Heronika Harzyńska: Trzeba otworzyć się na zmiany. Nasz zawód za kilka lat może już nie istnieć (odc. 10)
Gościni: Heronika HarzyńskaPomysłodawczyni i organizatorka Santa Grafika – cyklu spotkań, warsztatów i wernisaży, które integrują środowisko kreatywne. Na co dzień art directorka w LEVELZ, gdzie projektuje komunikację i strategie dla marek. Tworzy narracje wizualne, marki i treści online, coraz mocniej zaznaczając swoją obecność jako twórczyni internetowa. Wykładowczyni brandingu i komunikacji marktingowej w Collegium Da Vinci. Wcześniej związana z agencjami marketingowymi, eventowymi i projektowymi (m.in. Blürbstudio, Good Taste Production, mbridge, maxroy), co pozwoliło jej zbudować szeroką perspektywę w pracy z różnorodnymi markami i formatami.🚀 Słuchaj „Między dedlajnami”, aby czerpać praktyczne insighty od innych marketerów, porównać codzienne doświadczenia z własną pracą i znaleźć inspirację do nowych działań.
--------
9:04
--------
9:04
Paulina Ciepiela: W marketingu trzeba być jak orkiestra – robić wiele rzeczy naraz (odc. 9)
Gościni: Paulina CiepielaOd ponad 10 lat związana z marketingiem. Specjalizuje się wobszarze B2B, e-mail marketingu i automatyzacji. Fanka nowoczesnych technologii, baczna obserwatorka rozwoju sztucznej inteligencji oraz trendów w e-commerce. Doświadczenie zdobywała w branży SaaS, startupach i agencjach marketingowych, a obecnie odpowiada za współpracę z klientami enterprise, edukując firmy, jak skutecznie skalować działania marketingowe. Prelegentka konferencji, a także uczestniczka międzynarodowych wydarzeń. Organizatorka konferencji GetCommerce, łączącej specjalistów branży e-commerce. Prywatnie pasjonatka sportu i zdrowego stylu życia, zafascynowana technologią i jej wpływem na codzienność.🚀 Słuchaj „Między dedlajnami”, aby czerpać praktyczne insighty od innych marketerów, porównać codzienne doświadczenia z własną pracą i znaleźć inspirację do nowych działań.
--------
14:14
--------
14:14
Magda Skibka-Matusiak: Marketing to sztuka zadawania pytań i słuchania odpowiedzi (odc. 8)
Gość: Magda Skibka-MatusiakStrateżka i doradczyni wizerunkowa, specjalizująca się w komunikacji marek z branży wnętrzarskiej i architektonicznej. Od 2015 r. prowadzi butikową agencję PR, wspierając klientów z Polski i zagranicy w budowaniu silnych marek, relacji z mediami oraz współpracy z architektami. Szkoli, konsultuje i projektuje strategie komunikacji. Autorka dwóch workbooków dla architektów: „Strategia marki architekta i pracowni” oraz „Instagram i Facebook Architekta – plan, który działa”.🚀 Słuchaj „Między dedlajnami”, aby czerpać praktyczne insighty od innych marketerów, porównać codzienne doświadczenia z własną pracą i znaleźć inspirację do nowych działań.
--------
15:24
--------
15:24
Ola Szczepaniak: Marketing to nie tylko ładne obrazki i kreatywne kampanie (odc. 7)
Gość: Ola SzczepaniakMarketing manager z 9-letnim doświadczeniem. Obecnie odpowiada za całościowy marketing w agencji digital marketingu Happy Parrots. Specjalizuje się w komunikacji marek z sektora weterynaryjnego i parentingowego. Marketing robi z sercem – dla tych, którzy kochają i opiekują się innymi.🚀 Słuchaj „Między dedlajnami”, aby czerpać praktyczne insighty od innych marketerów, porównać codzienne doświadczenia z własną pracą i znaleźć inspirację do nowych działań.
--------
12:31
--------
12:31
Karol Sidorowski: Branding i grafikę tworzy się nie dla briefu, tylko dla ludzi (odc. 6)
Gość: Karol SidorowskiGrafik, brand designer i założyciel marki BrandKing, z ponad 19-letnim doświadczeniem w projektowaniu logotypów, identyfikacji wizualnej oraz kompleksowej obsłudze graficznej firm. Laureat nagrody Kreatywni 2024 Miasta Lublin. Projektuje kompleksowo – od namingu i logo, przez strony WWW, social media, opakowania, aż po druk i materiały internetowe. Współpracował zarówno z globalnymi markami, takimi jak Starbucks, KFC, Burger King czy Pizza Hut, jak i z lokalnymi przedsiębiorcami, tworząc rozwiązania dopasowane do ich potrzeb biznesowych. Od lat związany również ze sportem – jako prezes i twórca identyfikacji drużyny Tytani Lublin łączy pasję do grafiki z zarządzaniem i marketingiem.🚀 Słuchaj „Między dedlajnami”, aby czerpać praktyczne insighty od innych marketerów, porównać codzienne doświadczenia z własną pracą i znaleźć inspirację do nowych działań.
„Między dedlajnami” to cotygodniowy podcast tworzony przez redakcję „Marketera+”. Każdy odcinek ma formę krótkiego kwestionariusza z jednym gościem – praktykiem marketingu, który w zwięzłych odpowiedziach pokazuje, jak naprawdę wygląda jego praca: od codziennych obowiązków, przez narzędzia i wyzwania, aż po źródła wiedzy i najciekawsze projekty. Dzięki temu odsłaniamy różne perspektywy pracy w marketingu i budujemy autentyczny obraz branży.
🚀 Słuchaj „Między dedlajnami”, aby czerpać praktyczne insighty od innych marketerów i porównać codzienne doświadczenia z własną pracą.