Powered by RND
PodcastyBiznesGoogle Ads dla przedsiębiorców

Google Ads dla przedsiębiorców

Ewa Truszkowska
Google Ads dla przedsiębiorców
Najnowszy odcinek

Dostępne odcinki

5 z 25
  • Uwaga na rekomendacje Google – nie strać przez nie pieniędzy i klientów
    Rekomendacje dotyczące poprawy wyników kampanii pojawiają się regularnie na każdym koncie Google Ads. Warto do nich zaglądać, ponieważ reagowanie na rekomendacje – ich stosowanie lub odrzucanie – wpływa na wynik optymalizacji konta. Niestety, wśród rekomendacji często pojawiają się także takie, których zastosowanie może negatywnie wpłynąć na skuteczność kampanii.  W tym odcinku dowiesz się:dlaczego nie należy stosować wszystkich rekomendowanych przez Google zmian?na jakie rekomendacje trzeba być szczególnie wyczulonym?czym jest wynik optymalizacji konta Google Ads? Przygotowałam dla Ciebie instrukcję, dzięki której dowiesz się, jak odrzucić niechciane rekomendacje Google i podnieść wynik optymalizacji konta. Aby uzyskać do niej dostęp, wejdź na stronę https://adpresso.pl/podcast/25 Jeśli masz pytania dotyczące tego odcinka, możesz do mnie napisać na adres [email protected]. Zapraszam do współpracy z moją agencją. Szczegóły oferty znajdziesz na stronie adpresso.pl:prowadzenie kampanii Google Adskurs „Google Ads dla przedsiębiorców”audyt kampanii Google Ads Zachęcam Cię również do subskrypcji tego podcastu.
    --------  
    8:41
  • Czy w Google Ads można sprawdzić działania konkurencji?
    Konkurencją w Google Ads są względem siebie wszyscy reklamodawcy, którzy chcą wyświetlać swoje reklamy w Google w odpowiedzi na te same lub powiązane słowa kluczowe. W panelu Google Ads można znaleźć pewne dane dotyczące wyników konkurentów. Warto je monitorować i wykorzystywać do optymalizacji własnych kampanii.   W tym odcinku dowiesz się:jak sprawdzić, kto jest Twoją konkurencją w Google Ads?jakie interpretować informacje o konkurentach dostępne w Google Ads?jak do analizy potencjalnej konkurencji wykorzystać planer słów kluczowych? Przygotowałam dla Ciebie wideoinstrukcję, dzięki której dowiesz się, jak korzystać z planera słów kluczowych dostępnego na koncie Google Ads. Aby uzyskać do niej dostęp, wejdź na stronę https://adpresso.pl/podcast/24 Jeśli masz pytania dotyczące tego odcinka, możesz do mnie napisać na adres [email protected]. Zapraszam do współpracy z moją agencją. Szczegóły oferty znajdziesz na stronie adpresso.pl:prowadzenie kampanii Google Adskurs „Google Ads dla przedsiębiorców"audyt kampanii Google Ads Zachęcam Cię również do subskrypcji tego podcastu.
    --------  
    8:55
  • Zwiększ skuteczność swoich kampanii dzięki rozszerzeniom reklam tekstowych
    Rozszerzenia reklamy tekstowej to dodatkowe elementy, które mogą wyświetlać się razem z reklamą w wyszukiwarce Google. Obecnie w Google Ads możemy dodać do reklam aż 10 różnych typów rozszerzeń. Warto z tej możliwości korzystać, aby zwiększyć skuteczność prowadzonych kampanii. W tym odcinku dowiesz się:jakie korzyści dają rozszerzenia reklam tekstowych?jakie typy rozszerzeń są obecnie dostępne w Google Ads?dlaczego lepiej unikać rozszerzeń automatycznych? Przygotowałam dla Ciebie instrukcję, dzięki której wyłączysz na swoim koncie Google Ads rozszerzenia automatyczne. Aby ją pobrać, wejdź na stronę https://adpresso.pl/podcast/23. Jeśli masz pytania dotyczące tego odcinka, możesz do mnie napisać na adres [email protected]. Zapraszam do współpracy z moją agencją. Szczegóły oferty znajdziesz na stronie adpresso.pl:prowadzenie kampanii Google Adskurs „Google Ads dla przedsiębiorców”audyt kampanii Google Ads Zachęcam Cię również do subskrypcji tego podcastu.
    --------  
    15:21
  • Zweryfikuj swoje konto Google Ads, zanim będzie za późno
    Każdy reklamodawca korzystający z Google Ads będzie musiał docelowo zweryfikować swoje konto, aby móc dalej wyświetlać reklamy. Co ważne, proces sprawdzania konta może trwać nawet 20 dni.W tym odcinku dowiesz się:na czym polega weryfikacja konta Google Ads?jakie problemy pojawiają się w związku z weryfikacją konta?jak te problemy rozwiązać i przyspieszyć proces weryfikacji? Przygotowałam dla Ciebie instrukcję pokazującą, jak samodzielnie przejść przez proces weryfikacji konta, zanim Google wyznaczy jej termin. Wtedy będzie to dla ciebie dużo prostsze i szybsze. Aby ją pobrać, wejdź na stronę https://adpresso.pl/podcast/22. Jeśli masz pytania dotyczące tego odcinka, możesz do mnie napisać na adres [email protected]. Zapraszam do współpracy z moją agencją. Szczegóły oferty znajdziesz na stronie adpresso.pl:prowadzenie kampanii Google Adskurs „Google Ads dla przedsiębiorców”audyt kampanii Google Ads Zachęcam Cię również do subskrypcji tego podcastu.
    --------  
    7:42
  • Jak napisać skuteczną reklamę tekstową w Google Ads?
    Stworzenie skutecznej reklamy tekstowej Google Ads nie jest proste – wymaga nie tylko umiejętności copywriterskich, ale także dostosowania się do pewnych ograniczeń. Cały tekst reklamy musi zmieścić się w zaledwie 150 znakach – i to ze spacjami! Dodatkową komplikacją jest konieczność tworzenia tzw. reklam elastycznych o dość złożonej budowie.W tym odcinku dowiesz się:na czym polega elastyczna reklama tekstowa?o czym należy pamiętać, tworząc taką reklamę?co powinien zawierać przekonujący komunikat reklamowy?Przygotowałam dla Ciebie ściągę, która pozwoli Ci lepiej zrozumieć, jak działają elastyczne reklamy tekstowe. Aby ją pobrać, wejdź na stronę adpresso.pl/podcast/21Zostawiam Ci także obiecany w odcinku link do wymagań redakcyjnych, które muszą spełniać wszystkie reklamy tekstowe, aby Google je zaakceptował i dopuścił do wyświetlania - zobacz Wymagania redakcyjne Google AdsJeśli masz pytania dotyczące tego odcinka, możesz do mnie napisać na adres [email protected] do współpracy z moją agencją. Szczegóły oferty znajdziesz na stronie adpresso.pl:kurs „Google Ads dla przedsiębiorców” – adpresso.pl/kurs-google-adsprowadzenie kampanii Google Ads – adpresso.pl/prowadzenie-google-adsaudyt kampanii Google Ads - adpresso.pl/audyty-google-adsZachęcam Cię również do subskrypcji tego podcastu.
    --------  
    14:16

