Które modele AI są najlepsze do tworzenia treści pod SEO?
(00:00:00) Wstęp
(00:01:30) Czym jest SEO i dlaczego jakość treści ma znaczenie?
(00:03:17) Jak działa sztuczna inteligencja w kontekście generowania treści?
(00:05:04) Przegląd najpopularniejszych modeli AI wykorzystywanych do tworzenia treści SEO
(00:05:32) ChatGPT (OpenAI – GPT-4/GPT-4o)
(00:07:15) Claude (Anthropic – Claude 4 Sonnet)
(00:08:22) Gemini (Google – dawniej Bard)
(00:09:26) Mistral i open-source’owe modele (np. Llama, Mixtral)
(00:10:32) Writer, Jasper, Copy.ai – modele i platformy wyspecjalizowane w SEO
(00:11:46) Kryteria wyboru najlepszego modelu AI do SEO
(00:15:01) Który model jest zatem najlepszy?
(00:18:40) Podsumowanie
http://seo-podcast.plProwadzący: Paweł CengielJakie modele AI najlepiej sprawdzają się przy tworzeniu treści pod SEO?W tym odcinku podcastu przeanalizuję dla Ciebie GPT-4, Claude 4, Gemini, modele open source oraz narzędzia takie jak Jasper i Copy.aiDowiesz się, które rozwiązania najlepiej nadają się do pisania treści blogowych, analiz słów kluczowych i optymalizacji meta tagów.Odpowiadam między innymi na pytania:➡️ czym powinien się wyróżniać dobry model AI do SEO?➡️ jak wypada GPT-4 w porównaniu do Claude i Gemini?➡️ kiedy warto używać narzędzi takich jak Jasper czy Copy.ai?➡️ czy modele open source nadają się do content marketingu?➡️ jakie kryteria warto wziąć pod uwagę przy wyborze modelu do tworzenia treści?Koniecznie wysłuchaj ten odcinek, jeśli tworzysz content, który ma się dobrze pozycjonować!Spis treści:00:00 - Wstęp01:30 - Czym jest SEO i dlaczego jakość treści ma znaczenie?03:17 - Jak działa sztuczna inteligencja w kontekście generowania treści?05:04 - Przegląd najpopularniejszych modeli AI wykorzystywanych do tworzenia treści SEO05:32 - ChatGPT (OpenAI – GPT-4/GPT-4o)07:15 - Claude (Anthropic – Claude 4 Sonnet)08:22 - Gemini (Google – dawniej Bard)09:26 - Mistral i open-source’owe modele (np. Llama, Mixtral)10:32 - Writer, Jasper, Copy.ai – modele i platformy wyspecjalizowane w SEO11:46 - Kryteria wyboru najlepszego modelu AI do SEO15:01 - Który model jest zatem najlepszy?18:40 - Podsumowanie🚀 Agencja SEO-WWW.PL: https://seopdcstl.ink/44rwwTf🔗 Sklep SEO: https://seopdcstl.ink/3U7Ry3b🖥 Autorski kurs SEO: https://seopdcstl.ink/3Udtls8 🟡 zdobądź dostęp od 99 zł📚 Autorskie książki o SEO: https://seopdcstl.ink/3PFaIJx✉️ Kontakt ze mną: https://seopdcstl.ink/4eMfjYdObserwuj moją agencję w social media:➡️ Facebook: https://seopdcstl.ink/3ctrRYu➡️ Instagram: https://seopdcstl.ink/3PJgwBG➡️ LinkedIn: https://seopdcstl.ink/3aQO41YPosłuchaj wszystkich odcinków w formie podcastu:🎵 Spotify: https://seopdcstl.ink/3PuioPi🎵 Apple Podcasts: https://seopdcstl.ink/3B9V5G9#ai #pozycjonowanie #seo #google
--------
20:36
--------
20:36
Czym jest Data-Driven w SEO i jak wykorzystać go podczas pozycjonowania?
(00:00:00) Wstęp
(00:01:33) Co to jest Data-Driven w SEO?
(00:02:38) odzaje danych w SEO
(00:04:45) Jak wykorzystać dane w codziennym pozycjonowaniu stron?
