Powered by RND
PodcastyCzas WolnyTZO za podcast!

TZO za podcast!

To Znowu Oni
TZO za podcast!
Najnowszy odcinek

Dostępne odcinki

5 z 20
  • CO SIĘ DZIEJE, KIEDY NIE MOŻESZ UFAĆ GRZE. TZO za podcast!
    W „Slay the Princess” otrzymujemy proste zadanie – zabij księżniczkę. Ale już od pierwszych chwil staje się jasne, że ta gra nie mówi nam wszystkiego a jednocześnie zachęca do podważania własnych założeń.W tym odcinku podcastu Hed i Julka rozmawiają o szerokich możliwościach narracyjnych, jakie oferują visual novele. Od ciekawych rozwiązań i swobody po stronie gracza aż po zupełnie liniowe historie - ten gatunek wydaje się eksplorować każdy kierunek. Także w zakresie tematyki, bo visual novele to również miejsce dla treści dla dorosłych.00:00 FOTEL CZY KANAPA I TEMAT ODCINKA02:05 CZYM JEST SLAY THE PRINCESS13:53 GRA, KTÓREJ NIE MOŻESZ UFAĆ29:00 NARRACYJNA SIŁA VISUAL NOVEL42:55 MROCZNIEJSZE ASPEKTY GATUNKU53:10 TWORZENIE WŁASNEJ VISUAL NOVELI
    --------  
    1:07:30
  • DLACZEGO WCIĄGNĄŁ NAS SURVIVAL O PUSTYNI. TZO za podcast!
    Gra Dune: Awakening przyciągnęła sporą społeczność szukającą wrażeń surwiwalowych w trudnych warunkach Arrakis. Wśród nich był także Adam, który spędził w grze dużo czasu, eksplorując głównie warstwę PvE. Dlaczego gra o pustyni okazała się tak bardzo wciągająca?W odcinku eksplorujemy różne mniej lub bardziej realistyczne mechaniki gry oraz jej hardkorowy rodowód. Zastanawiamy się także nad rolą takich elementów jak grind czy budowa bazy oraz mniej udanym aspektem rywalizacyjnym.[wracamy do publikowania podcastów - ten został nagrany jakiś czas temu]00:00 WSTĘP I SŁOWA NA LITERĘ „D”04:02 CZY DUNE AWAKENING JEST DLA FANÓW DIUNY?10:00 JAKIM SURWIWALEM JEST DUNE AWAKENING?18:20 DLACZEGO GRIND NA ARRAKIS DZIAŁA?31:30 REALISTYCZNE RUTYNY W GRZE42:20 JAK HARDKOROWE MECHANIKI PODKRĘCAJĄ KLIMAT GRY57:20 ŚWIAT GRY, INNI GRACZE I SYSTEM ROZWOJU01:03:48 JAK POKONAĆ CZERWIA – PODSUMOWANIE
    --------  
    1:10:09
  • TA GRA WYCISNĘŁA Z NAS WSZYSTKIE EMOCJE. TZO za klasyk: GRIS
    Czy da się opowiedzieć emocjonalną historię bez słów? Jak poradzić sobie ze stratą bliskiej osoby? Dlaczego każda gra jest trochę jak Super Mario? Odpowiadamy na te i inne pytania w specjalnym odcinku „TZO za podcast” z wyjątkowej serii „TZO za klasyk”. Tym razem naszym klasykiem jest GRIS, gra hiszpańskiego producenta gier Nomada Studio. GRIS to platformówka, która zachwyca animowaną artystyczną oprawą, ale kryje się w niej coś więcej. W tej grze nie padają żadne słowa a udaje jej się opowiedzieć silną historię. O tym jak GRIS wyciska z człowieka emocje i pozwala lustrzane odbicie samego siebie opowiadają Julka i Hed.00:00 INTRO I WSTĘP02:08 CO NAS ZACHWYCIŁO W GRIS?10:15 CZYM JEST GRIS?14:05 JAK STWORZYĆ NARRACJĘ BEZ SŁÓW27:05 CO GAMEPLAY GRIS MÓWI O EMOCJACH39:04 GRA, W KTÓREJ NIE MOŻNA PRZEGRAĆ51:30 CIEKAWOSTKI O PROCESIE PRODUKCJI59:08 INSPIRACJE I ANIMACJA1:08:00 DLACZEGO WARTO ZAGRAĆ W GRIS
