Jak i po co mierzyć rentowność klientów? Podpowiedzi i najlepsze praktyki. #25 | To (nie)kontroling
Umów się na bezpłatną konsultację: https://incro.pl/kontakt/Poznaj incro: https://incro.pl/ W tym odcinku zgłębiamy temat rentowności klientów, omawiając jak i dlaczego warto ją mierzyć oraz czego unikać. Przygotowane przez Michała omówienie obejmuje ryzyka związane z dużymi klientami, sposoby mierzenia rentowności oraz częstotliwość jej analizowania. Dodatkowo, dowiesz się, jakie decyzje można podejmować na podstawie tych danych i jakie praktyki warto wdrożyć, by skutecznie zarządzać portfelem klientów. Oglądaj i ucz się, jak lepiej alokować zasoby oraz budować strategię obsługi klienta, aby zwiększyć rentowność Twojej firmy.Subskrybuj nasz podcast i bądź na bieżąco z nowymi odcinkami! Masz pytanie?
[email protected] ---------- Linkedin Mateusz: Linkedin MateuszLinkedin Michał: Linkedin Michał ---------- #incro #kontrolingfinansowy #ToNieKontroling