Łączy nas Idea: Piotr Beaupré – o odwadze, ryzyku i drodze przedsiębiorcy
Piotr Beaupré - przedsiębiorca z ponad 25-letnim doświadczeniem, dla którego biznes to ciągła podróż przez zmiany, wyzwania i odwagę. Od reklam, przez inwestycje w energetykę odnawialną, aż po prywatne pasje - jego historia pokazuje, że sukces rodzi się z gotowości do ryzyka i elastyczności. To opowieść o tym, jak radzić sobie z porażkami (także tym symbolicznym „pierwszym milionem”), dlaczego dywersyfikacja działań może być kluczem do stabilności i co znaczy żyć na własnych warunkach - zarówno w biznesie, jak i poza nim.
--------
1:23:48
--------
1:23:48
Łączy nas Idea: Dariusz Lenarczyk – technologia, która wspiera ludzi i biznes
Dariusz Lenarczyk, prezes IT Excellence – firmy będącej liderem wdrożeń systemu Symfonia ERP – opowiada o tym, jak technologia może wspierać rozwój przedsiębiorstw i upraszczać codzienność w biznesie. To rozmowa o partnerstwie w cyfrowej transformacji, roli zaufania w projektach IT oraz o tym, dlaczego skuteczne rozwiązania to nie tylko oprogramowanie, ale przede wszystkim zrozumienie potrzeb ludzi, którzy z niego korzystają.
--------
1:07:14
--------
1:07:14
Łączy nas Idea: Mateusz Kusznierewicz – o drodze od marzeń do mistrzostwa
Mateusz Kusznierewicz to jeden z najbardziej utytułowanych polskich sportowców - mistrz olimpijski, wielokrotny mistrz świata i Europy w żeglarstwie. W tym odcinku opowiada o swojej sportowej drodze, sile motywacji i wytrwałości, które pozwalają pokonywać przeszkody - na wodzie i w życiu. To inspirująca rozmowa o pasji, determinacji i odwadze do realizowania marzeń, która pokazuje, że żeglarstwo to nie tylko sport, ale też metafora podejmowania wyzwań i stawiania czoła nieprzewidywalności.
--------
1:05:04
--------
1:05:04
Marzena Rudnicka – o sile pokolenia silversów
Mówimy o nich: seniorzy, osoby 60+, dojrzali. Niezależnie od etykiet, to grupa, o której wciąż wiemy za mało, choć coraz częściej jesteśmy jej częścią. Marzena od lat działa na rzecz zmiany perspektywy: pokazuje, że wiek to nie przeszkoda, tylko moment, w którym nadal można mieć wpływ. Na siebie i na innych.
--------
1:23:11
--------
1:23:11
Katarzyna Grzywaczewska (PAYBACK) – jak budować lojalność klientów
Lojalność klientów to coś więcej niż punkty i rabaty. To długotrwała relacja, która wymaga autentycznego zaangażowania, zrozumienia potrzeb i umiejętności odpowiadania na zmieniające się oczekiwania konsumentów. Katarzyna Grzywaczewska, Dyrektor Marketingu PAYBACK Polska, pokazuje, jak buduje się trwałe więzi z klientami i co sprawia, że marki pozostają w ich codziennych wyborach. To spojrzenie na przyszłość programów lojalnościowych i marketingu relacyjnego w świecie, w którym lojalność jest jednym z najcenniejszych zasobów.
Szybko zmieniająca się rzeczywistość wymaga od każdego z nas otwartości na zmiany, elastyczności i przede wszystkim odwagi. Zarówno w życiu osobistym jak i w biznesie. Nazywam się Wojciech Herra i z wielkim entuzjazmem zapraszam Cię do słuchania podcastu To co najważniejsze.To cykl rozmów z wyjątkowymi gośćmi. Porozmawiamy o digitalizacji, cyberbezpieczeństwie, czy sztucznej inteligencji. Zagłębimy się w świat cyfrowy i zastanowimy się w jaki sposób Metaverce zmieni nasze funkcjonowanie, relacje i jak wpłynie na wydawanie i zarabianie pieniędzy. Poszukamy odpowiedzi na najważniejsze pytania zmieniającego się świata. W końcu nazwa audycji zobowiązuje. To co najważniejsze. Program dla tych, którzy lubią zadawać sobie trudne pytania i z odwagą szukać odpowiedzi.