Powered by RND
PodcastyBiznesCreative Sparks by Fuse Collective

Creative Sparks by Fuse Collective

Tomasz Maciąg
Creative Sparks by Fuse Collective
Najnowszy odcinek

Dostępne odcinki

5 z 20
  • 029 Szybki sposób na zbadanie wizerunku i brandingu firmy.
     Badanie kondycji marki i brandingu wydaje się drogie i niedostępne. Jest jednak proste badanie, które może zrobić każda firma. W odcinku opowiadam, jak za pomocą ankiety z 3 pytaniami można samodzielnie zbadać, z czym kojarzy się nasza marka, gdzie są obszary do poprawy w brandingu oraz jaka jest rozpoznawalność marki.Tematyka odcinka:Kiedy warto badać markę i jej skojarzenia?Czego się dowiesz z badania oraz co Ci to da?Jak wygląda proces badania skojarzeń?Jak wygląda analiza wyników badania?Przykład analizy i wniosków z badania 3 marek.LinkiNotatki do odcinka z bonusami do pobraniaDarmowe narzędzia od Creative SparksCreative Sparks — blog i newsletterFuse Collective — strona, fb 
    --------  
    26:06
  • 028 Q&A – Co, gdy klient nie ma dobrego contentu?
    Nasi klienci rzadko mają dobry content. W sesji Q&A opowiedziałem jak sobie z tym radzimy. Pracujemy głównie z firmami B2B i tam jest straszna bieda. Trudno jest robić dobry design, gdy dostajesz stokowe zdjęcia i generyczne teksty. Albo kartkę A4 tekstu na podstronę z ofertą. Po latach dużo lepiej radzimy sobie z tym problemem. Odkąd pracujemy z większymi firmami, na pewno mamy trochę łatwiej. Mimo wszystko i tak musimy ich przekonać do inwestycji w content. 
    --------  
    9:14
  • 027 To miał być najlepszy rok w historii Fuse Collective…
     Podsumowuję 2023 rok w agencji Fuse Collective oraz w Creative Sparks. Tematyka odcinkaGłówne czynniki wpływające na biznes.Wskaźniki biznesowe: przychody i ich struktura, zysk, marża, utylizacja.Wskaźniki projektowe: trafność estymacji, rentowność projektów.Jak poszła nam realizacja zaplanowanych celów biznesowych. Wnioski z testowania 4-dniowego dnia pracy.Jak wypadał realizacja innych planów.Cele agencji na 2024 rok.Główne wskaźniki biznesowe w Creative Sparks.Plany Creative Sparks na kolejny rok.Personalne refleksje.LinkiNotatki do odcinkaDarmowe narzędzia od Creative SparksKsiążka Outlive: The Science and Art of LongevityCreative Sparks — blog i newsletterFuse Collective — strona, fb 
    --------  
    25:20
  • 026 W poszukiwaniu unikalnej pozycji marki. Procesy i narzędzia do analizy konkurencji oraz otoczenia.
    W odcinku opowiadam, jak patrzę na markę przez pryzmat otoczenia i kategorii. Omawiam proces i narzędzia pozwalające zrozumieć kontekst marki oraz pomagające znaleźć dla niej unikalną pozycję rynkową. Aktywuj dostęp do wersji wideoTematyka odcinka:Jak podchodzę i czego potrzebuję do analizy otoczenia.5 poziomów dojrzałości brandingowej — framework oceny marek. Motywy przewodnie w komunikacji wizualnej.Kolorystyka branży w branży i otoczeniu.Strategie pozycjonowania i komunikacja werbalna.Matryce pozycjonowania, czyli gdzie jesteśmy w relacji do otoczenia.LinkiNotatki do odcinkaDarmowe narzędzia od Creative SparksCreative Sparks —  Blog  newsletterFuse Collective — strona, fb 
    --------  
    13:47
  • 025 Jak badać, by dotrzeć do serc klientów. O brandingu wspartym przez customer research.
    O odcinku opowiadam o podejściu agencji Fuse Collective do badań, na przykładzie rebrandingu fundacji Ptaki Polskie.Aktywuj dostęp do wersji wideoTematyka odcinka:Metodologie badańWprowadzenie do case studyCele i pytania badawczeScenariusze ankiety onlinePrzykładowe wnioski z ankietScenariusze wywiadów pogłębionychPrzykłady insightówPrzykład segmentacjiJak się nauczyć badaćLinkiNotatki do odcinkaWojtek KutyłaMaze Question BankDarmowe narzędzia od Creative SparksCreative Sparks - blog i newsletterFuse Collective - strona, fb
    --------  
    20:13

Więcej Biznes podcastów

O Creative Sparks by Fuse Collective

Fuse Collective zagląda do środka innych agencji w poszukiwaniu wiedzy oraz inspiracji. Znajdziesz tu wywiady z ciekawymi ludźmi ze świata agencji kreatywnych, marketingowych i strategicznych. Rozmawiamy o doświadczeniach związanych z prowadzeniem i rozwojem biznesu.
Strona internetowa podcastu

Słuchaj Creative Sparks by Fuse Collective, Maciej Wieczorek - Expert w Bentleyu i wielu innych podcastów z całego świata dzięki aplikacji radio.pl

Uzyskaj bezpłatną aplikację radio.pl

  • Stacje i podcasty do zakładek
  • Strumieniuj przez Wi-Fi lub Bluetooth
  • Obsługuje Carplay & Android Auto
  • Jeszcze więcej funkcjonalności

Creative Sparks by Fuse Collective: Podcasty w grupie

Media spoecznościowe
v7.22.0 | © 2007-2025 radio.de GmbH
Generated: 8/1/2025 - 10:57:00 PM