Kierunek e-commerce to podcastowe rozmowy o sprzedaży online, podzielone na dwie serie tematyczne, łączące solidną dawkę motywacji i wiedzy. Stacja Inspiracja t...
Czas to pieniądz. Jak wdrożyć marketing automation w 7 dni? Karolina Hojowska, edrone, PE40 #bliżejbiznesu
Wspomniane w odcinku źródła wiedzy znajdziesz poniżej: Szkolenia i wydarzenia: https://bit.ly/4hrboQdBlog: https://bit.ly/4hn87S4Playlista podcastu "Kierunek e-commerce": https://bit.ly/4iIkEk9W dzisiejszym odcinku rozmawiamy z Karoliną Hojowską, która w edrone obejmuje stanowisko Onboarding & Integration Team Leader.✔️ Rozwiewamy najczęstsze obawy związane z onboardingiem w edrone.✔️ Opowiemy, jakie narzędzia do budowy bazy klientów oferuje edrone?✔️ Wskażemy błędy, które często popełniają właściciele e-commerce na początku swojej przygody z Marketing Automation.✔️ Zaprezentujemy cechy, jakie powinien posiadać skuteczny onboarding i jakie wskaźniki warto śledzić, by mierzyć jego efektywność?✔️ Wyjaśnimy czym są integracje typu one-click w edrone i jak mogą ułatwić procesy w firmie?
--------
58:08
Pułapka ruchu i ostrzenie piły. Czy Twój sklep jest gotowy na współpracę z agencją? - Mateusz Kłósek, eStrategie PE39 #stacjainspiracja
Gościem dzisiejszego odcinka jest Mateusz Kłósek z eStrategie.pl. W tym odcinkuDlaczego zaangażowanie ze strony firmy jest niezbędne przy współpracy z agencją?Czy testy A/B wciąż są skuteczną metodą weryfikacji założeń w praktyce?Jak sprawić, żeby newslettery przynosiły zysk naszemu e-commerce?Jaki wpływ na rentowność sklepu internetowego mogą mieć automatyzacje marketingowe?O czym nie można zapomnieć rozwijając sklep internetowy w 2025 roku?Wspomniane w odcinku materiały znajdziesz tutaj:E-book "Przewodnik po tworzeniu newsletterów": https://bit.ly/3QJZJBhWideo: 4 lead magnety, które działają: https://bit.ly/3QJZJBhBezpłatna Sesja Strategiczna z eStrategie.pl: https://estrategie.pl/sesja/Zajrzyj na nasze media społecznościowe:YT: / @edronemecrmLI: / edrone IG: / edronepolska
--------
55:05
Pół miliona sprzedanych produktów w 30 krajach – sekret sukcesu marki Maylily - Kasia Mitas, Maylily PE38 #bliżejbiznesu
Gościnią dzisiejszego odcinka jest Kasia Mitas, założycielka marki Maylily.Z tego odcinka dowiesz się:W jaki sposób marka Maylily osiągnęła sukces i sprzedała pół miliona produktów w 30 krajach?Na czym polega wprowadzanie polskiej marki na rynki azjatyckie?Dlaczego uwzględnianie opinii klientów ma kluczowe znaczenie dla budowania relacji z marką?W jakich sytuacjach system marketing automation okazuje się pomocny w codziennej pracy sklepu internetowego?Wspomniane w odcinku materiały znajdziesz tutaj: Case study edrone x Maylily: https://bit.ly/43mPmuL E-book "Jak stosować pop-upy i web-layery, by zwiększyć konwersję?": https://bit.ly/4bakNtL Zachęcamy też do odwiedzenia sklepy Maylily: https://maylily.pl/ oraz strony naszej gościni, Kasi Mitas: https://kasiamitas.pl/
--------
1:13:08
Roślinny rzeźnik nr 1. Jak BezMięsny podbił rynek i stał się liderem? - Rafał Czech, BezMięsny PE37 #stacjainspiracja
--------
53:50
Ponad 20 nowości w edrone. Kulisy rozwoju produktu - Maciej Mendrela, edrone PE36 #bliżejbiznesu
Początek roku to doskonały moment na podsumowania, dlatego w dzisiejszym podcaście rozmawiam z Maćkiem Mendrelą, CTO edrone, aby omówić zmiany, jakie zaszły w platformie w 2024 roku oraz opowiedzieć o planach na nadchodzący rok. Poruszymy między innymi kwestie zmian w podejściu do rozwoju produktu oraz jego wpływu na doświadczenie użytkowników. Jakie są plany edrone na 2025 rok oraz jaka jest wizja dalszego rozwoju platformy? Maciek to ekspert z ponad 10-letnim doświadczeniem. Rozwiązując problemy stawia potrzeby klientów na pierwszym miejscu. Z sukcesem łączy pracę między zespołami produktu i inżynierów.Dowiesz się, jak wygląda proces pracy nad nowymi funkcjonalnościami w edrone.Przekonasz się, skąd czerpiemy inspiracje do tworzenia innowacji produktowych.Opowiemy, jak zmieniło się podejście do rozwoju produktu w edrone.Omówimy w jaki sposób zmiany w produkcie wpłynęły na doświadczenia użytkowników.Przedstawimy jakie są kluczowe plany edrone na 2025 rok.
Kierunek e-commerce to podcastowe rozmowy o sprzedaży online, podzielone na dwie serie tematyczne, łączące solidną dawkę motywacji i wiedzy. Stacja Inspiracja to fascynujące, autentyczne opowieści z życia i rozwoju sklepów online, a Bliżej Biznesu – spotkania z ekspertami i praktykami e-commerce, zarządzania oraz marketingu. Odkryj nowe perspektywy, poznaj sprawdzone strategie i kluczowe narzędzia, które pomogą Ci zwiększyć efektywność Twoich działań. Dołącz do nas i obierz dobry kierunek!