Powered by RND
PodcastyBiznesKlientomania

Klientomania

Maciej Buś
Klientomania
Najnowszy odcinek

Dostępne odcinki

5 z 161
  • Jak zdefiniować cele obsługi klienta?
    Dla wielu firm obsługa klienta jest wciąż jak niechciane dziecko. Trzeba ją mieć / zapewnić, bo tak każe obyczaj. Jednocześnie jest kosztem i źródłem siwizny na czołach wielu osób.Praca działu obsługi klienta czy jego funkcji przypomina gaszenie pożaru, a jego nienazwanym celem jest nie pozwolić na rozprzestrzenienie się ognia na organizacjęTymczasem, obsługa klienta to jeden z najlepiej przewidywalnych, opisywalnych i sparmetryzowanych obszarów operacyjnych firmy. Posiada / powinien posiadać jasne i realne cele, które są zdefiniowane w praktyce i dobrych praktykach działalności obsługowej.W tym odcinku rozmawiamy o tym, czym jest obsługa klienta i jakie cele należy zdefiniować, aby mieć pełną kontrolę nad efektywnością procesów i zyskać zadowolonych i powracających klientów.Przydatne linki:Podcast To nie mojePolecam (siebie):Maciej Buś na LinkedInKurs / książka (e-book) 7 poziomów doskonałej obsługi klientaDołącz / subskrybuj:Klientomania na Substack
    --------  
    37:17
  • Czy kochasz swoich klientów?
    Czy klientów się kocha? Czy w ogóle marki, jej pracownicy powinni kochać klientów? Czy powinni czuć do klientów miłość? A może po prostu czy powinniśmy używać określeń „miłość”, „kocham” „zakochanie” właśnie pod adresem klientów?Może jestem zbyt dosłowny, może jestem zbyt staroświecki. Ale nie gra mi bardzo granie uczuciem w tej relacji. W tym odcinku rozkładam na czynniki pierwsze relację i "uczucia" pomiędzy marką i klientami. Jak marka sobie umyśliła — w jaki sposób chce tę relację z klientem budować, a może bardziej komunikować.W kontrze do serduszkowych strategii wyróżniłem 3 poziomy kochania klientów: ciekawość użyteczność przyzwoitośćZapraszam, Maciej BuśLinki do miejsc, o których wspominam w tym odcinku:Odcinek KLM #42: Jak rozmawiać prostym językiem - rozmowa z dr Tomaszem PiekotemSapiens na zakupach - O tym, jak i dlaczego wybieramy, oceniamy, kupujemy - książka o zachowaniach klientówPolecam (siebie):Maciej Buś na LinkedInKurs / książka (e-book) 7 poziomów doskonałej obsługi klientaDołącz / subskrybuj:Klientomania na Substack
    --------  
    30:21
  • Kim jest Customer Experience Manager?
    "Customer Experience Manager to jest taki ktoś, kto przychodzi do ciebie I musi ci powiedzieć, że twoje dziecko jest brzydkie". (Agata Jochemczyk).Ten odcinek czekał na nagranie aż 8 lat. Dawno temu, w rozmowie z Piotrem Merkelem postanowiliśmy, że koniecznie musimy zaprosić do Klientomanii prawdziwego managera doświadczeń klienta — customer experience managera. Kogoś, kto opowie nam i słuchaczom kim on właściwie jest, czym się zajmuje i … czy w ogóle jest komukolwiek potrzebny.Gościem Klientomanii jest Piotr WojciechowskiDzisiejszy odcinek składa się z dwóch części. Pierwsza jest podsumowaniem minionego 2024 roku z perspektywy cx-owego biznesu mojego gościa i szerzej rynku. Być może zastanawiasz się co się stało z ikoną polskiego cx-owego grajdołka — Fuzersem? Dlaczego? Co dalej? Zatem rozmawiamy o tym i odpowiadamy. A właściwie odpowiada mój gość.W drugiej części rozmawiając odpowiadamy na pytanie kim jest customer experience manager. Czym się zajmuje, czy raczej powinien się zajmować, jakie miejsce zajmuje w organizacji oraz jakie konkretne kroki i działania powinien przedsięwziąć wchodząc w tę rolę.Jeżeli szukasz odpowiedzi na konkretne pytania, albo nie możesz się ich doczekać, a może chcesz szybko wrócić do jakiegoś wątku - mam dla ciebie dobrą wiadomość - odcinek jest podzielony na rozdziały i możesz łatwo przeskoczyć do mam nadzieję obrazowo zatytułowanych części naszej rozmowy.Przydatne linki:Piotr Wojciechowski na LinkedInpiotrwojciechowski.pl (dawniej fuzers.pl) -strona internetowa PiotraKanał Piotra na Youtube (szczególnie polecam)Customer Experience World Game - projekt, który Piotr ściągnął do Polski i zorganizował już dwie edycjeCX World Game czyli mistrzostwa świata w projektowaniu doświadczeń klientów - moja rozmowa z Agatą i Łukaszem na temat ubiegłorocznej edycji CXWGHotel Haron - zachwyt Piotrai ode mnie:Maciej Buś na LinkedInKurs / książka (e-book) 7 poziomów doskonałej obsługi klientaDołącz / subskrybuj:Klientomania na Substack
    --------  
    1:09:21
  • 10 Trendów w obsłudze klienta na 2025 rok
    Zebrałem 20 trendbooków dotyczących relacji marek z klientami oraz zachowań konsumenckich, wydanych w 2024 roku. Przeanalizowałem je, w szczególności wnioski, czyli konkretne trendy, które każdy z nich przewiduje. Następnie poszukałem punktów wspólnych, czyli powtarzających się lub podobnych znaczeniowo do siebie.Tak powstała lista 10 predykcji, trendów, przewidywań co warto wiedzieć o potrzebach i oczekiwaniach klientów w roku 2025.Lista trendbooków i raportów, które wziąłem pod lupę:https://mlp.wgsn.com/future-consumer-2025-download-en.htmlhttps://www.mintel.com/insights/consumer-research/global-consumer-trendshttps://www.vml.com/insight/tomorrows-commerce-2025https://www.deptagency.com/downloads/2025-trends-report-dept/https://artlist.io/blog/trend-report-2025/https://www.hootsuite.com/research/social-trendshttps://www.foresightfactory.co/trends-report/https://www.kantar.com/campaigns/marketing-trendshttps://www.redantler.com/state-of-brandhttps://www.wearehuman8.com/reports/what-matters-2025-trend-report/https://www.webbyawards.com/events-and-insights/2025-webby-trend-report-its-giving-brainrothttps://jackmorton.com/trends/brand-experience-trends-2025/https://business.pinterest.com/en-gb/pinterest-predicts/https://insight.dentsu.com/2025-media-trends/https://www.adobe.com/creativecloud/business/teams/resources/whitepapers-ebooks/creative-trends-2025-guide-sdk.htmlhttps://www.okcool.io/trendreport-2025https://www.img.com/digital-trends-2025https://cxtrends.zendesk.com/https://www.accenture.com/us-en/insights/song/accenture-life-trends