(00:06:31) Narzędzia wspierające podejście Data-Driven w SEO
(00:08:18) Korzyści z podejścia Data-Driven w SEO
(00:09:59) Przykłady zastosowania podejścia Data-Driven w SEO
(00:11:00) Przyszłość Data-Driven w SEO
(00:12:58) Podsumowanie
http://seo-podcast.plProwadzący: Paweł CengielCzym jest Data-Driven w SEO i jak wykorzystać go podczas pozycjonowania?Skuteczne SEO to dziś nie tylko doświadczenie i wyczucie, ale przede wszystkim umiejętność analizy danych.W tym odcinku SEO Podcastu przybliżam temat Data-Driven SEO – czyli pozycjonowania opartego na faktach, nie intuicji.Dowiesz się, jakich danych szukać, jak je interpretować i co konkretnie robić, by Twoja strona realnie rosła w wynikach wyszukiwania.Odpowiadam na pytania:➡️ czym różni się SEO oparte na danych od klasycznego podejścia?➡️ jakie dane są najważniejsze – i jak je pozyskać?➡️ jak analizować słowa kluczowe, technikalia i konkurencję?➡️ jakie narzędzia SEO warto wdrożyć?➡️ jakie są realne korzyści podejścia Data-Driven?➡️ co przyniesie przyszłość: AI, predykcja i automatyzacja w SEO?Jeśli chcesz przestać działać „na czuja” i w końcu podejmować trafne decyzje SEO – ten odcinek jest właśnie dla Ciebie.Spis treści:00:00 - Wstęp01:33 - Co to jest Data-Driven w SEO?02:38 - Rodzaje danych w SEO04:45 - Jak wykorzystać dane w codziennym pozycjonowaniu stron?06:31 - Narzędzia wspierające podejście Data-Driven w SEO08:18 - Korzyści z podejścia Data-Driven w SEO09:59 - Przykłady zastosowania podejścia Data-Driven w SEO11:00 - Przyszłość Data-Driven w SEO12:58 - Podsumowanie🚀 Agencja SEO-WWW.PL: https://seopdcstl.ink/3GE8n2E🔗 Sklep SEO: https://seopdcstl.ink/4lnjk7K🖥 Autorski kurs SEO: https://seopdcstl.ink/4lmVk4J 🟡 zdobądź dostęp od 99 zł📚 Autorskie książki o SEO: https://seopdcstl.ink/3PFaIJx✉️ Kontakt ze mną: https://seopdcstl.ink/44CJcFCObserwuj moją agencję w social media:➡️ Facebook: https://seopdcstl.ink/3ctrRYu➡️ Instagram: https://seopdcstl.ink/3PJgwBG➡️ LinkedIn: https://seopdcstl.ink/3aQO41YPosłuchaj wszystkich odcinków w formie podcastu:🎵 Spotify: https://seopdcstl.ink/3PuioPi🎵 Apple Podcasts: https://seopdcstl.ink/3B9V5G9#ai #pozycjonowanie #seo #google
--------
14:52
--------
14:52
NotebookLM – jak może wspierać tworzenie treści pod SEO?
(00:00:00) Wstęp
(00:01:29) Jakie funkcje NotebookLM wspierają SEO i content marketing?
(00:01:51) Jak NotebookLM wspiera strukturyzację i optymalizację treści pod SEO?
(00:02:26) W jaki sposób NotebookLM realizuje optymalizację gęstości słów kluczowych?
(00:02:57) Czy NotebookLM pomaga w generowaniu atrakcyjnych meta tytułów i opisów?
(00:03:26) Jakie sugestie linkowania wewnętrznego oferuje NotebookLM dla lepszej struktury strony?
(00:03:59) Jak NotebookLM wspiera zaawansowaną analizę danych i identyfikację luk treściowych?
(00:04:27) W jaki sposób NotebookLM przeprowadza analizę danych SEO i testowanie hipotez?
(00:04:59) Jak NotebookLM pomaga w identyfikacji luk treściowych i analizie intencji użytkownika?
(00:05:35) W jaki sposób NotebookLM wspiera generowanie treści opartych na danych i ich weryfikację?
(00:06:01) Jak NotebookLM wspiera tworzenie precyzyjnych treści na podstawie materiałów źródłowych?
(00:06:26) Czy NotebookLM umożliwia weryfikację treści generowanych przez AI?
(00:06:59) Jak NotebookLM pomaga w repurposingu treści dla różnych kanałów?
