Powered by RND
PodcastyBiznesMamy na to slajd

Mamy na to slajd

GoldenSubmarine
Mamy na to slajd
Najnowszy odcinek

Dostępne odcinki

5 z 78
  • Co łączy efektywne kampanie? | Slajdy na miarę Effie #5
    Sezon na zgłoszenia do konkursu Effie za rogiem, a my w finałowym odcinku serii "Sjaldy na miarę przyglądamy się badawczym okiem co łączy efektywne kampanie na podstawie analizy dziesiątek zwycięskich zgłoszeń.Naszą rozmówczynią jest Marta Krasowska, Creative Excellence Team Manager w domu badawczym Ipsos, który już po raz trzeci przygotował analityczne opracowanie kejsów w polskiej edycji Effie Awards. Dużo wniosków, jeszcze więcej dylematów dla marketerów- w końcu nikt nie powiedział, że będzie łatwo :) Czy da się wygrać Effie bez telewizji, bez influencerów i bez dużego budżetu? Można, ale... Posłuchajcie! Razem ze Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR i Effie Awards Poland zapraszamy was do specjalnej serii „Slajdy na miarę Effie”. Najlepsi eksperci w sztuce marketingu podzielą się doświadczeniem jak tworzyć kampanie, które docenią konsumenci i branża. W pięciu odcinkach serii przyjrzymy się głównym filarom efektywnej kampanii reklamowej.
    --------  
    40:28
  • Wyniki kampanii, czyli mówimy "sprawdzam"! | Slajdy na miarę Effie #4
    Czwarty odcinek specjalnej serii „Slajdy na miarę Effie” to rozmowa z człowiekiem, który wie o wynikach sporo – naszym gościem jest Jerzy Hołub, VP Marketing & Communication w Mastercard, juror Cannes Lions i Effie, a także lider zespołów odpowiedzialnych za kampanie nagradzane na obu tych festiwalach.Zastanawiamy się czy sprzedaż to jedyna „waluta”, która się liczy? Jak długoterminowa współpraca z agencją wpływa na ocenę sukcesu kampanii? I wreszcie... jak dobrze pokazać wyniki w zgłoszeniu, ale też… w organizacji?Sporo konkretów, inspirujących wniosków i kulis pracy nad kampaniami, które zdobywają najważniejsze nagrody na świecie.Razem ze Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR i Effie Awards Poland zapraszamy was do specjalnej serii „Slajdy na miarę Effie”. Najlepsi eksperci w sztuce marketingu podzielą się doświadczeniem jak tworzyć kampanie, które docenią konsumenci i branża. W pięciu odcinkach serii przyjrzymy się głównym filarom efektywnej kampanii reklamowej. golden, submarine, goldensubmarine, jakub, kwaczynski, marta, ulman, marketing, reklama, agencja, reklamowa, strategia, kampanie, promocja, effie, awards, mixx, ktr, sar, stowarzyszenie, komunikacji, marketingowej, MBS, kurs, case, study, wyniki, skuteczność, efektywność, performance, dane, analiza, insight, KPI, ROAS, brand, marka, mastercard, hołub, jerzy, cannes, lions, jury, podcast, mamy, na, to, slajd, slajdy, na, miarę, effie, digital, komunikacja, biznes, cel, growth, marketingowy
    --------  
    36:11
  • Efektywna kampania oczami agencji kreatywnej | Slajdy na miarę Effie #3