Więcej Biznes podcastów

O Klientomania

Skąd biorą się pomysły na niecodzienną obsługę klienta? Czego pragną klienci? Jak zbudować doskonałą relację marki z klientami? Które technologie zrewolucjonizują świat klienta? Jak skutecznie się komunikować? Dokąd zmierza sprzedaż? Czy customer experience jest tak ważny jak mówią? Skąd biorą się inspirujące historie? Jak mówić prosto? Czym zachwyca nas świat ?W ciągu ostatnich 7 lat zadaliśmy sobie i naszym gościom kilka tysięcy takich pytań. Zbudowaliśmy unikalne miejsce, które jest dzisiaj kopalnią inspiracji, wiedzy i rzetelnej informacji na temat klienta i relacji wiążącej go z marką.Rozmawiamy o komunikacji marek z ich klientami, wspierających ją technologiach, obsłudze oraz sprzedaży w różnych sektorach gospodarki i mediach. Każdy odcinek to solidna dawka rzetelnej wiedzy i inspiracji podany w dbałości o jakość do słuchania, czytania oraz oglądania. Klientomania to jeden z najdłużej nagrywanych podcastów biznesowych w Polsce. Jej autorami są Maciej Buś i Arek Cempura.
Strona internetowa podcastu

Słuchaj Klientomania, Inwestomat - oszczędzanie, inwestowanie, wolność finansowa i wielu innych podcastów z całego świata dzięki aplikacji radio.pl

Uzyskaj bezpłatną aplikację radio.pl

  • Stacje i podcasty do zakładek
  • Strumieniuj przez Wi-Fi lub Bluetooth
  • Obsługuje Carplay & Android Auto
  • Jeszcze więcej funkcjonalności
Media spoecznościowe
v7.16.2 | © 2007-2025 radio.de GmbH
Generated: 5/1/2025 - 8:16:23 AM