(00:07:22) W jaki sposób NotebookLM integruje się z istniejącymi przepływami pracy SEO?
(00:07:52) Jaki jest wpływ NotebookLM na efektywność pracy SEO content writera?
(00:08:29) Jak eksperci oceniali potencjał NotebookLM w content marketingu?
(00:09:14) Jak NotebookLM rewolucjonizuje tworzenie treści i optymalizację?
(00:10:56) Podsumowanie
http://seo-podcast.plProwadzący: Paweł CengielNotebookLM – jak może wspierać tworzenie treści pod SEO?W tym odcinku SEO Podcastu pokazuję, jak działa NotebookLM – innowacyjne narzędzie AI, które wspiera research, pisanie i optymalizację treści.Zobacz, jak planować strukturę tekstu, generować skuteczne meta opisy, pilnować gęstości słów kluczowych, analizować luki w contencie i budować lepsze linkowanie wewnętrzne.Odpowiem na pytania:➡️ co to jest NotebookLM i jak działa?➡️ w czym NotebookLM różni się od innych narzędzi AI?➡️ jak NotebookLM pomaga w planowaniu i strukturze treści?➡️ czy NotebookLM sam tworzy meta opisy i tytuły?➡️ jak NotebookLM wspiera linkowanie wewnętrzne i analizę SEO?➡️ dla kogo NotebookLM jest najlepszym rozwiązaniem?Posłuchaj i sprawdź, jak NotebookLM może podnieść Twój SEO na wyższy poziom!Spis treści:00:00 - Wstęp01:29 - Jakie funkcje NotebookLM wspierają SEO i content marketing?01:51 - Jak NotebookLM wspiera strukturyzację i optymalizację treści pod SEO?02:26 - W jaki sposób NotebookLM realizuje optymalizację gęstości słów kluczowych?02:57 - Czy NotebookLM pomaga w generowaniu atrakcyjnych meta tytułów i opisów?03:26 - Jakie sugestie linkowania wewnętrznego oferuje NotebookLM dla lepszej struktury strony?03:59 - Jak NotebookLM wspiera zaawansowaną analizę danych i identyfikację luk treściowych?04:27 - W jaki sposób NotebookLM przeprowadza analizę danych SEO i testowanie hipotez?04:59 - Jak NotebookLM pomaga w identyfikacji luk treściowych i analizie intencji użytkownika?05:35 - W jaki sposób NotebookLM wspiera generowanie treści opartych na danych i ich weryfikację?06:01 - Jak NotebookLM wspiera tworzenie precyzyjnych treści na podstawie materiałów źródłowych?06:26 - Czy NotebookLM umożliwia weryfikację treści generowanych przez AI?06:59 - Jak NotebookLM pomaga w repurposingu treści dla różnych kanałów?07:22 - W jaki sposób NotebookLM integruje się z istniejącymi przepływami pracy SEO?07:52 - Jaki jest wpływ NotebookLM na efektywność pracy SEO Content Writera?08:29 - Jak eksperci oceniali potencjał NotebookLM w content marketingu?09:14 - Jak NotebookLM rewolucjonizuje tworzenie treści i optymalizację?10:56 - Podsumowanie🚀 Agencja SEO-WWW.PL: https://seopdcstl.ink/3ICulUc🔗 Sklep SEO: https://seopdcstl.ink/4ky8eM3🖥 Autorski kurs SEO: https://seopdcstl.ink/3UaIvOQ 🟡 zdobądź dostęp od 99 zł📚 Autorskie książki o SEO: https://seopdcstl.ink/3PFaIJx✉️ Kontakt ze mną: https://seopdcstl.ink/4kIcgSkObserwuj moją agencję w social media:➡️ Facebook: https://seopdcstl.ink/3ctrRYu➡️ Instagram: https://seopdcstl.ink/3PJgwBG➡️ LinkedIn: https://seopdcstl.ink/3aQO41YPosłuchaj wszystkich odcinków w formie podcastu:🎵 Spotify: https://seopdcstl.ink/3PuioPi🎵 Apple Podcasts: https://seopdcstl.ink/3B9V5G9#ai #pozycjonowanie #seo #google
--------
12:19
--------
12:19
Czym jest filtr algorytmiczny w Google i czy może zagrażać Twojej stronie?
(00:00:00) Wstęp
(00:01:15) Czym jest filtr w wyszukiwarce Google?