    Na półmetku serii "Slajdy na miarę Effie" wsłuchujemy się w głos agencji, tworzące ideę kreatywną, która zatrzyma kciuk podczas scrollowania, wzbudzi refleksję i co najważniejszze - zachęci do dodania do koszyka. Spora odpowiedzialność! Magdalena Kozanowska, V-ce President, COO & Partner agencji 180heartbeats + Jung v Matt opowiedziała nam o kulisach realizacji kampanii. Jak big może być big idea? Czemu tak bardzo fleksujemy się na romansowanie marek z kulturą? I ile stratega ma być na etapie wdrażania kampanii? Posłuchajcie!Razem ze Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR i Effie Awards Poland zapraszamy was do specjalnej serii „Slajdy na miarę Effie”. Najlepsi eksperci w sztuce marketingu podzielą się doświadczeniem jak tworzyć kampanie, które docenią konsumenci i branża. W pięciu odcinkach serii przyjrzymy się głównym filarom efektywnej kampanii reklamowej.
    --------  
    32:38
  • Insight: matka dobrej idei? | Slajdy na miarę Effie #2
    W drugiej odsłonie serii "Slajdów na miarę Effie" razem z Magdą Kosińską, marketing director CEE marki Philips i przewodniczącą rady programowej MBS by Effie bierzemy pod lupę składowe strategii komunikacji. Jak trafnie określić grupę docelową?Jak uniknąć formułowania banalnych insightów? Czy idea musi dać się wyrazić w jednym zdaniu? I w końcu - czego przełomowego dowiedziała się Magda na fokusach w Koninie? Sporo pytań i jeszcze więcej angedot w pół godziny! Łapcie slajdy o kampaniach godnych nagrody Effie!Razem ze Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR i Effie Awards Poland zapraszamy was do specjalnej serii „Slajdy na miarę Effie”. Najlepsi eksperci w sztuce marketingu podzielą się doświadczeniem jak tworzyć kampanie, które docenią konsumenci i branża. W pięciu odcinkach serii przyjrzymy się głównym filarom efektywnej kampanii reklamowej.
    --------  
    33:47
  • Bóg, Mantra, Ojczyzna: w co i jak wierzą Polacy?
    Dzisiaj rozmawiamy z Aleksandrą Gębarowską (NielsenIQ, PTBRiO) i Basią Zajączkowską (Esplori), badaczkami rynku i ekspertkami trendów, które wspólnie realizują projekt Trend Impact zwany korytarzowo insightowym spisem powszechnym Polaków. Wspólnie sprawdzimy, czy Polacy jeszcze wierzą w Boga, czy częściej w horoskopy i ezoterykę oraz dlaczego choć 88,8% z nas wciąż deklaruje się jako katolicy, coraz mniej osób chodzi na religię czy wierzy w piekło. Będzie też o śmierci – bo choć boimy się o niej głośno mówić, branża funeralna to w Polsce kwitnący biznes. Dowiecie się, czy jesteśmy gotowi na cyfrowe testamenty, diamenty z prochów i... cyfrowe nagrobki.Insighty prosto z Polski, ciekawostki z pogranicza wiary i biznesu oraz szczypta humoru, bo bez tego byłoby chyba ciężko z ciężarem tematów dzisiejszej rozmowy. Jeśli tematy poruszone w tym lub poprzednim odcinku na temat Trend impactu Was zainteresowały, mamy świetne wieści! Raport jest dostępny na stronach PTBRiO: https://ptbrio.pl/trendimpact/raporty/
    --------  
    58:12

Więcej Biznes podcastów

O Mamy na to slajd

Kuba Kwaczyński i Marta Ulman z agencji GoldenSubmarine ze strategicznym zacięciem poszukują insightów i rozkminiają co aktualnie piszczy w marketingu. Trendy? Inspiracje? Na wszystko mają slajd!
Strona internetowa podcastu

Słuchaj Mamy na to slajd, Podcast Forbes i wielu innych podcastów z całego świata dzięki aplikacji radio.pl

Uzyskaj bezpłatną aplikację radio.pl

  • Stacje i podcasty do zakładek
  • Strumieniuj przez Wi-Fi lub Bluetooth
  • Obsługuje Carplay & Android Auto
  • Jeszcze więcej funkcjonalności
Media spoecznościowe
v7.16.2 | © 2007-2025 radio.de GmbH
Generated: 5/1/2025 - 8:02:53 AM