Wszyscy uwielbiamy Like a Dragon, wszyscy kochamy Kazumę/Ichibana. Ale jak zmienia się relacja z tymi grami, gdy jej „mapki” odwiedzimy osobiście? O zjawisku synestazji oraz cyfrowej turystyce rozmawiają sobie luźna Asia z Adamem, którzy w zeszłym roku doświadczyli prawdziwej Osaki, Yokohamy i Tokio.
--------
54:23
202. Resident Evil (1996) – Odcinek III: Maratończycy i realizm magiczny
I już prawdziwy finał Projektu Zombietnia, na który chyba wciąż czekaliście i na który zdecydowanie (bez dyskusji!) zasługiwaliście! W drugiej części naszej długiej rozmowy będzie o wszystkim, co po latach mierzi, denerwuje i frustruje. Na końcu zaś obowiązkowa ocena. To nie potwór, ale i tak pozwólcie nam się tym zająć.
--------
34:13
201. Resident Evil (1996) – Odcinek II: Witamy w Mieście Szopa!
Finał Projektu Zombiecień 2025, na który czekaliście i na który zasługiwaliście! Ekipa zmierzyła się z oryginalnym Residentem, to już nie czas na nostalgię i wspomnienia. W pierwszej części tej długiej rozmowy będzie o wszystkim, co po latach działa i wciąż powinno zachęcać do cyfrowej archeologii. Wy, mistrzowie słuchania podcastów, powinniście wziąć ten odcinek ze sobą!
--------
54:41
200. Devil May Cry (anime, 2025) – Kto zapłacze?
Na chwilkę przerywamy Zombiecień (zapomnieliśmy, że w jego trakcie wypadną święta, autentyk), by skorzystać z okazji, że wśród gospodarzy podcastu już dwie osoby przebrnęły przez nową, szalenie popularną adaptację Devil May Cry. Odpalajcie Limp Bizkit, podgrzewajcie pizzę, ktoś (lub coś) dziś być może zapłacze!
--------
34:42
199. Resident Evil (film, 2002) – Alicja w krainie zombie
Gorąco wspominamy gry, ale czy równie płomiennie wspomnimy film? Ekipa przebiła się ponownie przez (bądź co bądź) przebój Paula W.S. Andersona, by zrozumieć jego dziwny fenomen i skonfrontować nostalgię z rzeczywistością. Będzie tu na pewno… śmiesznie! Zombiecień 2025 trwa nadal, za tydzień mierzymy się z całością growego pierwowzoru. Może zagrajcie z nami?