Powered by RND
PodcastyBiznesNatalia Bogdan o HR i biznesie

Natalia Bogdan o HR i biznesie

Natalia Bogdan
Natalia Bogdan o HR i biznesie
Najnowszy odcinek

Dostępne odcinki

5 z 92
  • Jak outsourcing płac może zaoszczędzić Twojej firmie czas i pieniądze? | Dorota Blicharska
    Prowadzenie firmy to sztuka żonglowania czasem, pieniędzmi i odpowiedzialnością. Przedsiębiorca chce skupić się na budowaniu zespołu i rozwoju biznesu, to często tonie w papierologii, terminach i zmianach w przepisach, które potrafią wywrócić system do góry nogami z dnia na dzień. ZUS, PIT-11, PPK, RODO, urlopy, zwolnienia, korekty, audyty, listy płac, kontrole… Codzienność kadrowo-płacowa to nieustanny maraton. A co jeśli można z tej układanki wyjąć część obowiązków– i oddać je w ręce zewnętrznego zespołu, który zrobi to szybciej, bezpieczniej i taniej niż wewnętrzny dział?Outsourcing kadrowo-płacowy to coś więcej niż „oddanie papierologii na zewnątrz”. To inwestycja w spokój, bezpieczeństwo i skalowalność firmy.Zapraszam Cię do obejrzenia najnowszego odcinka podcastu, w którym wspólnie z Dorotą Blicharską, Kierowniczką działu Kadr i Płac rozmawiamy o tym, jak to jest z tym outsourcingiem kadrowo-płacowym.Ale…📌 Czy to rozwiązanie sprawdzi się w każdej branży i w każdej wielkości firmy?📌 Jak wygląda cały proces przejścia na outsourcing?📌 Czego możesz oczekiwać i czego wymagać – od dobrego partnera kadrowo-płacowego?Natalia Bogdan-------00:00 – Dlaczego nie warto zatrudniać kadrowej na etat?00:43 – Wstęp00:58 – Kim jest Dorota i czym zajmuje się w Jobhouse?01:24 – Po co w ogóle jest outsourcing kadrowo-płacowy?02:23 – Co dokładnie wchodzi w skład outsourcingu?04:35 – Zmiany przepisów w kadrach i płacach - jak outsorurcing pomaga w ogarnieciu tego?05:31 – Jak dużo jest obowiązków w kadrach?07:21 – Czy outsourcing kadrowo-płacowy jest dla każdej firmy?08:47 – Jakie ryzyko niweluje outsourcing?13:08 – Co jest ważne, gdy pracuje się w outsourcingu kadr i płac?14:48 – Czy zmiana na outsourcing jest trudna?16:18 – Jak wygląda proces wdrożenia outsourcingu kadrowo-płacowego?19:26 – Jakie automatyzację stosujemy w Jobhouse?21:35 – Jak wygląda RODO w przypadku outsourcingu?22:59 – Jakie fajne case mieliśmy w Jobhouse?24:26 – Czym się kierować przy wyborze outsourcingu?25:38 – Jak skontaktować się z Dorotą?--------🤝 Umów się na bezpłatną konsultację dla biznesu: https://nataliabogdan.com/kontakt/#konsultacja 📲 Znajdziesz mnie na:➡ LinkedInie➡ Instagramie➡ Facebooku➡ TikToku🌐 Odwiedź moją stronę#biznes #przedsiębiorca #firma #hr #rekrutacja #outsourcing #kadry #kadryipłace
    --------  
    26:36
  • Jak negocjować wynagrodzenie z przyszłym pracownikiem? | Natalia Bogdan
    Negocjowanie z kandydatem to trudna sprawa – z jednej strony ograniczony budżet, z drugiej oczekiwania, które czasem nijak się mają do realiów. Jak rozmawiać o wynagrodzeniu, żeby nie stracić wartościowego kandydata, kiedy mamy związane ręce? Jak reagować, gdy ktoś zaniża swoje oczekiwania albo żąda nierealnych stawek? Zapraszam Cię do najnowszego odcinka, w którym:📌 Jak rozmawiać z kandydatami na rozmowie, kiedy budżet jest niski?📌 Jak radzić sobie z kandydatem, który celowo zaniża oczekiwania finansowe żeby tylko dostać pracę?📌 Jakie dodatki i benefity mogą wynagrodzić pracownikowi niską pensję?Natalia Bogdan============= 🎙️Chcesz wystąpić w moim podcaście? ➡️ Napisz na: [email protected]=============00:00 – Negocjowanie wynagrodzenia01:14 – Kiedy pytać o wynagrodzenie? Na początku czy na końcu procesu rekrutacyjnego?02:42 – Czy zdążyło się Natalii, aby pracodawca podniósł budżet dla konkretnego kandydata?04:48 – Jak rozmawiać z kandydatami na rozmowie, kiedy budżet jest niski?06:22 – Jak ustalać widełki, żeby nie odstraszać najlepszych kandydatów?08:22 – Jak widełki w ogłoszeniu wpływają na negocjacje z kandydatem?10:16 – Jak kandydaci reagują, gdy wynagrodzenie jest podane w nieoczywisty sposób?11:27 – Jak radzić sobie z kandydatem, który celowo zaniża oczekiwania finansowe żeby tylko dostać pracę?12:45 – Jakie branże i stanowiska są aktualnie przepłacane?16:09 – Jakie błędy popełniają błędy pytając o oczekiwane wynagrodzenie?17:55 – Czym różni się rozmowa kwalifikacyjna o wynagrodzeniu o stanowisko juniora, seniora i managera?19:12 – Co zrobić jeśli kandydat podaje absurdalnie wysoką stawkę?20:34 – Jakie dodatki i benefity mogą wynagrodzić pracownikowi niską pensję?23:00 – Co jeśli mamy mały wybór wśród kandydatów, a musimy kogoś zatrudnić?25:00 – Jak podanie widełek w ogłoszeniu wpływa a na liczbę i jakość aplikacji?26:27 – Czy jest jakaś branża lub konkretne stanowiska, gdzie już wiadomo, że negocjacje stawki będą trudne?27:18 – Czy transparentność wynagrodzenia buduje markę pracodawcy?