Magdalena Korol | Dzieła tworzone za pomocą AI a prawo
Czy prawo nadąża za rozwojem sztucznej inteligencji? Na co uważać przy korzystaniu z AI? W jaki sposób sprawdzić, czy wygenerowane treści są plagiatem? Na te oraz inne pytania związane ze sztuczną inteligencją i prawem odpowiada adwokatka Magdalena Korol.
--------
50:42
Krzysztof Najder | O filarach silnej marki przyszłości
Co robić, a czego nie robić, żeby zbudować silną markę? Jak możemy zmierzyć siłę marki?Dlaczego marketing kulturowy jest kluczowy dla marek przyszłości?W tym odcinku o brandach opowiada dr Krzysztof Najder, który buduje skuteczne marki nieprzerwanie od 97'.
--------
52:44
Halucynacja AI, czyli jak Chat GPT robi społeczeństwu niedźwiedzią przysługę
Halucynacja AI to zjawisko, które często budzi na twarzach uśmiech politowania, gdy pytamy Chat GPT o oczywistości. Niebezpiecznie robi się, gdy Chat GPT staje się fałszywą wyrocznią w tematach, które trudno jest nam zweryfikować. A sprawy przybierają jeszcze bardziej niebezpieczny obrót, gdy ze zjawiskiem halucynacji AI nieświadomie ma do czynienia znaczna część populacji.
--------
11:40
Radio Naukowe | Jak angażować contentem edukacyjnym?
Jak edukować, żeby nie zanudzać? W jaki sposób angażować odbiorców treści popularnonaukowych? Jak stworzyć społeczność wokół marki edukacyjnej? O tym wszystkim opowie Ci Karolina Głowacka z Radia Naukowego w kolejnym odcinku Treściwe Podcastu!
--------
37:14
Anna Wawszkiewicz | Organizacja konferencji, które przyciągają klientów
Jakie biznesowe efekty zapewnia organizowanie konferencji? Jak się za zabrać za taki event? Co powinniśmy wiedzieć przed planowaniem webinarów i konferencji? Na te i wiele innych pytań odpowiada Anna Wawszkiewicz – marketingówka-wyścigówka w Sharebee.