    --------  
    1:10:43
  • MAMY SKOMPLIKOWANĄ RELACJĘ Z ELDEN RING NIGHTREIGN. TZO za podcast!
    Elden Ring: Nightreign to pierwsza od lat produkcja From Software, która wyłamuje się z pewnego schematu. Zamiast gry nastawionej raczej na rozgrywkę solową i świetnie dopracowane lokacje, otrzymujemy dziwny miks soulsów z elementami rodem z battle royale i gier roguelike. Czy ta formuła może działać? Nad tym zastanawiają się amatorscy soulsofile Kacper i Szymon, którzy wyjawiają zupełnie szczerą opinię o grze. Dlaczego lore tej produkcji jest tak dziwny? Jak wygrać z nocą? I czy Nightreign jest dobry?00:00 INTRO I ŻART NA POCZĄTEK02:30 ZAPOMNIANE GRY FROM SOFTWARE06:56 DZIWNY LORE NIGHTREIGN14:27 NAWIĄZANIA DO INNYCH GIER I OCENY GRACZY22:05 O CO CHODZI W NIGHTREIGN?29:00 CO ZROBIĆ, ŻEBY WYGRAĆ W NIGHTREIGN39:06 GŁÓWNY PROBLEM NIGHTREIGN44:26 JAK NIGHTREIGN UWYPUKLA SŁABE ELEMENTY ELDEN RING47:16 DLACZEGO NIGHTREIGN MIMO WSZYSTKO WCIĄGA57:06 WIELKIE PODSUMOWANIE
    --------  
    1:04:15
  • RECENZUJEMY NAJPOPULARNIEJSZY SYMULATOR PRZESTĘPCY. TZO za podcast! #13
    Kacper wciągnął się w mroczne interesy za sprawą Schedule I, symulatora produkcji i sprzedaży podejrzanych substancji. Postanowiliśmy porozmawiać, czemu akurat ta gra przyciągnęła ogromną publikę i skąd w graczach takie zamiłowanie do bycia przestępcą.W odcinku rozmawiamy o zabawnych mechanikach gry, jak np. problem kumulujących się śmieci czy „naturalne” zachowanie NPC. Hed konfrontuje grę ze swoją bogatą znajomością życia ulicy, opartą tylko i wyłącznie na serialach kryminalnych.00:00 INTRO I DYLEMATY MORALNE03:30 NAJLEPSZY SERIAL O PRZESTĘPCZOŚCI07:04 ZACHOWANIE NPC W SCHEDULE I17:08 SZYBKI PRZEGLĄD GIER O PRZESTĘPCZOŚCI21:40 CO SCHEDULE I ROBI LEPIEJ?33:00 ZABAWNE MECHANIKI SCHEDULE I52:00 DLACZEGO FASCYNUJE NAS MROCZNA STRONA?1:11:24 UKRYTY POTENCJAŁ SCHEDULE I
    --------  
    1:19:13

Więcej Czas Wolny podcastów

O TZO za podcast!

Oficjalny podcast kanału To Znowu Oni.
Strona internetowa podcastu

Słuchaj TZO za podcast!, Rock i Borys i wielu innych podcastów z całego świata dzięki aplikacji radio.pl

Uzyskaj bezpłatną aplikację radio.pl

  • Stacje i podcasty do zakładek
  • Strumieniuj przez Wi-Fi lub Bluetooth
  • Obsługuje Carplay & Android Auto
  • Jeszcze więcej funkcjonalności
Media spoecznościowe
v7.23.11 | © 2007-2025 radio.de GmbH
Generated: 11/3/2025 - 11:54:06 AM