Więcej Biznes podcastów

O Google Ads dla przedsiębiorców

Dowiedz się, jak zwiększyć sprzedaż i rozwinąć swój biznes dzięki reklamom Google Ads. Jeśli jesteś przedsiębiorcą i chcesz zapewnić swojej firmie stały dopływ nowych klientów oraz mieć pewność, że wykorzystujesz najlepsze narzędzia marketingowe, i to w najbardziej efektywny sposób, ten podcast jest dla Ciebie. Nazywam się Ewa Truszkowska, jestem właścicielką agencji Adpresso, która posiada status partnera Google i od 12 lat zajmuję się marketingiem internetowym. W tym podcaście skupiam się na biznesowym wykorzystaniu potencjału tego narzędzia, a nie na aspektach technicznych reklam Google Ads. Na co dzień pomagam przedsiębiorcom działającym w najróżniejszych branżach pozyskiwać nowych klientów. Poprzez ten podcast chciałabym pomóc także Tobie. Nie przegap tej szansy i subskrybuj „Google Ads dla przedsiębiorców”, aby skutecznie pozyskiwać nowych klientów w internecie.
Strona internetowa podcastu

Słuchaj Google Ads dla przedsiębiorców, PB Podcasty i wielu innych podcastów z całego świata dzięki aplikacji radio.pl

Uzyskaj bezpłatną aplikację radio.pl

  • Stacje i podcasty do zakładek
  • Strumieniuj przez Wi-Fi lub Bluetooth
  • Obsługuje Carplay & Android Auto
  • Jeszcze więcej funkcjonalności
Media spoecznościowe
v7.23.9 | © 2007-2025 radio.de GmbH
Generated: 10/5/2025 - 12:03:10 PM