https://blendpr.pl/newsletter/  » Mój LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/magdalena-gajek/  
    --------  
    31:56
  • UMP 15: Marka osobista – problemy i rozwiązania (cz. II)
    Jak znaleźć autentyczny pomysł na swoją markę osobistą? Co zrobić, gdy nie czujesz się najlepszym w branży ekspertem, ale chcesz mieć własny brand? Jak rozwiązać dylemat z marką osobistą przy działalności na kilku kontrastowych polach biznesowych?   Odcinek to odpowiedzi na trzy problemy z marką osobistą wskazane przez moich słuchaczy i czytelników.   🏷 Sticker: Żeby budować markę osobistą nie musisz być najlepszym ekspertem w swojej branży - możesz być po prostu jedyną osobą z daną perspektywą.  Dodaj mnie do znajomych na LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/magdalena-gajek/   Sprawdź także:   » Blend PR® - agencja komunikacji dla marek premium: https://blendpr.pl/  » Książka „Mikromarka”: https://blendpr.pl/produkt/mikromarka/  » Brandletter® dla zarządzających markami: https://blendpr.pl/newsletter/  » Mój LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/magdalena-gajek/  
    --------  
    27:07
  • UMP 14: Rebranding – najważniejsze elementy przemiany marki
    Czym i dla kogo jest rebranding? Kogo zaangażować do takiego projektu? Ile będzie on kosztował? Z jakich etapów się składa? Dlaczego warto przejść przez rebranding pomimo licznych wyzywań i trudności?    Z odcinka dowiesz się, jak podejść do rebrandingu, żeby nie był on tylko wielkim pustym kosztem i stratą czasu.   🏷 Sticker: Rebranding to nie nowe logo, lecz świadoma zmiana zestawu skojarzeń z marką, która powinna wynikać z motywacji biznesowych.  Skonsultuj rebranding swojej marki: https://blendpr.pl/kontakt/   Sprawdź także:   » Blend PR® - agencja komunikacji dla marek premium: https://blendpr.pl/  » Książka „Mikromarka”: https://blendpr.pl/produkt/mikromarka/  » Brandletter® dla zarządzających markami: https://blendpr.pl/newsletter/  » Mój LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/magdalena-gajek/  
    --------  
    42:13
  • UMP 13: Marka osobista - problemy i rozwiązania
    Co zrobić, kiedy chcesz mieć markę osobistą, a jednocześnie unikasz ekspozycji publicznej? Jak znaleźć czas na dbanie o własny wizerunek? W jaki sposób budować markę osobistą na konkurencyjnych branżach?   Z odcinka dowiesz się, jak rozwiązać trzy częste problemy przy budowaniu marki osobistej.  🏷 Sticker: Marka osobista to jedno ze źródeł pozyskiwania leadów i podstawą jej tworzenia w biznesie powinna być właśnie ta funkcja, nie przekonania właściciela.  Daj znać, z jakimi jeszcze problemami mierzysz się przy budowaniu marki osobistej (odpowiedzi zbieram do 3 października 2025): https://tally.so/r/nWLo7N   Sprawdź także:   » Blend PR® - agencja komunikacji dla marek premium: https://blendpr.pl/  » Książka „Mikromarka”: https://blendpr.pl/produkt/mikromarka/  » Brandletter® dla zarządzających markami: https://blendpr.pl/newsletter/  » Mój LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/magdalena-gajek/  
    --------  
    26:06
  • UMP 12: Jak zmienić grupę docelową, aby zarabiać więcej? [case study]
    Jak zaczęliśmy sprzedawać usługi marketingowe po stawkach 200% wyższych? Co potrzebujesz do skutecznego ofertowania projektów za kilkanaście, a nawet kilkadziesiąt tysięcy złotych? Ile trzeba czekać na efekty podjętych decyzji?  Z odcinka dowiesz się, co zrobić, aby trafiać do nowych klientów, którzy będą w stanie płacić więcej za Twoje produkty lub usługi.    🏷 Sticker: Jeżeli chcesz docierać do wyższej klasy klientów, warto pracować równolegle nad trzema obszarami – samorozwojem, sposobem realizacji oferty i propozycją wartości.  Napisz, co sądzisz o takiej formie odcinka – w komentarzu, na LinkedIn lub na mojego maila: [email protected].  Sprawdź także:   » Blend PR® - agencja komunikacji dla marek premium: https://blendpr.pl/  » Książka „Mikromarka”: https://blendpr.pl/produkt/mikromarka/  » Brandletter® dla zarządzających markami: https://blendpr.pl/newsletter/  » Mój LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/magdalena-gajek/  
    --------  
    32:07

Więcej Biznes podcastów

O Unboxing marki premium

Unboxing marki premium to pierwszy w Polsce podcast o markach premium. Powstał dla przedsiębiorców i menedżerów, którym zależy na wysokiej jakości marketingu. Z odcinków dowiesz się, jak uporządkować komunikację, skuteczniej pracować nad marketingiem oraz inaczej spojrzeć na zarządzanie marką. Prowadzącą jest dr Magdalena Gajek – właścicielka agencji Blend PR®, konsultantka i autorka książki „Mikromarka”. Nowe nagrania pojawiają się w co drugi czwartek. Powered by Blend PR®.
Strona internetowa podcastu

Słuchaj Unboxing marki premium, Inwestomat - oszczędzanie, inwestowanie, wolność finansowa i wielu innych podcastów z całego świata dzięki aplikacji radio.pl

Uzyskaj bezpłatną aplikację radio.pl

  • Stacje i podcasty do zakładek
  • Strumieniuj przez Wi-Fi lub Bluetooth
  • Obsługuje Carplay & Android Auto
  • Jeszcze więcej funkcjonalności
Media spoecznościowe
v7.23.11 | © 2007-2025 radio.de GmbH
Generated: 11/15/2025 - 6:38:30 AM