(00:02:21) Algorytmy Google a filtry
(00:03:21) Czy filtry mogą zagrażać Twojej stronie?
(00:05:27) Co powoduje najczęściej nałożenie filtrów?
(00:06:13) Jak sprawdzić, czy Twoja strona została dotknięta filtrem?
(00:07:38) Jak unikać filtrów Google?
(00:08:56) Co zrobić, jeśli Twoja strona została objęta filtrem?
(00:10:07) Przyszłość filtrów Google
(00:11:08) Podsumowanie
http://seo-podcast.plProwadzący: Paweł CengielCzym jest filtr algorytmiczny w Google i czy może zagrażać Twojej stronie?Filtry Google to temat, który budzi wiele emocji – i nic dziwnego, bo potrafią w mgnieniu oka zrujnować widoczność strony w wyszukiwarce. Czy każda zmiana pozycji oznacza karę? Jakie są objawy filtrów i jak się ich pozbyć?W tym odcinku SEO Podcastu opowiadam o tym, czym są filtry w wyszukiwarce Google, jakie działania mogą je wywołać i jak chronić się przed ich nałożeniem.Dowiesz się, jakie błędy mogą kosztować Cię utratę widoczności i jak krok po kroku wyjść z sytuacji kryzysowej, gdy Twoja strona zostanie ukarana.W odcinku usłyszysz między innymi:➡️ czym różnią się filtry ręczne od algorytmicznych,➡️ jakie algorytmy Google najczęściej stoją za spadkami widoczności,➡️ jakich praktyk unikać: spamerskie linki, niskiej jakości treści, błędy techniczne,➡️ jak wykryć filtr: Search Console, komenda site:, Senuto, Google Analytics,➡️ jak przygotować stronę do zdjęcia filtra i kiedy składać wniosek o ponowne rozpatrzenie,➡️ jakie działania SEO pozwalają skutecznie unikać filtrów w przyszłości.To jeden z tych odcinków, który warto zapisać na później – bo prędzej czy później, każdy właściciel strony może się z tematem filtrów spotkać. Dowiedz się, jak być o krok przed problemem!Spis treści:00:00 - Wstęp01:15 - Czym jest filtr w wyszukiwarce Google?02:21 - Algorytmy Google a filtry03:21 - Czy filtry mogą zagrażać Twojej stronie?05:27 - Co powoduje najczęściej nałożenie filtrów?06:13 - Jak sprawdzić, czy Twoja strona została dotknięta filtrem?07:38 - Jak unikać filtrów Google?08:56 - Co zrobić, jeśli Twoja strona została objęta filtrem?10:07 - Przyszłość filtrów Google11:08 - Podsumowanie🚀 Agencja SEO-WWW.PL: https://seopdcstl.ink/46lN9kL🔗 Sklep SEO: https://seopdcstl.ink/44Bq6j5🖥 Autorski kurs SEO: https://seopdcstl.ink/463F6bZ 🟡 zdobądź dostęp od 99 zł📚 Autorskie książki o SEO: https://seopdcstl.ink/3PFaIJx✉️ Kontakt ze mną: https://seopdcstl.ink/44Dwer9Obserwuj moją agencję w social media:➡️ Facebook: https://seopdcstl.ink/3ctrRYu➡️ Instagram: https://seopdcstl.ink/3PJgwBG➡️ LinkedIn: https://seopdcstl.ink/3aQO41YPosłuchaj wszystkich odcinków w formie podcastu:🎵 Spotify: https://seopdcstl.ink/3PuioPi🎵 Apple Podcasts: https://seopdcstl.ink/3B9V5G9#ai #pozycjonowanie #seo #google
--------
12:35
--------
12:35
Jakie narzędzia AI wspomagają research pod artykuły blogowe?
(00:00:00) Wstęp
(00:01:14) Przegląd najpopularniejszych narzędzi AI wspierających research
(00:01:22) ChatGPT (OpenAI)
(00:02:35) Perplexity.ai
(00:03:24) SEMrush, Ahrefs i Ubersuggest
(00:04:41) Feedly i Inoreader
(00:05:23) Frase.io i Clearscope
(00:06:04) Grupy narzędzi AI wspomagających research
(00:06:25) Narzędzia do generowania pomysłów i burzy mózgów
(00:07:09) Narzędzia do analizy słów kluczowych i trendów
(00:07:59) Narzędzia do analizy konkurencji i struktury treści
(00:08:43) Narzędzia do weryfikacji faktów i wiarygodności źródeł
(00:09:28) Narzędzia do zbierania i organizowania źródeł
(00:10:06) Jak efektywnie łączyć różne narzędzia AI w procesie researchu?
