Wychodzisz na nowy rynek? Zanim zrobisz ten krok – posłuchaj! #38 (2)
Dziś opowiadam o tym, jak świadomie wybrać kanał sprzedaży przy ekspansji zagranicznej.Jak dopasować strategię do charakteru produktu, oczekiwań klientów i realiów rynku?Co warto przetestować online, zanim zainwestujesz duży budżet?Jak zadbać o widoczność produktu, współpracę z dystrybutorem i… kiedy lepiej odpuścić niż przepalić zasoby?Ten odcinek to konkretne wskazówki, które pomogą Ci zbudować skuteczną strategię wejścia na nowy rynek – bez złudzeń, ale z planem i świadomością ryzyk.
--------
16:39
--------
16:39
DLACZEGO TWOJA EKSPANSJA ZA GRANICĘ MOŻE SIĘ NIE UDAĆ? #37 (2)
Wychodzimy za granicę! Ale… czy na pewno jesteśmy gotowi?Dziś opowiadam o tym, jak mądrze podejść do skalowania biznesu i ekspansji zagranicznej. Jak przygotować firmę i produkt, by uniknąć kosztownych błędów? Jak zbadać rynek, konkurencję, regulacje i wybrać odpowiedni kanał sprzedaży?A także – kiedy lepiej powiedzieć „stop” zamiast iść na żywioł.Ten odcinek to konkretne wskazówki, które pomogą Ci podejmować świadome decyzje i rozwijać firmę z głową – nie tylko z ambicją.______________________________________________________________Jeżeli temat Cię zainteresował, połącz się ze mną na LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/iwona-borawska/A jeśli uważasz, że ten podcast wnosi wartość – poleć go innym przedsiębiorcom, liderom i menedżerom!
--------
15:39
--------
15:39
Problemy w biznesie - jak je wykrywać zanim się pojawią? #36 (2)
"Iwona, czy ty wiesz, że nasz główny klient realizuje projekty z inną firmą?"Tak zaczęła się rozmowa z CEO firmy budowlanej, który stracił najważniejszego klienta... A mógł tego uniknąć.Dzisiaj o tym w jaki sposób monitorować sygnały, które mogą zwiastować nadchodzące problemy np. odejście kluczowego klienta. Jak wdrożyć system „radaru” i go zaimplementować, żeby unikać problemów zanim się wydarzą oraz o tym w jaki sposób automatyzować monitorowanie bez czynnika ludzkiego.Zapraszam!
--------
26:01
--------
26:01
Jak rozmawiać z pracownikiem o błędach bez krzyku? #35 (2)
Błąd został popełniony. Co teraz? Krzyczeć czy może lepiej udawać, że nic się nie stało? Spoiler - żadna z opcji nie jest dobra. Dzisiaj opowiadam o tym jak dawać feedback w sprawie błędów, który zapobiega powtarzaniu się problemów, buduje kulturę i po prostu sprawia, że pracuje się lepiej i skuteczniej.Czyli o tym, jak przygotować się mentalnie do trudnej rozmowy z pracownikiem, bo nie zawsze jest to łatwe i przyjemne, jak drugiej stronie może się wydawać.
--------
13:15
--------
13:15
Dlaczego Twoi pracownicy ukrywają błędy? Prawo do błędu w biznesie #34 (2)
Czy w Twojej firmie pracownicy chowają błędy "po szafach" czy otwarcie je zgłaszają?Mam nadzieję, że ten odcinek zmieni podejście niektórych managerów do zarządzania błędami w firmach - czyli o „prawie do błędu” (ale niekoniecznie braku konsekwencji), o tym jaką rolę w takim podejściu odgrywają liderzy i w jaki sposób powinno się reagować na błędy bez krzyku i obwiniania się nawzajem?Zapraszam!
Budowanie Skutecznych Zespołów to obowiązkowa pozycja każdego managera, dyrektora, właściciela firmy czy też zarządu. Znajdziesz to masę praktycznych wskazówek i narzędzi, które szlifowałam przez blisko 20 lat pracy jako właściciel, szef sprzedaży i konsultant. Ten podcast to kopalnia wiedzy na temat skalowania biznesów i zespołów, zarządzania oraz świadomego rozwijania Twojej firmy.