Jak poukładana firma może działać jeszcze lepiej? Zarządzanie projektami w branży deweloperskiej
🎯 Jak poukładana firma może działać jeszcze lepiej?
Branża deweloperska to nie tylko wielkie inwestycje, harmonogramy i ekipy budowlane. To również projekty, które jeśli są dobrze zarządzane – mogą przynosić nie tylko zyski, ale też spokój, porządek i przestrzeń do dalszego rozwoju.
Tylko jak to zrobić, kiedy firma już działa dobrze? Czy warto sięgać po narzędzia i standardy zarządzania projektami?
W tym odcinku zapraszam do rozmowy człowieka, który nie boi się działania, myślenia strategicznego i wdrażania systemów – zarówno w mundurze, jak i w garniturze.
🎙️ Moim gościem jest Robert Sakowicz – przedsiębiorca, inwestor, oficer rezerwy Straży Granicznej i współtwórca marek MieszkajLogicznie.pl oraz InwestujLogicznie.pl.
To człowiek, który:
👉 przez 18 lat służył w Straży Granicznej jako dowódca i naczelnik wydziału,
👉 dziś rozwija biznes deweloperski z dwoma przyjaciółmi – również oficerami,
👉 współtworzy projekt „Siły Specjalne w Biznesie” – ucząc zarządzania, planowania i samoprzywództwa,
👉 od roku działa również w produkcji i dystrybucji amunicji, łącząc świat biznesu z bezpieczeństwem.
🔍 W odcinku usłyszysz między innymi:
✅ dlaczego firma, która już dobrze działa, postanowiła wdrożyć narzędzia projektowe,
✅ jakie problemy i potrzeby wyszły na jaw mimo wcześniejszego „poukładania”,
✅ jak wyglądał proces wdrażania standardów zarządzania projektami,
jakie konkretne narzędzia wprowadziły największą różnicę – i dla zespołu, i dla zarządu,
✅ co było zaskakujące, co trudne, a co okazało się… oczywiste, gdy już zostało nazwane.
To rozmowa o konkretach, ale też o ludzkim podejściu do zmiany, przywództwie, partnerstwie w biznesie i odwadze do rozwijania się nawet wtedy, gdy wszystko już „działa".