--------🤝 Umów się na bezpłatną konsultację dla biznesu: https://nataliabogdan.com/kontakt/#ko... 📲 Znajdziesz mnie na:➡ LinkedInie: https://www.linkedin.com/in/nataliabogdan ➡ Instagramie: https://www.instagram.com/nataliabogdan_jobhouse ➡ Facebooku: https://www.facebook.com/nataliabogdanofficial➡ TikToku: https://www.tiktok.com/@natalia_bogdan_hr 🌐 Odwiedź moją stronę: https://nataliabogdan.com#biznes #firma #przedsiębiorca #agencjapracy #pracownik #pracodawca #praca #wynagrodzenie #negocjacje
    --------  
    29:14
  • Z digital marketingu do HR – jak przekuć doświadczenie w nowy biznes? | Paweł Strykowski
    Rozwijać istniejący biznes czy zacząć od nowa? Każdy przedsiębiorca w pewnym momencie staje przed dylematem: trzymać się sprawdzonego modelu czy postawić na coś zupełnie nowego?Nowy projekt to ekscytacja, świeża energia i możliwość wykorzystania dotychczasowego doświadczenia. Ale to także ryzyko, niepewność i budowanie marki od zera. Jak przenieść umiejętności z jednej branży do drugiej i stworzyć kolejny udany biznes?Zapraszam Cię do obejrzenia najnowszego odcinka podcastu, w którym wspólnie z Pawłem Strykowskim, CEO Aplikuj.pl rozmawiamy o zmianach, innowacjach i podejmowaniu ryzyka. Sprawdzimy, jak powstało Aplikuj.pl, czym wyróżnia się na tle konkurencji i jak wygląda przyszłość rekrutacji.Z odcinka dowiesz się m.in.: 📌 Czy biznes może być również pasją, a nie tylko pracą?📌 Czy marketing rekrutacyjny jest nudny?📌 Czy bycie małą firmą daje więcej miejsca na błędy?Natalia Bogdan============= 🎙️Chcesz wystąpić w moim podcaście? ➡️ Napisz na: [email protected]=============00:0000:34 – Wstęp01:03 – Czym zajmuje się Paweł?02:38 – Czy Paweł jest seryjnym przedsiębiorcą?03:03 – Czy biznes może być pasją?04:00 – Pierwszy biznes Tomek założył w liceum – co to było?05:18 – Czy Tomek żałuje, że nigdy nie pracował na etacie?08:16 – Dlaczego Job board?09:29 – Jak powstało Aplikuj.pl?10:10 – Czy Tomek pochodzi z rodziny przedsiębiorców?11:25 – Czy Tomek porównywał rozwój swojej firmy z innymi rodzinnymi biznesami?12:58 – Czy Aplikuj.pl ma dużą konkurencję?14:46 – Co wyróżnia Aplikuj.pl?18:30 – Jaki jest target?21:09 – Ogłoszenia o pracę w formie wideo?21:51 – Czy marketing rekrutacyjny jest nudny?24:09 – Co skłoniło Tomka do aktywacji konta na LinkedIn?26:04 – Jakie treści opublikowane na Linkedin poszły w viral?27:52 – Ciąża w firmie to problem?30:06 – Jaka była pierwsza reakcja Tomka na ciążę w firmie?31:32 – Czy każdy popełnia błędy? Jak je naprawiać?32:05 – Czy zawsze trzeba być TOP 1?33:17 – Czy bycie małą firmą daje więcej miejsca na błędy?34:37 – Czym jest sukces nowicjusza?35:34 – Jakie niemiłe sytuacje spotkały Tomka w nowej branży?37:48 – Jakie Tomek organizuje wydarzenia i eventy? - o HR Vibes43:47 – Czy da się prowadzić firmę „bez kija wiadomo gdzie”?45:26 – Czy prowadzenie biznesu spójnego z samym sobą jest ważne?49:32 – Czy rekrutacja powinna być wygodna dla kandydata?51:14 – Jaka jest odpowiedzialność związana z rekrutacją?56:43 – Co zaskoczyło Pawła w HR?59:04 – Dokąd zmierza Tomek z Aplikuj.pl?--------🤝 Umów się na bezpłatną konsultację dla biznesu: https://nataliabogdan.com/kontakt/#ko... 📲 Znajdziesz mnie na:➡ LinkedInie: https://www.linkedin.com/in/nataliabogdan ➡ Instagramie: https://www.instagram.com/nataliabogdan_jobhouse ➡ Facebooku: https://www.facebook.com/nataliabogdanofficial➡ TikToku: https://www.tiktok.com/@natalia_bogdan_hr 🌐 Odwiedź moją stronę: https://nataliabogdan.com#biznes #firma #przedsiębiorca #agencjapracy #marketing #jobboard #zmiana #company #pracodawca #digitalmarketing
    --------  
    1:01:43
  • Jak skalować biznes? | Tomasz Więch
