Pomoc w Kreatywnej Pracy to podcast, w którym znajdziesz wiedzę, narzędzia i inspiracje, które pozwolą Ci się rozwijać, zarabiać i cieszyć tym, co robisz.
Pomoc w Kreatywnej Pracy to podcast, w którym znajdziesz wiedzę, narzędzia i inspiracje, które pozwolą Ci się rozwijać, zarabiać i cieszyć tym, co robisz.
Dostępne odcinki
5 z 86
5 etapów rozwoju małej firmy
Zauważyłem, że każda mała firma przechodzi przez 5 etapów rozwoju. Pokażę jak wyglądało to u mnie, jakie były największe wyzwania i jak można sobie z nimi radzić, jeśli jesteś w podobnym momencie. ➡️ Partnerem odcinka jest Comarch ERPXT. To bardzo elastyczny program pomagający w zarządzaniu małą firmą na każdym etapie: https://bit.ly/3Pz6aoc✅ SPIS TREŚCI:00:00 - 00:59 Wstęp 01:00 - 02:09 Partner02:10 - 05:54 Etap 1 05:55 - 10:41 Etap 2 10:42 - 16:34 Etap 3 16:35 - 20:13 Etap 420:14 - 23:22 Etap 523:23 - 25:03 Podsumowanie
7/21/2022
25:11
3 strategie tworzenia treści, które działają (i 3 które nie)
❗️👉 Darmowy webinar o zdobywaniu klientów poprzez treści (nawet przy małym zasięgu). Zapisz się tutaj: https://klosinski.net/webinar-content...Każdy już wie, że tworzenie treści albo publikowanie w social media to dobre sposoby na zdobycie klientów. Ale łatwo powiedzieć „rób content”. Opcji jest przecież pełno. Na co postawić?Zajmuję się tym już 12 lat(!) i przetestowałem masę różnych sposobów.Niektóre były totalną stratą czasu, ale znalazłem też rzeczy, które dają fajne efekty.Co mam dokładnie na myśli? O tym właśnie jest nowy odcinek. 🙂
6/23/2022
21:22
Dlaczego masz za mało klientów
„Dlaczego mam za mało klientów” – to pytanie istnieje tak długo, jak sam biznes. Zobacz z czego bierze się ten problem i co można z tym zrobić.🤔 Czy na pewno wiesz kim są Twoi idealni klienci i na czym im zależy?Stworzyłem gotowy proces, który pokaże Ci jak zbadać potrzeby klientów i dopasować do nich ofertę tak, żeby łatwo się sprzedawała.🛠 To zestaw narzędzi z instrukcjami wideo, dzięki którym:✅ Określisz kim są Twoi IDEALNI klienci i jak zwrócić ich uwagę. ✅ Odkryjesz jakich produktów i usług potrzebują najbardziej.✅ Znajdziesz dla siebie dochodowe nisze.✅ Zrozumiesz co musisz poprawić, żeby oferta była dla klientów bardziej atrakcyjna. ✅ Dowiesz się jak opowiadać o tym, co robisz, żeby klienci czuli, że to coś dla nich. Te rzeczy ustalimy dzięki faktom. Zbierzemy dane i razem je przeanalizujemy. Znajdziesz twarde dowody na to, co w Twoim wypadku sprawdzi się najlepiej. A to oznacza mniej zgadywania, błądzenia i tracenia czasu na nietrafione pomysły.Zrobiłem za Ciebie całą najtrudniejszą robotę:✅ Stworzyłem uniwersalną ankietę, którą możesz skopiować jednym kliknięciem.✅ Nagrałem filmy, w których pokazuję jak analizuję dane zebrane w ankietach, z jakich narzędzi korzystam i jakie decyzje podejmuję.✅ Zbudowałem listę najważniejszy pytań, które trzeba zadawać klientom.✅ Napisałem gotowe wiadomości, pomagające w zbieraniu informacji.✅ Zaprojektowałem skrypty, arkusze i checklisty, które poprowadzą Cię za rękę.➡️ W skrócie: dostaniesz gotowy proces, szablony, narzędzia i instrukcje, żeby zrobić własną analizę potrzeb Twoich klientów. Jeśli szukasz idealnych klientów, ale nigdy nie robiłaś/eś badań, a Twoja grupa docelowa nie wynika z analiz i danych, ten materiał to pozycja obowiązkowa. Znacznie więcej szczegółów znajdziesz na stronie http://idealnyklient.pl
6/1/2022
8:09
Jak lepiej zrozumieć klientów
Dlaczego czasami tak trudno przychodzi nam znalezienie klientów albo nie możemy dogadać się z tymi, których już mamy?W najnowszym odcinku rozwijam ten temat i wyjaśniam dlaczego ma on sporo wspólnego z... karmą dla psa.
5/5/2022
3:49
Jak szukać klientów
Największy problem małych firm to „szukanie nowych klientów”.Ale czy faktycznie klienta zdobywa się poprzez jego... znalezienie?Dziś krótko o najważniejszym elemencie, bez którego nie mamy szans na nowych klientów. ➡️ Więcej informacji o tym, jak znaleźć i zrozumieć idealnych klientów na stronie idealnyklient.pl
Pomoc w Kreatywnej Pracy to podcast, w którym znajdziesz wiedzę, narzędzia i inspiracje, które pozwolą Ci się rozwijać, zarabiać i cieszyć tym, co robisz. Krótko, konkretnie i bez lania wody. Zaprasza Jacek Kłosiński.