#40: O budowaniu niezależnej agencji MARKETINGU SPORTOWEGO i nowych oczekiwaniach rynku. Gość: Tomasz Rożenek.
Czy w polskim sporcie jest miejsce na niezależne agencje marketingowe?I dlaczego marki szukają dziś nie tylko ekspozycji, ale prawdziwej wartości?O to m.in. zapytam dziś Tomasza Rożenka – prezesa agencji Sportvalue i współzałożyciela Stowarzyszenia Sport Biznes Polska. Tomasz Rożenek od kilkunastu lat aktywnie kształtuje rynek marketingu sportowego w Polsce – zarówno z poziomu międzynarodowej grupy, jak i dziś: w roli niezależnego lidera.W tym odcinku porozmawiamy:– o kulisach powstania agencji SPORTVALUE,– O tym dlaczego marki nie chcą już tylko logotypu na koszulce,– oraz co to jest „unikalny głód”, czyli cecha, bez której, według Tomasza, trudno dziś z sukcesem budować karierę w sporcie.Tomasz Rożenek – prezes agencji Sportvalue, powstałej w wyniku przejęcia menedżerskiego od Sportfive Poland. Od 2012 roku działa w branży agencyjnej, współpracując m.in. z PZPN, Ekstraklasą, Superligą, Runmageddonem czy Borussią Dortmund. Tworzy strategie, które łączą sport, marki i media – tak, by powstawały trwałe, wartościowe partnerstwa. Współzałożyciel Stowarzyszenia Sport Biznes Polska, gdzie wspiera rozwój i profesjonalizację rynku. Jako lider stawia na filozofię „win-win-win” – budując relacje, które przynoszą wartość organizacjom sportowym, markom i kibicom.▬▬▬▬▬ Pozostańmy w kontakcie ▬▬▬▬▬➡️ LinkedIn:https://www.linkedin.com/in/agata-jurek/➡️ Instagram:https://www.instagram.com/agatajurek.co/➡️ E-mail:
[email protected]▬▬▬ Rozdziały ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ 0:00:00 - O budowaniu niezależnej agencji MARKETINGU SPORTOWEGO i nowych oczekiwaniach rynku0:01:27 - Wstęp0:02:34 - Skąd ta zmiana w firmie Sport Five? Jak się zmienia rynek marketingu sportowego?0:08:19 - Czy nazwa Sport Value odzwierciedla kluczowe wartości?0:09:35 - Dlaczego wybrałeś karierę w marketingu sportowym?0:12:19 - Czy coś cię zaskoczyło po przejęciu agencji?0:13:36 - Jak jako lider zatrudniasz i budujesz zespół?0:16:46 - Jakimi projektami się zajmujecie, jak zmieniły się potrzeby marek i organizacji sportowych?0:22:08 - Jakie są trendy w branży i czy Polska branża sportowa jest gotowa na zmiany?0:27:18 - Skąd pomysł na stowarzyszenie Sport Biznes Polska?0:29:06 - Co było najcenniejsze w byciu przewodniczącym stowarzyszenia?0:32:50 - Dlaczego igrzyska olimpijskie w Polsce to ważna inicjatywa?0:35:36 - Co pomaga ci zachować odporność na co dzień?0:38:16 - Projekt, z którego jesteś najbardziej dumny?0:39:27 - Najtrudniejsza decyzja, jaką musiałeś podjąć?0:39:56 - Książka, osoba lub cytat, który wpłynął na to, jakim liderem jesteś?0:41:43 - Jakie pytanie osoby w branży zadają sobie zbyt rzadko?0:43:26 - Jedna rada dla osoby, która chce osiągnąć spełnienie zawodowe w sporcie?