    Prowadzenie firmy to nieustanne poszukiwanie odpowiedzi na trzy pytania: kiedy, jak i czy w ogóle warto? Każdy przedsiębiorca prędzej czy później staje przed dylematem: rozwijać i skalować biznes czy utrzymać go na obecnym poziomie?Z jednej strony więcej pracowników i większa liczba zleceń mogą oznaczać dynamiczny rozwój, większe zyski i umocnienie pozycji na rynku. Z drugiej – wiąże się to z większą odpowiedzialnością, nowymi wyzwaniami organizacyjnymi i finansowymi, a także ryzykiem, że szybki wzrost wymknie się spod kontroli.Zapraszam Cię do obejrzenia najnowszego odcinka podcastu, w którym wspólnie z Tomaszem Więchem, CEO KAMAN Marketing rozmawiamy o tym, jak kiedy warto skalować biznes i jak wspierać działania firmy marketingiem.Z odcinka dowiesz się m.in.: 📌 Czy liczenie jest koniecznością, gdy ma się swój biznes?📌 Dane firmy - dzielić się nimi z pracownikami?📌 Czy marketing musi dużo kosztować, aby był skuteczny?Natalia Bogdan============= 🎙️Chcesz wystąpić w moim podcaście? ➡️ Napisz na: [email protected]=============00:0000:55 – Czym zajmuje się Tomek?01:34 – Czy mając swój biznes trzeba liczyć?04:21 – Jak i kiedy Tomek dzieli się danymi z pracownikami?06:06 – Czy budżetowanie musi być przerażające?08:25 – Jak Tomek mierzy marketing?09:35 – Czy markę osobistą należy mierzyć razem z firmową?14:08 – Ile Tomek wydaje na marketing?19:20 – Czy czas poświęcony na markę osobistą wlicza się w koszty marketingu?20:27 – Czy każdy właściciel powinien mieć personal brand?26:22 – Jak wygląda prowadzenie firmy zdalnej?29:32 – Co skłoniło Tomka do założenia firmy w 100% zdalnej, poza szerszym wyborem pracowników?30:41 – Jak wyglądają spotkania firmy, która pracuje zdalnie, i jakie są ich cele?32:57 – Jak stwierdzić, jak duża powinna być firma?35:13 – Czy Tomek widzi korelację między rozwojem firmy a życiem prywatnym?37:13 – Czy zdarza się, że klienci chcą pracować bezpośrednio z właścicielem firmy?38:58 – Czy Tomek ma w swojej firmie rutynę komunikacyjną z pracownikami?41:12 – Czy skalowanie jest dla każdego?42:52 – Po co Tomkowi jest firma?44:42 – Czy Kaman Marketing korzysta z talentów Gallupa?46:27 – Na co Tomek zwraca uwagę u nowych pracowników?47:29 – Czy Tomek, jako właściciel bierze udział we wszystkich rekrutacjach?50:12 – Jak Tomek wspomina początki skalowania i pierwsze porażki?54:08 – Jakie były wyzwania z zarządzaniem zespołem?55:47 – Co Tomek doradziłby sobie na początku?
    --------  
    56:36
  • Jak założyć pierwszą firmę? Case study Jobhouse | Natalia Bogdan
    Założenie i rozwijanie swojej firmy to ekscytujące, ale też pełne wyzwań doświadczenie. Jak to się stało, że Jobhouse ma już od 13+ lat i wciąż prężnie działa na rynku rekrutacyjnym?Zapraszam Cię do najnowszego odcinka, w którym:📌 opowiadam, jak wyglądały pierwsze lata budowania mojej firmy📌 dzielę się błędami, które dużo mnie nauczyły📌 podpowiadam, jak skutecznie przejść od pomysłu na biznes do pierwszych klientówTo nie tylko teoria, ale prawdziwa historia, pełna wartościowych lekcji dla każdego, kto myśli o założeniu własnej firmy. Natalia Bogdan============= 🎙️Chcesz wystąpić w moim podcaście? ➡️ Napisz na: [email protected]=============00:00 – Jak założyć firmę i nie zamknąć jej po roku?00:46 – Na co warto postawić na początku rozwoju swojej firmy?01:44 – Czy Natalia bała się kiedyś o pensje dla pracowników?02:22 – Kim był pierwszy pracownik w Jobhouse?03:58 – Czego najbardziej bała się Natalia na początku działalności firmy?04:35 – 3 najważniejsze umiejętności, które powinien mieć młody przedsiębiorca?06:44 – Czego nie przewidziała Natalia, prowadząc firmę?08:02 – Dlaczego powstał Jobhouse?10:55 – Co stoi za sukcesem firmy? 11:52 – Jak wyglądał pierwszy rok działalności firmy?12:40 – Jak wyglądało pierwsze biuro Jobhouse?14:46 – Co najbardziej motywuje Natalię do pracy?15:46 – Czy w 2025 roku, kiedy mamy AI i automatyzacje łatwiej, czy trudniej założyć firmę?17:44 – Na co najbardziej czekała Natalia, otwierając Jobhouse?20:33 – Jaki był pierwszy duży kryzys Natalii w firmie?24:11 – Jak wyglądał pierwszy moment zwątpienia Natalii w prowadzenie Jobhouse?26:15 – Pierwszy duży kontrakt w Jobhouse29:40 – Czy Natalia założyłaby Jobhouse raz jeszcze?30:38 – Jakie są dalsze plany Jobhouse?--------🤝 Umów się na bezpłatną konsultację dla biznesu: https://nataliabogdan.com/kontakt/#ko... 📲 Znajdziesz mnie na:➡ LinkedInie: https://www.linkedin.com/in/nataliabogdan ➡ Instagramie: https://www.instagram.com/nataliabogdan_jobhouse ➡ Facebooku: https://www.facebook.com/nataliabogdanofficial➡ TikToku: https://www.tiktok.com/@natalia_bogdan_hr 🌐 Odwiedź moją stronę: https://nataliabogdan.com#biznes #firma #przedsiębiorca #agencjapracy #pracownik #pracodawca #praca
    --------  
    31:16

