Wirtualny moderator na etacie, czyli AI w badaniach konsumenckich
Macki rozwiązań opartych o AI sięgają kolejnych obszarów marketingowego uniwersum - także docierając do badawczego poletka. Zainspirowani majową rozmową z Dominiką Nawrocką i Dominiką Maison z Rozgrzewki przed Forum IAB, pogłębiamy temat wykorzystania AI w consumer intelligence. Przy podcastowym stole razem z Piotrem Sztabińskim, Wiceprezesem agencji Mad Research, rozmawiamy o motywacjach i barierach wykorzystania AI w produktach badawczych, jak wygadany i precyzyjny jest syntetyczny moderator i jakie są ograniczenia badawcze. Czy już możemy powiedzieć" I'm in my Synthocene era"?
--------
48:51
--------
48:51
[Suplement.] O czym marzą mieszkańcy małych miast? "Małomiasteczkowego" ciąg dalszy.
Kontynuujemy podróż po małych miasteczkach. W ostatniej części rozmowy na temat projektu "Małomiasteczkowy" z przedstawicielkami PTBRiO, Martą Grybś - Kabocik i Agnieszką Warzybok,. W suplemencie porozmawiamy o marzeniach i aspiracjach Polski gminnej i powiatowej. Stereotypowa willa z basenem czy szczęśliwa rodzina ponad wszystko? A może marzenia jak i sama rzeczywistość jest dużo bardziej przyziemna? Posłuchajcie! Projekt MAŁOMIASTECZKOWY koordynuje Aleksandra Gębarowska, a za projektem stoi zespół kilkudziesięciu badaczek i badaczy, którzy współtworzą ten eksperyment wspólnie z mieszkańcami i mieszkankami polskich miasteczek.
--------
21:23
--------
21:23
Jak małe są małe miasteczka? Wnioski z badania "Małomiasteczkowy"
Choć nie istnieje jedna, oficjalna definicja „małego miasta”, najczęściej przyjmuje się, że to miejscowości posiadające prawa miejskie i liczące mniej niż 20 tysięcy mieszkańców. W Polsce jest ich ponad 800, co stanowi około 80% wszystkich miast. Mieszka w nich ponad 5 milionów osób – to niepozorny, ale znaczący fragment na mapie Polski.Razem z Martą Grybś - Kabocik i Agnieszką Warzybok, badaczkami PTBRiO, i uczestniczkami projektu "Małomiasteczkowy" wyruszymy w badawczą podróż po małomiasteczkowej Polsce, omawiając wnioski obserwacje z etnografii terenowej i netnografii - omawiajac moduły "Zakupy i Codzienność". W gratisie Marta i Kuba podzielą się swoimi wrażeniami z badań terenowych. Projekt MAŁOMIASTECZKOWY koordynuje Aleksandra Gębarowska, a za projektem stoi zespół kilkudziesięciu badaczek i badaczy, którzy współtworzą ten eksperyment wspólnie z mieszkańcami i mieszkankami polskich miasteczek.
--------
43:15
--------
43:15
[Suplement] Jak Wedel adresuje sezonowość w słodyczach?
Pianki Ptasiego Mleczka® w zamrażarce? Automaty vendingowe z Ptasim Mleczkiem®? Crosskategorialna linia sezonowych produktów? Głodni marketingowych inspiracji? Posłuchajcie suplementu naszej rozmowy z Karoliną Zagórską z Lotte Wedel, która opowiada jak wygląda zarządzanie ikonicznymi markami w praktyce. Kto policzy ile razy pada słowo [uwaga, trudne]: desezonalizacja?
--------
13:53
--------
13:53
Marketingowa familiada, czyli portfolio marki w praktyce
Zarządzanie portfolio marek to jak nieustanne rozbrajanie tykającej bomby - w zasadzie nie mamy sprzymierzeńca, bo czas, konkurenci, nabierające rozpędu marki własne działają na naszą niekorzyść. W dodatku brandy i linie produktowe wewnątrz naszego ogródka mogą być naszym konkurentem lub ciągnąć całą percepcję marki w dół. O sztuce sprawnego zarządzania portfelem marek opowiada nam dzisiaj Karolina Zagórska, Marketing Manager w Lotte Wedel.
Kuba Kwaczyński i Marta Ulman z agencji GoldenSubmarine ze strategicznym zacięciem poszukują insightów i rozkminiają co aktualnie piszczy w marketingu. Trendy? Inspiracje? Na wszystko mają slajd!