Wyniki kampanii, czyli mówimy "sprawdzam"! | Slajdy na miarę Effie #4
Czwarty odcinek specjalnej serii „Slajdy na miarę Effie” to rozmowa z człowiekiem, który wie o wynikach sporo – naszym gościem jest Jerzy Hołub, VP Marketing & Communication w Mastercard, juror Cannes Lions i Effie, a także lider zespołów odpowiedzialnych za kampanie nagradzane na obu tych festiwalach.Zastanawiamy się czy sprzedaż to jedyna „waluta”, która się liczy? Jak długoterminowa współpraca z agencją wpływa na ocenę sukcesu kampanii? I wreszcie... jak dobrze pokazać wyniki w zgłoszeniu, ale też… w organizacji?Sporo konkretów, inspirujących wniosków i kulis pracy nad kampaniami, które zdobywają najważniejsze nagrody na świecie.Razem ze Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR i Effie Awards Poland zapraszamy was do specjalnej serii „Slajdy na miarę Effie”. Najlepsi eksperci w sztuce marketingu podzielą się doświadczeniem jak tworzyć kampanie, które docenią konsumenci i branża. W pięciu odcinkach serii przyjrzymy się głównym filarom efektywnej kampanii reklamowej. golden, submarine, goldensubmarine, jakub, kwaczynski, marta, ulman, marketing, reklama, agencja, reklamowa, strategia, kampanie, promocja, effie, awards, mixx, ktr, sar, stowarzyszenie, komunikacji, marketingowej, MBS, kurs, case, study, wyniki, skuteczność, efektywność, performance, dane, analiza, insight, KPI, ROAS, brand, marka, mastercard, hołub, jerzy, cannes, lions, jury, podcast, mamy, na, to, slajd, slajdy, na, miarę, effie, digital, komunikacja, biznes, cel, growth, marketingowy