Więcej Biznes podcastów

O Natalia Bogdan o HR i biznesie

Nazywam się Natalia Bogdan i zapraszam Cię na mój kanał o HR i biznesie. W cotygodniowych odcinkach dowiesz się m.in. jak zwiększyć skuteczność działań rekrutacyjnych w swojej firmie, ile kosztuje nieudana rekrutacja, dlaczego ogłoszenia o pracę nie działają, czy warto inwestować w employer branding i wiele więcej. Nie zabraknie też tematów związanych z szeroko pojętym biznesem. Na kanale o HR i biznesie prowadzę rozmowy z ekspertami ze świata HR i biznesu oraz dzielę się moim ponad 15-letnim doświadczeniem headhuntera i ponad 12-letnim doświadczeniem prezeski agencji pracy Jobhouse.
Strona internetowa podcastu

Słuchaj Natalia Bogdan o HR i biznesie, Maciej Wieczorek - Expert w Bentleyu i wielu innych podcastów z całego świata dzięki aplikacji radio.pl

Uzyskaj bezpłatną aplikację radio.pl

  • Stacje i podcasty do zakładek
  • Strumieniuj przez Wi-Fi lub Bluetooth
  • Obsługuje Carplay & Android Auto
  • Jeszcze więcej funkcjonalności
Media spoecznościowe
v7.17.1 | © 2007-2025 radio.de GmbH
Generated: 5/9/2025 - 11:17:02 AM