Klient e-commerce chce tempa. Jak nadąża Amazon?
Partnerem tego odcinka programu Technologicznie jest Amazon.plPosłuchaj także rozmowy z:- Katarzyną Ciechanowską-Ciosk, Country Leader Poland w Amazon- Agatą Jasińską, Manager Merchant Services w AmazonKiedy skala operacji to miliony paczek dziennie, każda sekunda, każdy centymetr i każdy błąd mają znaczenie. Logika Amazona to ciągła optymalizacja dzięki danym, sztucznej inteligencji i automatyzacji. W tym odcinku programu Technologicznie Jarosław Kuźniar rozmawia ze Sławomirem Płonką, dyrektorem regionalnym ds. operacji w regionie Europy Środkowo Wschodniej w Amazon. O tym, jak precyzyjne dane i nowoczesne technologie decydują o sukcesie e-commerce.Z tego odcinka podcastu Technologicznie dowiesz się:- Jak Amazon analizuje dane, żeby wiedzieć, gdzie i co będzie się sprzedawać.- Dlaczego roboty w centrach logistycznych pracują po ciemku.- Jak AI i machine learning pomagają podejmować decyzje w czasie rzeczywistym.- Czym jest robot Wulkan i dlaczego „czucie” w robocie to rewolucja.- Jakie kompetencje technologiczne będą kluczowe dla ludzi w świecie pełnym maszyn.Masz pytanie do ekspertów? Możesz je zadać tutaj: https://tally.so/r/npJBAV W aplikacji Voice House Club m.in.:✔️ Wszystkie formaty w jednym miejscu.✔️ Możesz przeczytać lub posłuchać.✔️ Transkrypcje odcinków Serii in Brief z dodatkowymi materiałami wideo.Dołącz: https://bit.ly/VoiceHouseClub Znajdziesz nas też:🍏 Apple Podcasts: https://bit.ly/TechnologicznieApple Instagram: https://www.instagram.com/voicehousepodcast/ LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/voicehouse Facebook: https://www.facebook.com/voicehousepodcast X: https://x.com/voice_house https://x.com/voice_house Strona WWW: https://voicehouse.co 📩 Chcesz nagrać z nami podcast lub nawiązać współpracę? Napisz:
[email protected] #technologicznie #technologia #współpracapłatna