NIGDY nie będziemy drugą Koreą! Jakie strategie marek naprawdę mają w Polsce sens?
Dlaczego w wciąż patrzymy na Koreę, Japonię czy Chiny, mimo że działamy w zupełnie innych warunkach prawnych, kulturowych i geopolitycznych?Zamiast kopiować nierealne scenariusze, szukajmy dróg, które są dla nas naprawdę dostępne: od wykorzystania zasobów naturalnych i diaspory, przez przejście z B2B do marek konsumenckich, po przejęcia zagranicznych firm i budowanie nowych subkategorii.Jeśli interesuje Cię, jakie strategie marek mają sens z polskiego punktu widzenia – to jest to odcinek dla Ciebie.
--------
1:11:42
--------
1:11:42
Pomiędzy montownią a marką: dlaczego wciąż nie mamy polskiej Ikei, Lego, Zary czy Samsunga?
Dlaczego, w przeciwieństwie do Szwecji, Danii, Hiszpanii czy Korei Południowej, nie dorobiliśmy się własnej Ikei, Lego, Zary czy Samsunga? W miejscu, w którym jest polska, nie możemy sobie na to pozwolić. W tym odcinku skupimy się na diagnozie. Przyjrzyjmy się łańcuchom wartości, decyzjom strategicznym, krótkoterminowemu myśleniu naszych firm i procesom długiego trwania, które wpływają na to, jak myślimy o markach.