(00:11:35) Podsumowanie
http://seo-podcast.plProwadzący: Paweł CengielJakie narzędzia AI wspomagają research pod artykuły blogowe?W tym odcinku SEO Podcastu dowiesz się, czym są agenci AI, jak działają i czy faktycznie mogą pomóc w pozycjonowaniu stron i sklepów internetowych.Poznasz przykłady praktycznych zastosowań, największe korzyści i pułapki związane z automatyzacją SEO.Sprawdź, jak wykorzystać agentów AI w analizie danych, generowaniu treści i technicznych audytach.Zainspiruj się i zobacz, jak AI może wspierać Twoją strategię SEO!W tym odcinku odpowiadam na pytania:➡️ czym są agenci AI i jak działają?➡️ jakie zadania SEO mogą automatyzować agenci AI?➡️ czy agenci AI zastąpią specjalistów SEO?➡️ jakie są przykłady użycia agentów AI w e-commerce i agencjach?➡️ na co uważać, wdrażając AI do SEO?Spis treści:00:00 - Wstęp01:14 - Przegląd najpopularniejszych narzędzi AI wspierających research01:22 - ChatGPT (OpenAI)02:35 - Perplexity.ai03:24 - SEMrush, Ahrefs i Ubersuggest04:41 - Feedly i Inoreader05:23 - Frase.io i Clearscope06:04 - Grupy narzędzi AI wspomagających research06:25 - Narzędzia do generowania pomysłów i burzy mózgów07:09 - Narzędzia do analizy słów kluczowych i trendów07:59 - Narzędzia do analizy konkurencji i struktury treści08:43 - Narzędzia do weryfikacji faktów i wiarygodności źródeł09:28 - Narzędzia do zbierania i organizowania źródeł10:06 - Jak efektywnie łączyć różne narzędzia AI w procesie researchu?11:35 - Podsumowanie🚀 Agencja SEO-WWW.PL: https://seopdcstl.ink/4nxBaXc🔗 Sklep SEO: https://seopdcstl.ink/4liEWlJ🖥 Autorski kurs SEO: https://seopdcstl.ink/40bx2lT 🟡 zdobądź dostęp od 99 zł📚 Autorskie książki o SEO: https://seopdcstl.ink/3PFaIJx✉️ Kontakt ze mną: https://seopdcstl.ink/4llC33DObserwuj moją agencję w social media:➡️ Facebook: https://seopdcstl.ink/3ctrRYu➡️ Instagram: https://seopdcstl.ink/3PJgwBG➡️ LinkedIn: https://seopdcstl.ink/3aQO41YPosłuchaj wszystkich odcinków w formie podcastu:🎵 Spotify: https://seopdcstl.ink/3PuioPi🎵 Apple Podcasts: https://seopdcstl.ink/3B9V5G9#ai #pozycjonowanie #seo #google
seo-podcast.pl - podcast dotyczący pozycjonowania stron i sklepów internetowych, SXO, ASO, optymalizacji pod SEO, zdobywania linków SEO (link building), content marketingu, copywritingu SEO, branży e-commerce i serwisów social media. Prowadzący: Paweł CengielPaweł Cengiel - CEO założonej w 2015 roku agencji SEO-WWW (https://seo-www.pl), która współpracowała z kilkudziesięcioma właścicielami biznesów przy realizacji skutecznych kampanii w wyszukiwarce Google. Jest autorem dwóch książek o SEO (http://seo-ksiazka.pl) wydanych w wydawnictwie Helion/Onepress, kursu SEO (https://seo-kurs.pl) oraz właścicielem sklepu SEO (https://sklep-seo.com.pl) oferującego sprzedaż linków pozycjonujących, umożliwiających efektywną realizację kampanii link building i pozyskanie wysokiej jakości linków SEO. W ramach działalności w agencji przeprowadza audyty SEO, czyli analizy nakierowane na zoptymalizowanie pozycjonowania, prowadzi kampanie SEO, a także kursy, szkolenia i konsultacje SEO.